01 02 03 04 05 06 07 ... 80 >>
> SECTOR HRAJE ...
icon
detail (l.151)
2 1
Kemachi
  pridané 23.2.2018 20:43
kľúč
icon
detail (l.97)
1
LukasDCA -> Kemachi
  pridané 23.2.2018 20:46
Od?
> Assassins Creed Origins predstavuje ďalšiu príbehovú expanziu - Curse of the Pharaohs
icon
detail (l.112)
2 0
Bloodwer
  pridané 23.2.2018 19:36
včera so to začal hrať, zaujímavá hra len som nepochopil prečo je na začiatku toto upozornenie?? vie mi to niekto logicky vysvetliť?? načo potrebujem vedieť pri hraní že niekto z ubisoftu si nie je istí svojím pohlavím?? to už naozaj ľudstvu takto strašne j**e ??

http://i.imgur.com/fq2hvmn.jpg

icon
detail (l.151)
3 1
Kemachi -> Bloodwer
  pridané 23.2.2018 19:50
No neviem, byť triggernutý touto malou správou je IMO zrovna tak zlé ako byť triggernutý tým že tam nie je. :D
icon
detail (l.112)
Bloodwer -> Kemachi
  pridané 23.2.2018 20:09
mňa nič nenaštvalo len to totálne nedáva logiku....tak to potom nech je aj k rohlíku pribalový leták spodobním obsahom....
icon
detail (l.151)
Kemachi -> Bloodwer
  pridané 23.2.2018 20:15
Povedal by som, že to dáva väčšiu logiku než v prípade pečiva. Asi ich v Ubisofte veľmi nebaví počúvať reči SJW v médiách aký je herný priemysel sexistický, rasistický a čo-ja-viem-čo-ický, tak tam dajú takúto správu aby si ušetrili nervy a bolesť hlavy.

Stojí ich to minimum, je to na obrazovke chvíľku, hru to nejak neovplyvní, SJWs sú spokojní. IMO spokojný SJW je ďaleko lepší vec než počúvať tie ich reči. :D
> Sony mení dizajn mobilov, ukazuje nám to leak Xperie XZ2
icon
detail (l.151)
Kemachi
  pridané 23.2.2018 19:16
Super, cena XZ1 pôjde dole. :)
> Age of Empires: Definitive Edition
icon
detail (l.151)
5 2
Kemachi
  pridané 23.2.2018 16:18
Slabší pathfinding inak nie je úplne nutne negatívum v prípade RTS. Dokáže zvýšiť mechanickú náročnosť hry do takej miery, že hráči si vytvárajú vlastný herný štýl a vedia sa špecializovať. Niekto môže byť lepší v strategickom vnímaní hry, iný môže mať skvelý mikromanažment workerov a vďaka tomu lepšiu ekonomiku, ďalší je lepší v pozičnej hre.

Je to síce trocha proti-intuitívne, ale keby mal napríklad pôvodný StarCraft skvelý pathfinding, nikdy by sa z neho nestala najpopulárnejšia RTS všetkých čias. To ale neznamená, že dobrý pathfinding v dobrej RTS nemôže byť. StarCraft 2 je RTS s najlepším pathfindingom medzi stratégiami vôbec. Ale autori si aspoň uvedomili, aký dôležitý APM sink je a pridali ďalšie veci, ktoré môže hráč robiť aby získal nad súperom výhodu a definoval svoj štýl. Nové makro mechaniky, väčší dôraz na ability jednotiek a splitovanie.
icon
detail (l.114)
Regina Spectra -> Kemachi
  pridané 23.2.2018 17:29
čo je vlastne ten pathfinding?
icon
detail (l.151)
2 0
Kemachi -> Regina Spectra
  pridané 23.2.2018 17:33
Hľadanie cesty z bodu A do bodu B.

Na prvý pohľad jednoduchý problém, no často to tak triviálne nie je. Obzvlášť keď máš kalkulovať stovky jednotiek, ktorým sa každú chvíľu menia ciele a musia počítať s jednotkami a ďalšími prekážkami, ktoré im môžu vojsť do cesty a narušiť tak pôvodné vypočítanú trasu.
icon
detail (l.114)
Regina Spectra -> Kemachi
  pridané 23.2.2018 18:29
Tak to bolo strašné už v pôvodnej hre - tam keď sa zasekli farmári v úzkom priechode, tak bol problém s dodávkami jedla.
icon
detail (l.49)
2
waaaw -> Kemachi
  pridané 23.2.2018 16:24
stoji to 20e a pise sa rok 2018 a tebe nevadi pathfinding ...
icon
detail (l.151)
2 0
Kemachi -> waaaw
  pridané 23.2.2018 16:34
Napísal som dôvody prečo nemusí vadiť a nie je to univerzálne negatívum. Zas som nepísal, že teraz každému komu pathfinding vadí sa mýli a mal by ísť do kúta kým nezmení názor.

Pokiaľ ti vadí, tak ti vadí, stáva sa. Jasné, že to každému nebude vyhovovať a je to právom v mínusoch. Ale IMO je dobré pridať aj iný pohľad, pokiaľ existuje, na to je koment sekcia.
icon
detail (l.49)
3
waaaw -> Kemachi
  pridané 23.2.2018 16:36
prepac ale za 20e som ocakaval viac
icon
detail (l.151)
3 0
Kemachi -> waaaw
  pridané 23.2.2018 16:37
Okej, tak si ju nekúp, ja ťa nenútim. :D
icon
detail (l.49)
2
waaaw -> Kemachi
  pridané 23.2.2018 16:42
pockaj pockaj a ty to bez problemov kupis za 20e?
icon
detail (l.151)
Kemachi -> waaaw
  pridané 23.2.2018 16:51
Nekúpil kvôli Windows Store, ale keby som si to chcel zahrať, nemám problém. To, či je hra nacenená správne je často subjektívna záležitosť a aspoň ja 20€ považujem za celkom fér cenu za túto hru. Ako zas jasné, že by som nebol proti, keby bola lacnejšia. :)
> HyperX predstavil Alloy Elite RGB klávesnicu
icon
detail (l.21)
1 0
KtoVie
  pridané 23.2.2018 16:15
170 eur? Za to že má svetielka?? A čo citlivosť, reakčný čas?
icon
detail (l.151)
1
Kemachi -> KtoVie
  pridané 23.2.2018 18:01
Neviem presne čo myslíš pod citlivosťou a reakčným časom. Budem predpokladať keyfeel a input lag?

Ako každá Cherry MX klávesnica (s výnimkou MX Silver switchov), majú klávesy travel time 4 mm a bod aktivácie v polovici - teda 2 mm. Toto umožňuje používateľovi písať jemnejšie ako v prípade membránovej klávesnice, keďže nie je nútený stláčať klávesy na doraz.

Je tu pár charakteristík, ktoré sa mierne líšia switch od switchu a ťažko teda hovoriť konkrétne o tejto klávesnici, keď prichádza s 3 rôznymi typmi switchov. Jedná sa o veci ako "resetovacia vzdialenosť" - bod, v ktorom sa klávesa deaktivuje a silová charakteristika stlačenia.

Táto klávesnica ponúka obe základné charakteristiky stlačenia switchov - lineárne a taktílne. Lineárne, ako názov napovedá zvyšujú silu rovnomerne ako ich stláčaš a ako dôsledok je relatívne hladký pocit zo stlačenie (jedná sa napr. o switch MX Red alebo MX Black).

Taktílne sú narušené výrazným alebo menej výrazným "bumpom", ktorý slúži na to, aby dal používateľovi taktílnu správu "áno, klávesa je zaznamenaná". Tú sú aj veľké rozdiely medzi jednotlivými taktílnymi switchmi. Niektoré majú výraznejší "bump", iné menej výrazný. Sem patria napr. MX Brown a MX Blue.

Podkategória taktílnych switchov sú klikavé switche, ktoré pri aktivácii vydajú ešte aj zvuk. Toto je napríklad prípad MX Blue.

Každý switch má aj rôznu silu, pri ktorej sa aktivuje. Pri možnostiach tejto klávesnice:

MX Red: 45 cN
MX Brown: 45 cN
MX Blue: 50 cN

Všetky tieto switche sú považované za ľahšie verzie svojich respektívnych kategórii a sú často populárnejšie než ťažšie verzie (MX Black, MX Clear, MX Green)

Čo sa týka input lagu, ten je v prípade všetkých Cherry MX switchov na úrovni zhruba 10-20 ms. Je to najmä kvôli tomu, ako funguje mechanizmus zaznamenania, kde kovový plátok vnútri switchu aktivuje elektrický obvod. Tento sa pri dotyku so spínačom niekoľkokrát odrazí a tak, aby klávesnica fungovala správne je potrebné, aby softvér chvíľku počkal na to, aby mohol poslať informáciu o stlačení cez USB. Debouncing je okolo 10 +- 3 ms a "trpí" ním každý jeden Cherry MX switch bez výnimky. Celkovo je to však tak krátky časový interval, že to v drvivej väčšine prípadov ani nespoznáš, koniec-koncov, obrazovka sa refreshuje štandardne s intervalom 16,7 ms.
> Nový design
icon
detail (l.151)
Kemachi
  pridané 23.2.2018 16:04 (editované 23.2.2018 16:07)
Nejak sa parseru komentov nepáči znak "menší než"

''' Hm, ale vidím, že apostrofy už idú, tak aspoň bod za ne. :)

01 02 03 04 05 06 07 ... 80 >>