01 02 03 >>
icon
detail (l.103)
1
VlCTORlOUS
  pridané 2.9.2017 15:03
Jediné čo mi na tejto sérii nesedí je to zabíjanie zvierat. Beriem systém pre ktorý je to potrebné, ale skrátka z toho nemám radosť
icon
detail (l.165)
Morfo333
  pridané 30.8.2017 9:15
Ahojte nebude to asi multiplatform že? Chcel by som si už konečne niečo zahrat s kámošmi čo majú PS4 a ja na PC
icon
detail (l.599)
1 0
saver -> Morfo333
  pridané 30.8.2017 9:21
nebude to mat crossplatform multiplayer
icon
detail (l.157)
2 2
Navždy17
  pridané 23.8.2017 10:37
Prostredie je pekne ale zvyšok mi príde ako keby som pozeral na FC4 a Primal, kde sú nové zbrane, zasa automaticky príde auto plne nepriateľov ale nie nové ale rovnaké jej v FC4, označovanie nepriateľov zavŕšilo moje sklamanie
icon
detail (l.167)
1 0
Donauerster -> Navždy17
  pridané 25.8.2017 4:33 (editované 25.8.2017 4:33)
bude to skor evolucia ako revolucia rovnako ako FC3-FC4
ked niečo funguje načo to kompletne menit stači vylepšovat
tak je skoro vo všetkych hernych seriach

icon
detail (l.157)
Navždy17 -> Donauerster
  pridané 29.8.2017 12:58
viem, len na to co si pytaju to pre mna malo ponuka
icon
detail (l.157)
Navždy17 -> Donauerster
  pridané 29.8.2017 12:58
viem, len na to co si pytaju to pre mna malo ponuka
icon
detail (l.124)
0Marty
  pridané 22.8.2017 16:52
Prostredie vyzerá pekne. Tak trochu ale dúfam, že tá kompletne tupá a slepá AI je len kvôli tomu že je to ukážka (žiadna ukážky z hry niesú hrané na "max obtiažnosť" a trojuholníčky nad nepriateľmi sa budú dať vypnúť.
icon
detail (l.148)
2 0
peter5713
  pridané 22.8.2017 14:09
Vyzerá to lepšie ako Primal. Páči sa mi ten koncept s kultom. Mohla by tam byť nejaká misia, že hráča ten kult vypustí do hustého lesa a vyhlási naňho lov. Členovia kultu sa budú snažiť hráča uloviť ako zver a hráč by sa musel schovávať alebo by im mohol klásť rôzne pasce do cesty...
icon
detail (l.183)
2
Erasermark
  pridané 22.8.2017 13:52
no neviem... boj proti trom pick upom plných ozbrojencov mi prišiel smiešny... Jeden z 2 metrov Vás ani netrafí... ďalší sa nejak čudne točí. Ďalší pozerá na psa a Vás s puškou ignoruje (je predsa nad slnko jasné, že jeden pes je väčšia hrozba ako človek s útočnou puškou. Namiesto granátov šúlky dynamitu... sa cítim ako v Desperados. Použije ďalekohľad na trojuholníčky ale je to v podstate jedno lebo tie aj tak naskočia ak ste dostatočne blízko... a chytanie rýb? Áno každý si to skúsi raz a to bude asi tak všetko... koho toto láka? No neviem neviem... veľmi sme sa neposunuli...
icon
detail (l.218)
2 3
Blackened Halo
  pridané 22.8.2017 13:09 (editované 22.8.2017 13:12)
no neviem :D všade kde som pretočil sa vyskytli nejaké trápne chyby...pri rybarení pes plávajúci na jednom mieste...pri prepadnutí tych dvoch kultistov topiacich človeka jeden z nich len tak stál ako keby nič :D potom ten biely jeep dookola krúžiaci v krátkych intervaloch vyznel smiešne :D....a tie všade lietajúce červené trojuholníčky radšej ani nekomentujem :D :D: D:
icon
detail (l.213)
Patrix85 -> Blackened Halo
  pridané 22.8.2017 13:55
to by som zatiaľ nechal tak, kým hra nie je dokončená (aj keď je to UBI a kto vie, či sa to zmení).

Ale zaujímavé, že nikto ešte nespomenul teleportujúceho sa psa. :D To mi pripomenulo trocha Watsona zo Sherlock hry, hehe. Ale tak jasné, dáva zmysel, aby tam neprekážal a bol stále pri človeku, ale na stranu druhú to potom aj z hry dosť berie, keď na psa brať ohľad nemusí aj keď si ho tam rozhodol zobrať. Čo je troška škoda, lebo napr. mať prestrelku a človek sa ponáhľa, ledva prežíva, naskočí do lietadla a nemôže hned vzlietnúť, lebo čaká aj na psa kým naskočí.. to by trošku väčšie grády tomu dodalo (a možno aj nervy, ak by zblbla AI). Takto hráč v celom videu na psa kašľal a spomenul si na neho len keď trebalo zobrať zbraň, či odlákať nepriateľa. :/

ale to len tak..

Ináč to nevyzerá až nejako zle a môže byť zábava, isto skúsim :)
icon
detail (l.218)
Blackened Halo -> Patrix85
  pridané 22.8.2017 14:28
toho teleportujuceho psa som si ani nevsmol :D kdej e? :D ....ja viem ze je to len rozpracovana verzia, len je smutne ze prisli s takou ukazkou kde sa v kazdej sekunde daju najst nove chyby :D
icon
detail (l.167)
Donauerster -> Blackened Halo
  pridané 25.8.2017 4:36
je to superpes z kryptonu vie sa teleportovat a je velmi pažravy na posedenie zožere 6 Krestanskych fanatikov a ešte nema dost
icon
detail (l.218)
Blackened Halo -> Donauerster
  pridané 25.8.2017 6:30
Lol :-D
icon
detail (l.213)
Patrix85 -> Blackened Halo
  pridané 22.8.2017 14:47
neteleportuje sa, keď na neho pozerá, ale stále je zrazu niekde inde, kde by ani nestihol dobehnúť a tak. :D Isto aj keď lietadlom pristane, tak ho tam bude pes čakať :)
icon
detail (l.150)
1 0
AssassinAndrew
  pridané 22.8.2017 12:47
Ten Vaas na palubovke v tom kamióne bol super :D.
icon
detail (l.93)
6 0
jeremy42
  pridané 22.8.2017 11:09
Je to hra robena na efekt, cim rychlejsie animacie pohybu, strelby, soferovania....tym viac CoD. A niekomu sa to paci, aj vela "sectorakov" isto uz predobjednalo, no som rad ze nie vsetci sa riadia pravidlom vodcu stada, ta hra si fakt viac ako 20€ nezasluzi, nehladiac na prve vysperkovane gameplay videa, bude to monotonna zalezitost ako diel c.4.
Svet kde uz inovacie umreli, viac nez nutna je recyklacia obsahu a na absolutne zakladne principy realneho zivota sa z vysoka kasle, tam prichadza FC od ubisoftu. A k atraktvite hry by nepomohlo ani keby tam ta producentka saskovala "hore bez".
icon
detail (l.92)
Michal77Sk
  pridané 22.8.2017 11:02
kazdy tu picuje do farcry to je zle tak to je na hovno a pozrite sa kde sa posunulo cod.
icon
detail (l.66)
Combat77 -> Michal77Sk
  pridané 22.8.2017 12:24
Cod sa posuva akurat do herneho pekla. Tato znacka bola vydojena uz okolo roku 2012 a ghosts jej zasadili smrtiacu ranu. Maju stale multimilionove predaje, ale kazdy rok menej a menej. Prilis neskoro pochopili, ze ludia maju scifi vojen plne zuby a po vzore bf isli do minulosti. Nateraz to mozno zachrania, ale co buduci rok? A potom? Som zvedavy.
01 02 03 >>