01 02 03 >>
icon
detail (l.147)
nessundorma -> Samco005
  pridané 19.4.2018 3:07
nie, stojim si za tym ze je to nutne zlo... pretoze je tak nastaveny dnesny herny system, tak ako f2p system a pod... proste sa tomu nevyhneme. Neznamena to ale ze s tym suhlasim
Na jednu stranu chapem ze ked niekto zaplati hercov, motion capturing, reklamu a pod... tak to stoji neskutocne peniaze, ale na druhu stranu zasa nezdielam nazor ze by som mal platit v hre za ktoru som zaplatil povedzme 49.99 nieco ako novy save alebo otvorit nejaku class... ak tam budu veci ako napr v rocket league alebo titanfall 2, tak mi to nevadi. Ja to nikdy nekupim ale ak niekto chce "prispiet" firme tym ze si zaplati skin alebo nieco podobne (cisto kozmeticke) tak preco nie?
btw s tymi nakladmi narazam na to ze posledny polrok som pri natacani (par filmov, naposledy novy spielbergov The Turning) ale hlavne Game of Thrones (serie 8) a poviem ti ze ani vo sne ta nenapadne co vsetko sa tam musi platit. To su miliony tyzdenne, od prkotin ako tricka a mikiny pre crew, cez jedlo, dopravu, autobusy, kulisy a pod az po velke veci ako herci, technika alebo neskutocna reklama. Kvoli tomu zacinam verit v to ze aj pri hrach su neskutocne vydaje na veci ktore mi nevidime... nehovorim ze by sa to malo tykat zakaznika, ale proste to tam je.
icon
detail (l.182)
Samco005 -> nessundorma
  pridané 17.4.2018 21:19
nejako si teraz protirečíš, keďže v tvojom pôvodnom komentári je toto: "myslim si ze kazdy normalny clovek chape ze mikrotranzkcie su viac menej nutne zlo dnesnej doby. Naklady su vysoke a pod.... ale netreba to prehanat, vsetkeho vela skodi a niekedy je menej viac."
icon
detail (l.147)
nessundorma -> Samco005
  pridané 17.4.2018 21:10
tak samozrejme ze to bola hlupost/klamstvo
Ak ma uz vydanu hru a potom dodatocne v nej predavas veci ktore su uz v tej hre spravene. Tak to musi byt zisk navyse.
icon
detail (l.147)
1 0
nessundorma -> The Amazing Joker
  pridané 17.4.2018 21:09
ja tvoj nazor zdielam :D ... ale zasa na druhu stranu. Je pravda ze nie kazda hra stoji tolko co gra, ale nie kazda hra aj tolko kusov preda
kazdopadne mne osobne je to srdecne jedno... kedze ako som pisal nikdy nejdem s kupou nad 19.99 a dlc som v zivote samostatne nekupil a mikrotranzakcie neuznavam a zo zasady nepodporujem :D
icon
detail (l.130)
The Amazing Joker -> nessundorma
  pridané 17.4.2018 19:45
Ale nie každá hra je GTA V a okrem toho tie firmy čo ich robia, sú stále len firmy a keby nemali z toho zisk, ani len potenciálny, tak by neboli ani investory a nakoniec ani tá hra sama. Väčšina hier aj tak nestojí ani zďaleka toľko čo GTA V a spolu s mikrotransakciami a DLC zarobia o mnoho viac
icon
detail (l.182)
1 0
Samco005 -> nessundorma
  pridané 17.4.2018 18:42
nie, EA vo svojej finančnej správe povedalo, že napriek odstráneniu mikrotransakcií z Battlefront 2 to neovplyvní zisky firmy... čo priamo ukazuje na to, že všetky mikrotransakcie sú iba čistý exploit na ľudí a nikdy nešlo o to, že hry sú príliš drahé na výrobu
icon
detail (l.75)
Nazgut -> black_shark
  pridané 17.4.2018 17:16
Mna posledne dostali s FIFA18. Sice som kupil hru z bazaru za ovela menej. Ale som cakal, ze tam bude aspon moznost si zahrat majstrovstva sveta. Tak malo obsahu som teda este v hre takeho akoze AAA formatu nevidel. 16bit Soccer co som mal ma SNESku mal viacej muzstiev a turnajov ako cela fifa18. Od EA uz nic nekupim.
icon
detail (l.147)
nessundorma -> TomLehockySVK
  pridané 17.4.2018 17:15
neviem ktory riadok je vacsia blbost co si napisal!
Mne je srdecne jedno kolko stoji limitka a pod... ja hry vylucne kupujem pod 19.99 (podotykam na ps4) a mam kniznicu mozno plnsiu ako ty. V zivote som nekupil ziadne DLC (podial to nebolo v cene do tych 19.99) tak ako napr. vcera v noci Elite Dangerous, 19.99 so season pass.
Ja nie som typ co musi mat hru v prvy den, nie som typ co sa ukazuje svojim kamosom ze aha "kupil som si modry skin na moj AK47). Ja hram vylucne SP hry, cize limitky, dlc a pod nezmysli su mi uplne ukradnute.
Ale este raz podotykam... to ze som povedal ze je to nuntost (mikrotranzakcie) neznamena ze s nimi suhlasim. Ja len hovorim ze je to proste dnesny trend a ze sa ho len tak nezbavime
Mozem mi verit ze ja som zastanca toho co bolo pred tym... hraval som hry ked boli este casy ked vysla hra, tak bola dokoncena, bez bugov a nebolo treba update v den 1. Hraval som vtedy ked sa beta testeri platili ako interny job.
Ale nie som slepy a vidim ako sa herny priemysel zmenil
icon
detail (l.75)
Nazgut -> ThruthSeeker
  pridané 17.4.2018 17:11
EA by si malo zobrat priklad od Capcomackeho teamu co robia Monster Hunter, ze sa to da aj uplne bez lootboxov.
icon
detail (l.147)
nessundorma -> Rellik
  pridané 17.4.2018 17:10
asi ano... kedze som tu asi JEDINY! Co nikdy ziadnu mikrotranzakciu neuskutocnil, ze? Asi ano, kedze som nikdy v ziadnej f2p hre nekupil vec ani za 5c , ze? Asi som spracovany, kedze som stara skola, kde som bol zvyknuty na to ze ked hra vysla tak nebolo treba day 1 patch a potom dalsie tri mesiace aby sa hra dala dohrat... ale asi som spracovany
Nie... len som realista a vidim ako herny model dnes funguje... to ze hovorim ze je to nutnost, neznamena ze to schvalujem. Ale pre vela ludi je dost tazke vidiet za roh, ze?
icon
detail (l.147)
nessundorma -> The Amazing Joker
  pridané 17.4.2018 17:08
ako sa to vezme... ak sa na to pozries realne, tak vyvoj hry je drahy (predrazeny, tak ako vsetko ostatne) ... ak hra stoji 500 milionov (vratane reklam a pod) tak kolko kusov musia predat aby boli v zisku? Nie kazda hra je GTA V
icon
detail (l.147)
nessundorma -> Blackened Halo
  pridané 17.4.2018 17:07
ja hry rad mam a preto som este ani raz... ANI RAZ! Nezaplatil v f2p hre ani cent a ani v AAA hre som nikdy ziadnu mikrotranzakciu neuskutocnil.
Ja nehovorim ze s tym suhlasim, ja hovorim ze to dnes tak je. Ci sa mi to paci alebo nie. To ze napr. EA teraz povedalo ze sa nebude opakovat to co spravili v SW BF2 neznamena ze platby mimo odstrania... znemana to iba to ze nebudu take nasilne. Ak si niekto mysli ze to bude inak... tak asi nesleduje vyvoj poslednych rokov
icon
detail (l.147)
nessundorma -> Samco005
  pridané 17.4.2018 17:05
samotne EA povedalo akurat to, ze sa nebude opakovat SW a nie ze odstrania extra platby
Ja s nimi nesuhlasim, ja tvrdim ze je to proste dnesny trend. Pozri sa co najviac ide... f2p model a ten je o com? O plateni za kazdu blbost kazdych 5 hodin.
icon
detail (l.81)
1 0
Esoo_SvK
  pridané 17.4.2018 3:05
Pokiaľ sa nebude predávať ani Battlefield značka.... až vtedy im v EA zamrzne úsmev.....Aj keď Battlefield hrávam už skoro 10 rokov, nebudem prehliadať to že BF značka, slúži skôr ako dojná krava. Nech si spoločne predstúpi pred zrkadlo celá EA a položí si otázku.... Nieje za jeden predaný kus 100€ dostatok financií?
icon
detail (l.130)
3 0
The Amazing Joker -> nessundorma
  pridané 16.4.2018 22:32
Ale prosím ťa, zarobia niekoľkonásobne viac ako sa do tích hier investuje. Tu ide iba o dolovanie ďalšich peňazí

icon
detail (l.102)
bublinsky -> Mysterlool
  pridané 16.4.2018 21:27
neviem ti povedat. ja si zahram s hrdinami skoro vzdy. niekedy aj 3-4x za jeden galactic assault.a nezalezi za aku classu hram..vacsinou hram podla mapy a fazy.jediny koho nehram vobec je heavy. a zvycajne nemam ani kartu aby mi davalo zvyseny pocet battlepointov
icon
detail (l.153)
Arkturus -> KtoVie
  pridané 16.4.2018 20:48
Ako stiahneš hru s denuvom čo bude multiplayer? :D
icon
detail (l.170)
3 1
kilman
  pridané 16.4.2018 20:31
Bla bla bla... asi tak
icon
detail (l.599)
saver -> not_null
  pridané 16.4.2018 19:54
jaj to, to mu vtedy prekvapivo prakticky neublizilo to boli len male prepady oproti celkovej cene akcii. Tam investori pochopili ze pre nich je to plus ked firma chce od hracov co najviac penazi :)
icon
detail (l.162)
1
Darth_Zethus
  pridané 16.4.2018 19:38
Takže klasika u say
01 02 03 >>