01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.63)
2
gordon freemam3210
  pridané 8.10.2012 9:59
okamzite stahovat!!!!!!!!!
icon
detail (l.62)
Toria
  pridané 10.8.2012 22:20
Parada a vyzera to ze to ma este realnejsiu obtiaznost ale ta hudba sa mi nejak nepozdava nenavodzuje mi taku atmosferu ako predosle casti
icon
detail (l.22)
CRYSIS82
  pridané 10.8.2012 2:49
pecka :)
icon
detail (l.126)
1
Mario Rodriguez
  pridané 8.8.2012 20:10
zahral by som si to, kedže v čase Half Life 1 som bol ešte mladý junák. :)
icon
detail (l.129)
raziel_zv
  pridané 8.8.2012 0:32
fascinujúce.....nakoľko bolo toto video stiahnuté z obehu skrz autorské práva, ako je možné, že tu si ho stále môžem pozrieť? .....(áno, pre niekoho sprostá otázka, ale tak nie každý je génius)
icon
detail (l.114)
st3n
  pridané 7.8.2012 22:37
tesim
icon
detail (l.129)
raziel_zv -> Paul68Rageous
  pridané 7.8.2012 21:24
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:mIREC666
rozmýšľam, načo vlastne diskutujeme, v čom je problém, keď my to aj tak nemáme ako ovplyvniť? ale súhlasím s mIREC666.....že za tento mód som ochotný aj zaplatiť
icon
detail (l.42)
Paul68Rageous -> raziel_zv
  pridané 7.8.2012 20:24
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:mIREC666
no v tom problem nevidim...kazdy ma aj tak doma rodiny alebo tak a nikdy by sa nezišli v ten isty cas aj keby boli z jedneho mesta...oni nerobia 8 pracovnych hodin denne ...ale len ked sa im dá alebo maju naladu.....na porady su tu fora a dohodnut sa na niecom vacsom neni problem a male veci netreba riešiť, tie sa riešia jednotlivo..a vzdy je co robiť, takze tu problem nevidim....mod by bol ovela skor vonku keby bol financovany (teda modderi by mali staly prijem a by na mode pracovali namiesto ich roboty , teda 8 hodin denne) taktiez su preoblemami HW a SW
icon
detail (l.129)
raziel_zv -> Paul68Rageous
  pridané 7.8.2012 20:11
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:mIREC666
ono problém je aj v tom, že tím developerov pozostáva z ľudí roztrúsených po svete s hlavným developerom žijúcim v Austrálii (známym na fórach ako Raminator) .....a skús zosynchronizovať so všetkými čas na poradu ....keby všetci robili v jednej spoločnej kancelárii, vybavenej kvalitnými PCčkami, mód by už určite bol vonku cca 3-4 roky dozadu........bohužiaľ ale tak tomu nie je....ale i tak držím chlapcom palce a pevné nervy pri finalizovaní módu, nech to kľudne trvá ešte pár mesiacov......ja si ako správny fanúšik počkám
icon
detail (l.42)
Paul68Rageous -> ????
  pridané 7.8.2012 19:24
>Re: RE:Re: RE:mIREC666
je to kvoli peniazom......
icon
detail (l.81)
Valcorn
  pridané 7.8.2012 18:50
Snad to dakto uploadne v lepsiej kvalite
icon
detail (l.215)
???? -> mIREC666
  pridané 7.8.2012 17:17
>Re: RE:mIREC666
tazko povedat ci je ten dlhy vyvoj kvoli peniazom. Oni nikoho nezamestnavaju a neplatia ani nikomu ziadne poplatky atd cize na tom makaju len tak vo svojom volnom case... ani HW obmedzenia tam zrejme nehraju ziadnu ulohu ze by potrebovali vrazat do noveho zariadenia. Ked bude tak bude, ale obcas mam pocit ze si z nas robia dobry den ked 2x do roka vyhlasia ze hra je uz pred dokoncenim.
icon
detail (l.160)
mIREC666
  pridané 7.8.2012 17:10
viem že táto hra bude a mala by byť zadarmo ale ja by som im bol ochotný dať za to aj peniaze lebo urobili ozaj kus roboty a myslím že peniaze by im poriadne pomohli a nenaťahovalo by sa to vydanie hry...
icon
detail (l.117)
Carver11 -> Jeffinator
  pridané 7.8.2012 15:57
>Re: RE:Carver11
sorry, trosku som sa zle vyjadril. skor aspon mne osobne to pride tak, ze nestoji Half Life saga na grafike ako niektore ine tituly. proste Half Life univerzum s hernymi mechanizmami, prerfektnym pribehom a skvelymi napadmi by prezilo a podla mna ziskalo podobne kultovy status, ako ma teraz, aj keby grafika bola horsia.

ze Source je stale medzi spickovymi produktmi aj po nejakych desiatich rokoch, to je vcelku prijemna vec kazdopadne :)
icon
detail (l.117)
Carver11 -> fresh trash
  pridané 7.8.2012 15:52
>Re: RE:fresh trash
ked som sa tazkym sposobom zamyslel (u mna dost bolestive), cosi sa mi teraz mari, ze posledny raz to prerabali na HDR, czie engine z Ep1. totiz som cital na ich forach cosi, ze keby to prerabali furt dokola na nove a nove technologie, tak by to bolo este pomalsie a ze je to dost rozdielne, jednotlive verzie Source enginu. mozno ale prave kvoli tomu ostali na povodnom HL2 Source engine.

tazko povedat. kazdopadne na blackmesasource.com vo forach su o tom isto informacie.
icon
detail (l.46)
Raween
  pridané 7.8.2012 14:44
Iron sights? Načo? Inak trošku viac svetla by nezaškodilo.
icon
detail (l.119)
2
Macron
  pridané 7.8.2012 14:40
vyzera to super, kazdy kto hral HL1 to potvrdi
icon
detail (l.26)
Mischo1987
  pridané 7.8.2012 13:54 (editované 7.8.2012 13:54)
Skoda preskoda... No to svedci ale aj o tom, ze HL sa moze pustat do akehokolvek zanru. Samozrejme, ze ta konkurencia je myslena len humorne. Ale clovek sa sem-tam i vylakal co na MOD nebolo zle.

Asi nikdy nezabudnem na tie zombie hlasy a origo stvarnenych zombie bez headcrabov.

RE6 ocakava vela ludi, hlavne po posklamani z Operation Raccoon City.
icon
detail (l.129)
raziel_zv -> Mischo1987
  pridané 7.8.2012 13:49
>Re: RE:RE: raziel_zv
jasne že poznám....neraz som to hral :D .....mal byť aj source mod They Hunger, ale ten mód padol a ostali z neho len nedokončené mapy.....noooooo.....o konkurencii by som pomlčal .....RE séria je sama o sebe unikát ......kde sa tiež mimochodom teším na 6ku hru :3
icon
detail (l.26)
Mischo1987
  pridané 7.8.2012 13:43
>RE: raziel_zv
a They Hunger poznas ??? Na vtedajsiu dobu paradna hororovka...
Sice to uz sa berie ako ofiko MOD od Mankeho, ale aspon dobra konkurencia pre Resident Evil
01 02 03 04 05 >>