01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.103)
VlCTORlOUS -> DeaddySvk
  pridané 26.11.2017 10:38 (editované 26.11.2017 10:38)
Asi si v živote nezažil kamióny ktoré sa ledva prehrabali do kopca pri prvej námraze, alebo kamióny ktoré priviezli materiál na stavenisko kde bol blátený terén. Ver, že hrabať kamión som za tých 20 rokov čo som na cestách videl nespočet krát a pri snahe vytiahnúť napríklad zapadnutý kamión tieto batérie skrátka na frak dostanú.
icon
detail (l.130)
DeaddySvk -> VlCTORlOUS
  pridané 26.11.2017 2:35
smyklavom terene ? prosimta nebudu mat plastove kolieska,,,
icon
detail (l.169)
Rellik -> Donauerster
  pridané 25.11.2017 17:19
určite, elektromobilita už je len z tohto pohľadu užitočná pre naše životy, vzduch v mestách.
icon
detail (l.168)
1 0
Donauerster -> Rellik
  pridané 25.11.2017 0:43
skvele , držim palce nech sa osvedčia a enchaju sa inšpirovat aj dalšie mesta
icon
detail (l.139)
Th3Sn00p -> Harl
  pridané 24.11.2017 17:30
Tak ja som urcite za elektrizaciu dopravy. A aj keby bola vyroba baterii rovnako neekologicka ako vyroba benzinu, tak stale maju elektricke auta svoje plus. Su krasne tiche, takze by mi nevadilo aj 50 metrov od dialnice byvat, a urcite sa vzduch v mestach zlepsi. podla mna je to zatial s nasimi technologiami ta spravna cesta

icon
detail (l.169)
Rellik -> Substance242
  pridané 24.11.2017 9:34
to áno, občas ťa kopne 😱😀
icon
detail (l.169)
1 0
Rellik -> Donauerster
  pridané 24.11.2017 8:33 (editované 24.11.2017 8:34)
u nás v pardubiciach testovali hybridný autobus na MHD. V mestách využíval batériu a mimo mesta prepínal na diesel pretože mimo mesta to bolo jedno, len pri rozbehu zo zastávky sa mi zdalo že išiel na batérie. Hlavne bol tichý a nevypúšťal plyn v mestách a ten rozbeh zo zastávky bol tiež svižný. Snáď mesto bude s nimi spokojné a nahradia aspoň tieto linky mimo mesta. Pardubice ak príde blbé počasie a sadne smog tak je to ako v pekingu, obrazne povedané. Ten smog je potreba zredukovať aspoň vo vačších mestách.
icon
detail (l.169)
Rellik -> Filipo4
  pridané 24.11.2017 7:03
Ani výroba ropy není eko ...
icon
detail (l.191)
3 1
Undead
  pridané 24.11.2017 5:49
Hmm... Tu su zaujimave nazory... Elon je hlucny vizionar o ktorom je pocut ale nie je jediny! Tesla neriesi moc nekvalitu vyroby (ano nekvalitu) ignoruje dlhodobo aj problemy ktore su z ich autami a kvoli tomu aby zacala generovat zisky umelo obmedzila kapacitu baterii (viz florida a hurikan ked zadarmo odmkli kapacitu baterie len za pomoci software).
Ci by prezila Elonova Tesla bez dotacii od investorov? Jednoznacne nie, pretoze Tesla nebola dodnes schopna vygenerovat ani dolar zisku, jej ekologicke prinosy su diskutabilne ale je to cesta ako minimalne zistit ci ist alebo neist cestou elektromobilou... Uprimne sa mi viac paci vodik. Ale je jednoznacne dobre ze takato firma existuje!
icon
detail (l.169)
Rellik -> LIKI cssr
  pridané 24.11.2017 5:12
A to máš skade ? Vieš ty vôbec koľko priemerne človek jazdí denne a koľko by to bolo energie ? Preboha ľudia trocha rozmýšľate....
icon
detail (l.48)
1
LIKI cssr -> Rellik
  pridané 24.11.2017 4:49
Ano vyroby nam ju zem.? Tak preto mame jadrove elektrarne. Neviem si predstavit keby cele ludstvo islo na elektrinu. Kolko by bolo elektrarni?Prirodne elektrarne sa tiez nedaju postavit hoci kde. Proste ten dopit by ekologicke, prirodne elektrarne neutiahli.
icon
detail (l.168)
2 0
Donauerster -> Regina Spectra
  pridané 24.11.2017 3:21
klasicke autobusy čo najzdia po Bratislave to je katastrofa niektore dymia ako lokomotiva , a trolejbus to je tiež otrasne raz ma takto uvaznil v strede križovatky ked sa mu odpojila ta vodiaca tyč od vedenia
elektricky autobus na bateriu + solarne panely ako vypomoc pre bateriu to by bolo skvele
icon
detail (l.159)
2 1
Regina Spectra -> Donauerster
  pridané 23.11.2017 23:11
Čo takto robiť elektrické autobusy? Trolejbusy sú viazané na troleje ktoré sú drahé a poruchové, autobusy majú taktiež naftové motory. Na jedno nabitie by mohli jeden deň bežať a v noci nabíjať koľko chcú. To by sa možno presadilo rýchlejšie než kamióny. Dopravný podnik by objednal 100-200 kusov a tam by to aj stlačilo cenu.
icon
detail (l.159)
1
Regina Spectra -> giggso
  pridané 23.11.2017 23:07
Pokiaľ je trvalo uložená v plášti ako jeho pôvodný materiál, tak to nie je o nič lepšie ako to, že pochádza z odumretých zvyškov - jej množstvo je vopred určené a teda aj vyčerpateľné. Akurát by jej mohlo byť o niečo viac.
icon
detail (l.168)
Donauerster -> Filipo4
  pridané 23.11.2017 23:00
tu ani nejde asi až tak o celkovu ekologiu ale halvne o to aby sa zredukoval smog v mestach
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> VlCTORlOUS
  pridané 23.11.2017 22:37
Na iných weboch k tomu píšu, že je to aj s nákladom a ráta sa aj so strmým stúpaním. Len či to dopísali prekladatelia, alebo to bolo aj v zdroji už neviem.
icon
detail (l.142)
1 0
kasawaki1 -> Mushu
  pridané 23.11.2017 21:00
tesla je tipicke auto ludi z panelakov ;)))
icon
detail (l.168)
Substance242
  pridané 23.11.2017 20:52
Ja som odborník na Twin Peaks a hovorím že s elektrinou opatrne.
icon
detail (l.114)
1 0
giggso
  pridané 23.11.2017 20:36
No pôvod ropy nie je ani zďaleka tak jasný a istý, ako by sa vďaka školskej výučbe mohlo zdať. Konkurenčnou teóriu k v súčasnosti dominujúcej organickej teórii pôvodu ropy je anorganická teória (abiogenic origin of oil). Existuje jej niekoľko variácií, ale v skratke hovorí, že ložiská väčšiny uhľovodíkov ako sú ropa a plyn nevznikajú v útrobách zeme zo zvyškov uhynutých organizmov, ale sú anorganického pôvodu a stále vznikajú prirodzeným procesom v plášti (napr. reakciou uhličitanov s oxidmi železa v prítomnosti vody za vysokých teplôt a ešte vyšších tlakov), alebo sú trvalo uložené v plášti našej zeme ako jej pôvodný materiál. Táto teória úplne dominovala v 19. storočí (pravdepodobne rovnako ako organická v súčasnosti). Jej zástancami boli prominentné postavy vedy 19. storočia ako Alexander von Humboldt, Dimitrij Mendelejev a francúzsky chemici Louis Gay-Lussac a Marcellin Berthelot.
icon
detail (l.127)
1
vBrute -> Rellik
  pridané 23.11.2017 20:28
dik kamo
01 02 03 04 05 >>