|
|
detail
(l.145)
|
pridané 5.5.2011 13:17
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:nolimitboy
No mne osobne nebráni nič a aj tak si ho nekúpim. Skôr hrajem FPS hry.
|
detail
(l.143)
|
pridané 5.5.2011 10:16
>Re: RE:Re: RE:nolimitboy
vacsine asi nieco brani...bud peniaze alebo rodicia :D
ok, ale nato, ze volanty nemate, mate moc silne reci k jazdnym modelom v racingoch |
detail
(l.215)
|
2
????
-> nolimitboy
pridané 4.5.2011 21:55
(editované 4.5.2011 21:56)
>Re: RE:nolimitboy
Dirt nikdy nebol simulator, tak ten koho bavila jednotka, dvojka maximalne realnu simulaciu necaka ani v trojke, tak neviem co riesis aj s tym tvojim trapnym volantom. Nie je diskusia k zavodnej hre kde by si nepindal na gamepad. Pre mna za mna aj ranajkuj s volantom v ruke...nikto ti tu na to nie je zvedavy aky si ty borec, lebo sisi kupil volant za par supov na hranie ako keby ostatnym nieco branilo si ho kupit tiez.
|
detail
(l.126)
|
pridané 4.5.2011 21:10
>Re: RE:nolimitboy
JA simulacie hrajem toto je hra o inom a btw jazdi tam aj viacej aut naraz
|
detail
(l.60)
|
pridané 4.5.2011 21:01
>Re: RE:nolimitboy
keby keby keby... my ale chceme a cakame perfektnu arkadu a nie simulator tak neviem co riesis...
|
detail
(l.143)
|
pridané 4.5.2011 18:17
riesite tu jazdny model, vam to moze byt v podstate jedno, pomlay vsetci hravate na klavesniciach a gamepadoch :D
keby to bolo simulacne, tak si to ani nezahrate... trate su strasne siroke, to by tam mohla byt aj moznost zavodu viacerych aut na trati :) |
detail
(l.126)
|
pridané 4.5.2011 18:03
>Re: RE:Re: RE:Pascalwb
Ale optori tomu co sme videli, tak tu su celkom uzke :D, samozrejme neni to idealne, ale co uz, treba zabrat co najvacsie mnozstvo ludi, a nebodal by to niekto nevedel prejst, no to by boal skoda :D
????: jj neni to uplna arkada, je to taky CM styl :D, asi najlepsi z tychto Arkado-simulacii |
detail
(l.168)
|
pridané 4.5.2011 17:33
>Re: RE:Re: RE:Pascalwb
No ako vidie na obrázku niie, pre Blocka iroké nie sú.
(naráam na jeho lietanie s Fiestou nedávno v Portugalsku) |
detail
(l.218)
|
2
Dest
-> Pascalwb
pridané 4.5.2011 17:08
>Re: RE:Pascalwb
podla mna su brutalne siroke... na beznom rally sa ledva obidu dve auta... tu by som ich na cestu naukladal vedla seba aj 5... ale tak s tym som sa uz davno zmieril
|
detail
(l.215)
|
1
????
-> Pascalwb
pridané 4.5.2011 16:23
>Re: RE:Pascalwb
Dirt zase az taka arkada nie je.Skor zlata stredna cesta.Urcite to nie je ako Need For Speed alebo Burnout..to su arkady.
|
detail
(l.126)
|
2
Pascalwb
pridané 4.5.2011 16:05
|
detail
(l.126)
|
pridané 4.5.2011 15:55
(editované 4.5.2011 15:55)
Cm vzdy vedeli robit tieto arkadove Racingy, o ovladanie sa az tak nebojim od GRID-u az po DiRT sa to ovladalo vsetko.
A praveze v tychto arkadach na grafiek zalezi. BTW myslim, ze DEMO zatial neplanuju, co som cital na fore |
detail
(l.168)
|
pridané 4.5.2011 15:18
>Re: RE:Re: RE:Substance242
Aha, môe by.
|
detail
(l.215)
|
2
????
pridané 4.5.2011 15:11
dvojka mi absolutne vyhovovala v ovladani aj v spracovani. Je jasne ze trojka na tom nebude horsie, takze ja som v klude.
|
detail
(l.218)
|
1
Dest
-> Substance242
pridané 4.5.2011 15:02
>Re: RE:Substance242
ja by som to asi nepriamo prelozil ako menej predvidatelnu fyziku... v D2 som jazdil neskutocne casy, lebo som presne vedel ako sa auto zachova pri kazdej nerovnosti a v kazdej zatacke ... teraz to asi bude trochu menej predvidatelne a bude sa treba trochu viac sustredit na jazdu a zvladanie vozidla, co ja beriem urcite ako Plus
|
detail
(l.145)
|
pridané 4.5.2011 14:45
>Re: RE:MaXXiS123
Presne tak. Ovládanie v 2ke mi tie sadlo.
|
detail
(l.159)
|
pridané 4.5.2011 14:42
(editované 5.5.2011 12:51)
jazdny model je na ale grafika je dobra = 9/10?
|
detail
(l.182)
|
pridané 4.5.2011 14:37
Uz len cakat.....
|
detail
(l.168)
|
1
Substance242
pridané 4.5.2011 14:18
Mono sú "malé výhrady boli k správaniu sa vozidiel" skôr pozitívom a v recenzii je niečo ako "pred zákrutou treba brzdi a potom nepridáva hneď na plný plyn".
V linkovanej ukáke čítam len "tweaked, less arbitrary-feeling physics engine", čie "upravená, menej svojvožne pôsobiaca fyzika". To "arbitrary" neviem celkom preloi, niečo ako e teraz je fyzika menej "vymyslená", čie realistickejia. Tak tomu rozumiem. |
detail
(l.216)
|
pridané 4.5.2011 14:09
kedze je to OXM tak su dve moznosti - bud je to az moc realne na konzolove pomery alebo je to tak zle ze ani v OXM si s tym nevedeli dat rady
|
|