01 02 03 04 05 06 07 ... 53 >>
> SVET, UKRAJINA, VOJNY ...
icon
detail (l.165)
13 0
mantor
  pridané 24.3.2024 1:27
Vyzera to nadejne, kedze Harabinove a ani madarske volicstvo sa nevyznacuje prave chodenim na volby ak nejde o ich idoly.
> Dragons Dogma 2 má problémy aj na PC, Capcom to už rieši
icon
detail (l.165)
1 0
mantor
  pridané 22.3.2024 15:08
Neviem prečo ale keď niečo robia japonci, tak to má tak často absolútne príšerné prvky čo sa týka QoL.
Ja celkom nerozumiem tým zase raz extatickym hodnoteniam, aj jednotka ich mala, pricom mala tragicky pribeh, svet nedával veľký zmysel, bol plný respawnu a backtracingu a aj ten RPG system bol dost zly.
Ako malo to par zaujimavych prvkov ale nic take co by hru dostalo nad 7/10.
> Dragons Dogma II
icon
detail (l.165)
mantor
  pridané 21.3.2024 12:39
Jednotka ma nijako zvlast nebavila, takze toto ma dost casu.
> Valve spustilo do testovania Steam Families funkcie, nahradí Steam Family Sharing
icon
detail (l.165)
mantor
  pridané 19.3.2024 22:08
Ako pravidelny a casty uzivatel family sharingu toto naozaj vitam. Nie ze by bol az taky velky problem mat blokovanu kniznicu (decka hraju v inych casoch ako ja) ale toto je samozrejme pre moje ucely lepsie.
> SVET, UKRAJINA, VOJNY ...
icon
detail (l.73)
2 0
Icoda
  pridané 14.3.2024 11:55
omfg...Danko teraz.Markíza má z reklamy 90mega a RTVS iba 6mega čo je nespravodlivé 😁 aj RTVS by malo mať reklamy😁 RTVS si nedokáže ani opraviť budovu 😁(...ale veď to zaleží od poplatkov daňových poplatníkov).Novinar mu povedal naživo,že je debil.
Boľševici už melú a začínajú si protirečiť.
icon
detail (l.187)
2 0
WampyR -> Icoda
  pridané 14.3.2024 12:36
Koncesionarske su zrusene a tusim Sulik presadil, ze budu financovani (Rtvs) z podielu v statnom rozpocte...cize cim menej dani stat vybere, tym menej pojde Rtvs
icon
detail (l.165)
1 0
mantor -> WampyR
  pridané 14.3.2024 16:16
RTVS bola financovana zo SR aj pred zrusenim koncesii, zhruba polovica boli koncesie a polovica zo statneho rozpoctu na zaklade nejakej kazdorocnej dohody co sa vyjednala.
SaS presadila , zrusenie koncesii a rovno podiel z HDP. Na jednej strane to sice je viac so SR ale na druhej v koncesiach bol totalny bordel, kopa ludi na to kaslala, sprava a vymahanie neplatenia zrala zbytocne zdroje. Imho lepsie riesenie , ze to percento HDP, sice je to pod kontrolou politiky, co moze vysku menit zakonom ale aj tak menej ako predtym, ked to bola cisto dohoda s vladou.
icon
detail (l.187)
WampyR -> mantor
  pridané 14.3.2024 16:40
Hej, len ta "dohoda" bolo takzvane dofinancovanie, lebo sice vyberali tych cca 5 eur od pomaly kazdeho za koncesie, ale ani to im nestacilo na naklady. Samozrejme boli aj neplatici, ale privadza nas to k otazke efektivity RTVS za nejaku jednotku peňázu.

icon
detail (l.127)
6 0
vBrute
  pridané 13.3.2024 21:14
PRORUSKý KOLABORANT, fakt ake IQ musí mať človek aby toto vobec uvažoval voliť




icon
detail (l.73)
4 1
Icoda -> vBrute
  pridané 13.3.2024 23:57
inak on sa na jednej strane vyzná v zákonoch čo nepodcenovať,na strane druhej tieto vedomosti premele tak,že mu z ničoho nič padne dom a začne si stavať druhý (viď kauza jeho dom)
Je to veľmi jednoduchý človek,ktorému stačí písací stroj,nažrať, vyšťať,zatancovať,bývať či previesť sa na Volge takže on Slovensku nemá čo ponúknuť.Vďaka jednoduchosti je to čistý prorus.
https://youtu.be/VVxiPKWd8XE?si=ovHrfJ2IpV5Ix4PJ
prirovnal by som ho k takému kozákovi.On by veci len rozmrdal ako Vareha.
icon
detail (l.165)
8 0
mantor -> Icoda
  pridané 14.3.2024 0:42
Mna zaujimalo ako realne to je s tymi jeho ****ovinami, ze sud v Haagu neposudil Rusku invaziu ako agresiu. Co je nieco co asi ani neriesil, skor to bude toto https://www.reuters.com/world/europe/world-court-rule-whet
her-russia-violated-international-treaties-ukraine-2024-01-31/
. On si vseobecne vyklada zakony ako chce a uplne nelogicky. Napr., ze Rusaci mozu zautocit na uzemi porazenych krajin ak sa tam rozmohne fasizmus. Ukrajina bola porazeny stat , ked bola sucast Ruska? Proste je to stary komunisticky o****vac.
icon
detail (l.73)
3 1
Icoda -> mantor
  pridané 14.3.2024 1:12 (editované 14.3.2024 1:17)
veď to je to,že rus povie že bojuje proti fašizmu,tento sa chytí zákona a už melie že nemáš previerku,pečiatku,že si šoroš a už to s ním ide.

inak,našťastie nemá toľko hlasov čo Korčok,ale kebyže by bol Harabin prezidentom,tak to môžme rovno zabaliť...ak teraz krachujeme,tak to by sme zapichli úplne...môžeš chodiť na kapre do potoka😁
icon
detail (l.165)
4 0
mantor -> Icoda
  pridané 14.3.2024 2:02
Ono vo vysledku by bolo vcelku jedno ci je prezident Pelle alebo Harabin, akurat za Harabina by sme sa hanbili este viac. Celkovo to pojde do peknych sraciek, kym nieco Ficovi zlomi krk, Korcokove vitazstvo by mohol byt slusny impulz aby nasledne prehral Eurovolby a to uz mozno trochu narusi ten jeho monolit za vsetko hlasujucich entit. Len sa obavam, ze ta Harabinova banda na druhe kolo nakoniec pride a zvoli Podrztasku. Preto ten srac nechodi do diskusii aby nahodou nemal konfrontaciu s Harabinom, ktora sa uz nebude dat zvratit. Lebo ten vie, ze do druheho kola prelezie len cez Pelleho.
icon
detail (l.73)
2 0
Icoda -> mantor
  pridané 14.3.2024 10:26
ja myslím že vôbec nie.Zatial čo Pele je proeurópsky i keď priposrano,tak Harabin je prorus jak víno,tvrdohlavo a retardovane.
icon
detail (l.187)
1 0
WampyR -> mantor
  pridané 14.3.2024 3:37
Skor ak vyhra Korcok, tak Fico a spol. vrhnu este viac energie do Eurovolieb.
Ja v okoli co som obklopeny Ficoovcami, tak vraveli, ze doteraz neboli na Eurovolbach lebo naco...dnes sa ich nevedia dockat, aby tam poslali Blahu a spol...
icon
detail (l.136)
6 1
Barbarosa223
  pridané 6.3.2024 16:12
Dopočúval som práve smeráckeho demagóga Kééryho na Exprese... a musím k tomu napísať pár viet a trochu vypustiť paru... https://youtu.be/g9AqOVL03dM

Tvrdí, že politika smeru na všetky svetové strany, vzbudí rešpekt v medzinárodnom priestore... pýtam sa pred kým?? Pred Burkina Faso? Veď celý demokratický svet (okrem zapredaného Maďarska) si klepe po čele či sme sa nezbláznili...

Ďalej argumentoval, že keď sa západní diplomati môžu stretávať s predstaviteľmi Saudskej Arábie... že môžeme sa aj my s Lavrovom... nech mi pán Keeery povie, kedy sa Saudi (aj napriek tomu, že je tam polodiktatúra) vyhrážali svetu jadrovou anihiláciou? A kedy Saudi rozbehli najväčšiu vojnu (ako teraz Rusi) v Európe po 2WW?

Posledná vec, ktorá ma dorazila, že Zelenský je bábka USA a USA cez neho chce vojnu... prečo do prdele to zlé USA, ktoré chce vojnu, už pol roka neposlalo Ukr žiadne zbrane? Lebo Trump nie je odpoveď.. za Trumpa navozili v 2018-19 javeliny.. to len tak pre zaujímavosť.

Je neskutočné v akej dezilúzií títo smeráci žijú...

icon
detail (l.165)
7 1
mantor -> Barbarosa223
  pridané 6.3.2024 16:44 (editované 6.3.2024 16:44)
Kery bol vzdy uplny blbec. U neho clovek ma dojem, ze to nie je len klasicky oportunista ako bezny smerak, ale ze je tak hlupy, ze tym kravinam fakt veri.
icon
detail (l.73)
4 0
Icoda -> mantor
  pridané 6.3.2024 17:48
hej,to je megaidiot😁
icon
detail (l.136)
2 0
Barbarosa223 -> mantor
  pridané 6.3.2024 17:00
Veď toto...
> Mini Recenzie
icon
detail (l.165)
3 0
mantor
  pridané 20.2.2024 22:17
>Warhammer 40,000: Rogue Trader
+ W40k settings
+ robustny RPG system
+ pribeh

- engine a jeho moznosti su uz znacne zastarale
- nevyvazenost classov
- slabsie reakcie spolocnikov na rozhodnutia

Rogue Trader ma trochu smolu, ze vysiel po BG3. Ma sice pomerne kvalitny pribeh, ale interaktivita postav a deja na hracove ciny nie je ani zdaleka na takej urovni ako u Larianov. Engine je takisto uz za zenitom, moznosti interaktivity prostredia su biedne. RPG system je robustny a solidny, ponuka obrovske mnozstvo vlastnosti , specifickych pre jednotlive classy v komninacii s povodom, ich dalsie archetypy, milion synergii ale aj riadnu nevybalancovanost. Pouzitelnych predmetov, zbrani a vybavenie je takisto obrovske mnozstvo.
Boje su tahove, zlozite a niekedy aj naozaj narocne, na daring obtiaznosti som ale nejaky vyraznejsi problem nezaznamenal, kazdopadne su dostupne aj dalsie 2 stupne , ktore uz budu riadne hc ako je u Owlcat zvykom.
Trademarkom Owlcat hier su aj rozne herne systemy mimo tradicneho crpg, s roznym stupnom zaujimavosti, tuna je to vylepsovanie vlajkovej lode a nasledne tahove suboje kozmickych lodi (fajn), preprava warpom po hernej mape (otrava), zvlastny system frakcii a ziskavania reputacie (otrava), sprava ziskanych kolonii a tazba materialov (jednoduche) a uplne nezvycajny system obchodovania (uplne zle).
Dej a spravanie spolocnikov reaguje na vase rozhodnutia, ale zase raz je to vyrazne slabsie ako pri BG3 a niekedy uplne nelogicke. Postavy ktore su fanatickymi predstavitelmi Imperia napriklad reaguju na otvorene kacirstvo len komentarmi a k ich odchodu pride az ovela neskor ako by malo.
Celkovo je Rogue Trader velmi kvalitne crpg, v netradicnom zasadeni, atmosfera Imperia je vyborna, ale hral som to hned po BG3 a proste ten rozdiel tam vidiet. Pathfinder 2 ma asi bavil o kusok viac.
01 02 03 04 05 06 07 ... 53 >>