|
|
detail
(l.160)
|
pridané 24.4.2018 17:12
ja som ťa pochopil dobre, no to nie je 2k o čom píšeš...
https://en.wikipedia.org/wiki/2K_resolution |
detail
(l.146)
|
pridané 24.4.2018 17:09
zle si ma pochopil myslel som 2k monitor to je 3440 x 1440 p
|
detail
(l.160)
|
pridané 24.4.2018 16:26
(editované 24.4.2018 16:26)
hra bude vyzerať skvele, no 2k t.j. 1080p na 34´´ fakt neviem :D
mal som 27´´ 2k a ak som hral na gamepade bolo to ok, no pri hraní s k+m som sedel podstatne bližšie a už mi to vadilo, hlavne v hrách kde bolo veľa zelene bolo vidieť zubaté textúry |
detail
(l.155)
|
pridané 24.4.2018 15:51
A je ten raytracing potvrdeny aj v samotnom release alebo len dalsie tech demo ktore snad niekedy dorazi aj do reality ..
|
detail
(l.112)
|
pridané 24.4.2018 15:08
ano viem, hral som crysis ked vysiel .. asi si nepochopil ako som to myslel .. a vacsina ostatnych zjavne tiez nie .. sarkazmus ..
|
detail
(l.146)
|
pridané 24.4.2018 14:58
(editované 24.4.2018 15:00)
tato hra bude na 34" 2k ultrawide monitore vyzerat paradne uz nech je to vonku
|
detail
(l.69)
|
6
Biela_Sekera
pridané 24.4.2018 9:49
Nádhera, a dúfam že zase začne podpora quad-SLI, a slabý HW je rovno odpísaný
|
detail
(l.113)
|
pridané 24.4.2018 9:43
(editované 24.4.2018 9:43)
no moc aktualnych modelov to podorovat ani nemusi vzhladom na narocnost, je len par kart ktore toto zvladnu na priatelne fps
|
detail
(l.599)
|
2
0
saver
pridané 24.4.2018 7:15
co by mohli v hrach uz bezne zaviest a to spravit raytracing pre screenshot mod ako volitelny, aj na celu scenu
|
detail
(l.236)
|
pridané 24.4.2018 5:59
Tiež si myslím, že bude odklad na budúci rok.
|
detail
(l.104)
|
1
Jur3c
-> Lusyl
pridané 24.4.2018 5:53
Zjavne si nepochopil co tým chcel povedať
|
detail
(l.136)
|
6
0
TheProSK
pridané 24.4.2018 5:21
Tota hra orgazmus
|
detail
(l.126)
|
7
0
GreyWarden
pridané 24.4.2018 2:33
Neviem sa dočkať.. Metro je proste moja srdcovka a musim povedať TOP2 v rebríčku siene slávy postapokalyptických hier.. TOP1 si udrží asi už navždy Stalker..ale tak každy to môže vidieť inak.. čo sa týka príspevku.. premňa zamňa nech je tam aj grafika z last light.. metro je hlavne o príbehu a atmosfére
|
detail
(l.98)
|
pridané 24.4.2018 2:19
niekde sa uvádza 4Q tohto roka...podľa mňa december alebo začiatok budúceho roka (čo je asi viac pravdepodobné)...po E3 sa bude vedieť určite viac ale pravdepodobnosť že by to vydali už na jeseň je fakt malá...
|
detail
(l.98)
|
pridané 24.4.2018 2:11
ešte také malé porovnanie...mne osobne sa viac páči pôvodná verzia, pôsobí na mňa takým viac filmových zážitkom, ale niektoré veci sú dobré a v novej
|
detail
(l.124)
|
pridané 24.4.2018 0:48
tiež mám taký pocit
RayTracing je super technológia a dá sa s ňou dosiahnuť realistickejšie nasvietenie (a ak sa nemýlim, jednoduchšia na implementáciu pretože pri plnom RT sa všetko robí realtime a teda sa nemusia pripravovať zapečené tiene a pod.). Lenže v najbližšej dobe bude zrejme použitá len na časť efektov a s limitovaným počtom lúčov, a rasterizácia má stále svoje opodstatnenie a netreba zámerne zhoršovať či flákať jej použitie. Napr. taký Kingdom Come má interiéry pekne spracované https://pbs.twimg.com/media/DTGzxqUWAAE0RRJ.jpg:orig |
detail
(l.151)
|
detail
(l.150)
|
pridané 23.4.2018 21:21
(editované 23.4.2018 21:28)
mi to pride ako ked sa prvy krat zacala pouzivat AO :D narocne to bolo ako prasa rozdiel skoro ziaden...tuna to skor vyzera ako keby vypnu tiene ved hry bez RT maju normlane interieri...napr v menu lou na ps3 je ten interier presne takyto akurat to neni rendrovane real time...to uz zas vidim hry kde vyvojar nenastavi mapu a ked nemam vykon na RT tak nebudem mat tiene a vsetko bude svetle :D
|
detail
(l.599)
|
2
saver
-> -Fresh-
pridané 23.4.2018 21:09
vsak september
|
detail
(l.108)
|
1
10
pravdovravVrav
pridané 23.4.2018 21:05
ja neviem ktore je ktore
dalsia tragedna prezentacia gejtrejkomedie. |
|