ademek17
-> RAYven
pridané 19.4.2024 18:29
(editované 19.4.2024 18:36)
Ach jaj, vety "Začiatok konca" ma vedia vždy rozosmiať. A aspoň viem, kam zaradiť takýto nezmyselný príspevok hneď.
Tak aby sme si ujasnili správne info, akcie padajú takmer vo všetkom a kto sa tomuto venuje tak vie aj prečo. Pozri si prosím ťa fear index a čo sa stalo vzhladom na svetové udalosti, primárne USA/Irak a Irán;) Keď už chceš dôvod, prečo dnes niečo padá. Samorejme, svoj podiel mohla zohrať aj táto správa, ale že by si okamžite hneď kvôli tomu predal ? Tak predávaj, aspoň nakúpia ostatní lacnejšie, pretože z long term pohladu, bude Netflix určite stúpať, musela by sa stať veľká vec, aby ich akcie padali a tomu absolútne nič neznačuje ani toto tvoje strašenie.
1. Prečo to nejdú zverejňovať, môže byť za tým XY dôvodov čisto tvoja fabulácia. Stagnácia alebo minimálny rast, sa už predpoklad oveľa skôr, na čo bola vždy odpoveď, krátkodobá korekcia cena akcií. Z hladiska biznisu, to ale absolútne nie je problém, čo nám dokazuje aj výkaz finančných správ od nich. Ale hlavne saturáciu trhu ako taká, nikdy nie je dlhdobý problém, pretože vždy dojde ku korekcií trhu a ten sa prispôsobý. To je inak relatívne základná vec, ktorú by si mal ovládať, keď sa máš potrebu k takejto téme takto "odborne" vyjadrovať.
2. Žiadne domácnosti nedonútil platil dvakrát, tie ostavajú family. Ale ľudí, čo to využívali úplne inak, ako je v podmienkach. A je to nový zákazník, pretože prináša nové € a ostal verný službe, pretože má preneho hodnotu. Absolútne tam podsúvaš nejaké divné fabulácie o agresivných mikrotransakciach pritom drvivej väčšine ľudí, sa absolútne nič nezmenilo. Opakujem, začiatok konca veta len potvrdzuje, za akým cieľom píšeš tento koment ktorý od objektivity ani len nešiel :D
3. Dobre, ďalej aspoň vidím, že si nikdy nepodnikal a nemáš ani len poňatia, čo toto slovné spojenie znamená. Zas si si tam podsunul subjektívne pocity ale poviem ti tajomstvo, zvyšovať reveneu ty ako firma, dokážeš bez toho, aby si znižoval kvalitu, práveže naopak, vďaka skúsenotiam dokážeš rokmi presný opak a z optimalizovať svoje náklady a dokonca znížiť náklady. Či to tak bude aj u Netflix nikto nevie, komické je len to, ako si si to sám preložil a už automaticky podla toho viem, že hovno vieš o tom ako podnikateľ. Zvyšovať ceny je asi taká samozrejmosť ako to, že o rok bude drahší chleba ;)