|
|
detail
(l.169)
|
pridané 28.10.2017 13:51
O tom hovorim, Koľkokrát sa stalo ze DLC obsahovalo vysvetlenie niektorých veci alebo najlepšiu a najzávažnejšiu časť príbehu. Ten alibizmus nech si manažérka nechá
|
detail
(l.198)
|
pridané 28.10.2017 12:21
ked su to len kozmeticke hluposti ako nejake skiny tak nech si to tam kludne davaju, horsie je ked su to veci typu pay to win, kde sa bez nich hra viacmenej neda hra
|
detail
(l.169)
|
1
0
Rellik
-> akto
pridané 28.10.2017 6:36
To neznamená ze budeme kupovať všetky ich nezmyselne "bonusy"
|
detail
(l.77)
|
3
0
Kpt. Danko
pridané 28.10.2017 0:01
Nech nemelú sračky , hovorím za všetkých hráčov sveta , chceme viac peňazí do vývoja a menej na marketing . Kvalitný produkt dá o sebe vedieť , samozrejme marketing musí mať ale nie drahší ako samotný vývoj .
|
detail
(l.157)
|
3
0
Mysterlool
pridané 27.10.2017 22:11
Tam nech sa kuknu na Witchera a nesplietaju hentaketo kraviny. Vsetko sa da ked sa chce. Kebyze sa len nezameriavaju na to ako si naplnit vlastne vrecka ale trochu aj na hraca a jeho pocity z hry a to aka hra pre hracov bude tak by to bolo urcite lepsie.
|
detail
(l.172)
|
2
0
TomLehockySVK
pridané 27.10.2017 21:56
(editované 27.10.2017 21:59)
Nech AAA vydavatelia prehltnú svoju "hrdosť" (uvodzovky lebo žiadnu nemajú ale tak sem ten výraz do vety pasuje) a nech prestanú za single player hry pýtať 60 eur, nech nedávajú viac ako polovicu rozpočtu na marketing a potom bude situácia často krát aj iná. Stačí sa pozrieť na Hellblade, ktorý stojí 30 eur, je to lineárna príbehovka a predáva sa veľmi dobre.
Ak nejaký AAA vydavateľ chce mudrovať že aké je komplikované robiť single player hry, tak je samozrejmé že hovoria už o tom že tam predsa nemôžu urobiť alebo je pre nich ťažšie dohnať ľudí k tomu aby platili za mikrotranzakcie . A samozrejme že sa nimi dá postup zrýchliť, lebo hra je pridanými mikrotranzakciami proste pokazená, ekonomika rozbitá, aby trvalo celé veky niečo dosiahnuť normálnym hraním, skrátka hnus. Bohužiaľ ako vidieť pri poslednom Deus Ex či ME: Shadow of War, tak už aj do story hier budú debili strkať mikrotranzakcie, s tým ale nech ťahajú do čerta a nech tie hry už ľudia prestanú kupovať, alebo len v zľavách . Odo mňa peniaze nedostanú. |
detail
(l.157)
|
pridané 27.10.2017 21:50
Asi sa skorsie sustredili na vyvoj Anthem a na Andromedu sa ako tak vysrali, vid. tie tvare lol
|
detail
(l.157)
|
pridané 27.10.2017 21:49
Presne tak!
|
detail
(l.135)
|
pridané 27.10.2017 21:34
to nieje celkom pravda... hlavne slovo mali vzdy ekonomovia a manazery... napr. Shigeru Miyamoto s oblubou rozpraval ako mu dali prerobit radar scope a on vymyslel Donkey Kong-a, a ako poslal par kopii do USA na reviziu a schvalenie nejakym managerom... ti to zavrhli, ze to sa nikdy v zivote nebude predavat... ale kym sa zmohli na stopnutie projektu, tak v japonsku uz veselo prerabali vsetky zasoby radar scope na Donkey Kong-a, takze sa rozhodli, ze to hodia na trh a aspon minimalizuju straty... nemusim azda dodavat, ze to islo na dracku a managori kukali ako tela na nove vrata... :D
|
detail
(l.106)
|
pridané 27.10.2017 19:46
(editované 27.10.2017 19:47)
Lenze oni su daleko od toho... Prave kvôli tymto mikrotr. A season passom atd... Zisk by mali aj bez toho ak maju kvalitnú hru
|
detail
(l.25)
|
1
1
#fireMacWalters
-> BigusDickus
pridané 27.10.2017 19:46
Skôr je problém, že dnešní mladí ľudia nepoznajú vlastný jazyk.
|
detail
(l.170)
|
1
waggon
pridané 27.10.2017 19:38
Ono je to logicke. Singleplayerovku po dohrani da většina hracu do bazaru, kdezto multiplyerovku muzes hrat dokund pobezi servery.
|
detail
(l.159)
|
1
0
Regina Spectra
-> athoszattila
pridané 27.10.2017 18:47
Tiež aký marketing. Tam neboli trailery, ale gameplay. Hneď ušetrili majland.
|
detail
(l.99)
|
1
Inferio
-> KorNisek
pridané 27.10.2017 18:33
Ja som nepísal, že bola hnusná, ale že bola výborná aj napriek tomu že to neboli grafické orgie. Ty budeš zrejme jeden z tých hráčov, ktorých spomínajú v článku.
|
detail
(l.155)
|
3
1
Majcip
pridané 27.10.2017 18:29
Dobrý story telling hru predá. Hra nepotrebuje mať nutne multiplayer. Hoc coop je veľmi výhodná záležitosť. Dobrý storytelling, postavy, vývoj, dobre nastavený gameplay a príjemná grafika a ono to pôjde. Hlavne aj dĺžka. Pozrime sa len na takého Witchera 3 čo dokázal. Však to je masaker hra. Toľko lokácií, dialógov, postáv, samotných možností a silné predaje. Singleplayer hry sa stále oplatí robiť. V tom ľudia nemajú problém vysoliť tých 60 baby.
|
detail
(l.106)
|
pridané 27.10.2017 18:23
No pri hellblade to fungovalo aj bez marketingu...
|
detail
(l.106)
|
2
0
athoszattila
-> cappko
pridané 27.10.2017 18:21
Pre bethesdu to je este lepsie... Cim menej SP hier budu robiť ostatný tym viac predajov budu mať
|
detail
(l.113)
|
pridané 27.10.2017 18:08
Hej ale narazal som na ubisoft, ten si vydava sam, ale hej vydavatelia vseobecne
|
detail
(l.106)
|
1
0
athoszattila
-> FadedSky
pridané 27.10.2017 18:04
Pravdou je ze vydavatelia chcu peniaze z mikrotranskcí lebo tam mozu zarobit najviac... Spytaj sa rockstar ci to je naozaj pravda
|
detail
(l.106)
|
pridané 27.10.2017 18:02
Lenze pre vydavateľov to je malo... Lebo su nenazrany
|
|