|
|
detail
(l.199)
|
pridané 17.2.2018 20:50
zmrazenie projektu ma nepotesilo
tento rok som sa prave na SS tesil najviac tak uvidime, co z toho nakoniec bude |
detail
(l.166)
|
pridané 17.2.2018 18:24
Veru, nepoteila ma táto správa, je to jedna z mála hier, ktorú by som si zahral. Ostáva len dúfa, e to nezruia úplne a podarí sa im to dotiahnu do úspeného konca.
|
detail
(l.129)
|
1
7
Jonsnovv
pridané 17.2.2018 11:42
Jednym z predpokladov, ze studio vie co robi, je vyber technologie. Robit takyto projekt na Unity, je znamka debilizmu a amaterizmu. A ked uz to zacali, tak na nejaky remake stacil uz aj ten Unity a mali to dokoncit. Presedlat na iny tech po roku vyvoja je len dalsi z tych klasickych KS odrbov a vyhodenie penazi von oknom.
|
detail
(l.155)
|
4
0
skrecky
-> Jonsnovv
pridané 17.2.2018 11:59
co sa ti nelubi na unity? sa pozri ako vyzera tarkov, na engine sa vyhovarat je dobra kravina. to uz ze su sprosti a po 2-3 rokoch vyvoja idu menit engine a potom sa divia ze im dosli peniaze je ina vec
|
detail
(l.129)
|
1
1
Jonsnovv
-> skrecky
pridané 17.2.2018 12:12
Tarkov, podporovany priamo Unity tech. Iny budget, projekt na objednavku, do Unity mala armada programatorov musi dorobit miliardu veci, cas. System Shock remaster, obmedzeny rozpocet, cas a holy Unity. Velmi rozumne. Po roku switchnu na Unreal 4, ktory je na 3D projekt neporovnatelne vhodnejsi. Este viac smart. A potom projekt nedokoncia. A zacalo to velmi smart vyberom technologie. Vyvojari sa radi klamu, a potom klamu ludi. Pisem opat, jednym z predpokladov vyzretosti developera je, ze vyberie vhodny tech, cim eliminuje masu problemov.
|
detail
(l.122)
|
1
1
LukasDCA
pridané 17.2.2018 11:27
Toto je dost n**icu sprava :( snad to nezrusia uplne.
|
detail
(l.97)
|
2
0
Andyno
pridané 17.2.2018 10:39
Mňa by troku viac zaujímalo, prečo presedlali na iný engine...
|
detail
(l.52)
|
3
1
mlickko
pridané 17.2.2018 9:37
Velmi zle napisana sprava, ktora tuna citatelom na sectore nedostatocne vysvetluje situaciu, ktoru Kick vysvetlil dost podrobne a tym sa len vytvara zbytocny hate.
|
detail
(l.155)
|
pridané 17.2.2018 9:10
WTF najprv to niekolkokrat odlozia, potom vydaju demo (ktore malo mimochodom vybornu odozvu) a teraz, ked to malo konecne vyjst to zrusia/pozastavia?
|
detail
(l.235)
|
2
1
Boss Maras
pridané 17.2.2018 8:38
Amatéri. źudí o peniaze okradli tak viac im netreba. Zámer splnený.
|
detail
(l.52)
|
pridané 17.2.2018 7:27
Prečooooooo?
|
detail
(l.123)
|
pridané 17.2.2018 6:03
R.I.P.
|
detail
(l.157)
|
pridané 17.2.2018 8:02
Preco rip, ved zdoraznoval, ze prace iba pozastavili a nezrusili projekt. Mozme byt radi. Dolezite je nech to niekedy vyjde. Remake klasiky, ktora ako keby pomohla vytvorit Bioshock, to by bola skoda, ze kebyze to nechaju tak.
|
detail
(l.93)
|
1
0
BladeIsBack
-> Mysterlool
pridané 17.2.2018 8:18
RIP. Jasne ze nepovie backerom ze hru zrusi - najprv povie ze odlozil resp. Pozastavil a o par mesiacov to zrusi. Klasicky sposob ako as taketo indie remakey rusia.
|
detail
(l.157)
|
1
0
Mysterlool
-> BladeIsBack
pridané 17.2.2018 8:21
Treba len dufat, ze to fakt nespravi lebo by to bola skoda. A by som to bral ako nejaky podvod. Vyzbierat tolke peniaze a potom len hru zrusit, zrele na basu.
|
detail
(l.93)
|
pridané 17.2.2018 21:12
Vsak na Kikstarteri sa to takymito nedokoncenymi ale plne zafinancovanymi projektami Len tak hemzi. Tento ocividne nebude vynimka.
|
detail
(l.134)
|
pridané 17.2.2018 4:32
Nniiieeeee
|
detail
(l.157)
|
1
0
turbinea
pridané 17.2.2018 0:32
Inde som cital ze to bolo tym ze ako sa citili pri peniazoch tak tam zacali pridavat jednu featurku za druhou. A kym im doslo ze co ich to bude stat tak uz bolo neskoro. Tusim na polygone to bolo detailnejsie popisane.
|
detail
(l.100)
|
5
0
jajopajox
pridané 17.2.2018 0:25
za peniaze nakupily graficke karty a tazia kryptomeny
|
detail
(l.171)
|
7
0
TomLehockySVK
pridané 16.2.2018 23:18
(editované 16.2.2018 23:18)
Dobre, čo takto teda aspoň jasne vysvetli e čo za zlý krok urobili ? Týmto povedali len jedno vežké níč e čo sa vlastne stalo, iba e práce sú pozastavené.
|
|