01 02 >>
icon
detail (l.599)
saver -> 00471
  pridané 22.3.2018 11:04
:) to je blbost, je tam vela peknych hier
icon
detail (l.113)
00471 -> saver
  pridané 22.3.2018 10:53
vie sa o nejakej xbox hre ktora by pouzivala tuto technologiu? pretoze co viem tak vsetky hry na klasickom xboxe vyzeraju hrozne
icon
detail (l.193)
jones555 -> LukasDCA
  pridané 18.3.2018 13:36
Tak čo som počul tá hra je taká náročná preto, že používa určité unikátne, ale na výkon veľmi náročné techniky, kebyže ju dnes spravia odznova tak by fungovala ďaleko lepšie.
icon
detail (l.122)
LukasDCA -> jones555
  pridané 18.3.2018 13:33
Staci si pozriet co dokazu doteraz z tej hry vytiahnut mody. Ta hra este dnes dokaze s modmi na 4K zadychat 1080ti. Nie som na PC, postol by som video.
icon
detail (l.193)
jones555 -> LukasDCA
  pridané 18.3.2018 11:39
Tak samozrejme, Crysis, to je tak technicky pokročilá hra, že keby vydali remaster iba s krajšími textúrami a efektmi, tak je to znova po technologickej stránke najlepšia hra. Ale platilo to skoro o každej hre. Napr. mastieval som NFS carbon ako dieťa úplne v pohode, prišlo pro street a išlo mi tak 3 fps iné hry ako relatívne nenáročný COD4 som ani nespustil. Aj také GTA 4, to síce vyšlo kedy, 2008? Ale technologicky z tej hry dodnes padám na stoličku. Škoda, že vo väčšine moderných hier hrá fyzika druhé husle.

icon
detail (l.122)
1 2
LukasDCA -> tor
  pridané 18.3.2018 2:57
u teba permanentne, ze :D
icon
detail (l.122)
2 0
LukasDCA -> jones555
  pridané 18.3.2018 2:55
is this the culprit? ;)
icon
detail (l.199)
1 0
darkie -> Johnni
  pridané 17.3.2018 22:18 (editované 17.3.2018 22:20)
nj a ked sa clovek zbavoval tych 5.25" , alebo 3,5" disketovych archivov .. potom sa zbavoval CD, potom DVD .. nj, pokrok je svina :) tolko sentimentu :DD

edit : este som zabudol na 8bit kazety s hramy .. tie firmy co vyrabali tie nosice uz z vacsiny neexistuju :D

icon
detail (l.599)
saver -> 00471
  pridané 17.3.2018 22:12
a teraz davka reality - raytracing maju zapracovane rozne hry, pouziva sa napriklad na realtime reflekcie, teraz to bude priamo cez API a nebudu to musiet robit samotni autori.
icon
detail (l.182)
1 0
Aristarch
  pridané 17.3.2018 20:18
Myslíte, že ten Ray Tracing sa bude poriadne využívať pri miningu? Lebo Nvidia Volta grafiky... ihneď po vydaní skončia v rukách minerov.
Nemali by sa na to vyprdnúť? :D
icon
detail (l.215)
4 0
???? -> tor
  pridané 17.3.2018 20:11




icon
detail (l.199)
2 0
darkie
  pridané 17.3.2018 20:07
technologia raytracingu je starsia ako vsetky aktualne 3D APIs. Vsak prve dema uz boli na amiga 500, kde sa o to v nizkom rozliseni staralo v tejto dobe uz ubohe CPU+GPU. ale tesim sa, toto bude konecne nieco nextgen.
icon
detail (l.116)
1 0
palqo -> weru
  pridané 17.3.2018 19:35
Dedikovanu graficku kartu na raytracing som videl uz asi 5 rokov dozadu a citam o nom pomaly 20 rokov. Vykonu je v dnesnej dobe uz dost, len k tomu treba aj dedikovane obvody v HW.
Ale aj tak som zvedavy o aky stupen raytracingu ide, kedze je tam problem so sumom. Cakam, ci vobec nieco o filtrovani sumu povedia, alebo pojde len o nejaky semi-raytracing.

Najdolezitejsi fakt, ktory ale hovori o presadeni raytracingu je Microsoft. Vzdy to bol MS, ktory implementaciou technologie zabezpecil jej presadenie. Pamatate Vulcan a DX12? MS typicky spi az kym je 5 minut po dvanastej, ale ked to naimplementuje do Windows, tak sa to bude pouzivat.
icon
detail (l.101)
6 6
tor
  pridané 17.3.2018 18:10
Odraz auta na dlazebnách kostkach pobavil. Mene je nekdy vice.
icon
detail (l.113)
4 3
00471
  pridané 17.3.2018 15:51
"ale je pravdepodobné, že API dostane aj Xbox One" ten ledva dava orezany klasicky rendering, a tu sa uz spomina ray tracing
icon
detail (l.146)
weru
  pridané 17.3.2018 15:34 (editované 17.3.2018 15:35)
Plnohodnotný raytracing v hrách je skutočne stále scifi, počkáme si ešte tak minimálne 5-10 generácii grafických kariet, potom by už mohli takto rendrované prostredia bežať aspoň v 30 fps 720p. Ale bolo by to krásne, keby podobne výkonný grafický čip existuje.
icon
detail (l.7)
Qaq Qaq -> Johnni
  pridané 17.3.2018 14:02 (editované 17.3.2018 14:19)
nemozes porovnavat 3dfx a ine 3d akceleratory zo standardnimi grafickimi kartami pouzivanimi okolo roku 96. Akcelerovana 3d grafika a neakcelerovana grafika nebolo totez, navyse prve 3dfx boli ako pridavne karty ku standardnim grafikam, bolo to nieco nove - nieco ine. Ale inak ano, prve 3dfx boli poriadny skok dopredu asi najvacsi co si pamatam. Ale tie TNTtecka ani TNT dvojky aj ked boli uplne super, rozhodne neurobili az taky vykonovy skok ako ten 2006-2007, tusim ani ne polovicny. A ziadne ine atd atd uz nebolo.

Co sa tyka skok 486DX na pentium to bol myslim max 60-70% narast vykonu na rovnakej frekvencii. Ale skor tych 60% co bolo teda hoodne slusne
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> Gordon Alfman
  pridané 17.3.2018 13:50
Keď teraz ohlásili príchod technológie, tak prvé hry, kde to pobeží na 100% môžeme čakať tak za 3 roky. Vtedy na to bude aj dostatok výkonu. Aj TressFX prvej generácie bolo pažravé na výkon a ako ho vyladili za dva roky.
icon
detail (l.214)
1 0
Johnni -> jones555
  pridané 17.3.2018 12:45
bolo uz takych skokov viacej.. napriklad ked prisli 3dfx akceleratory, potom ked sa neskor objavila Riva TNT2, atd atd..
a pri CPU si tu postarsi tiez pamatame co spravil prichod Pnetium s hodnotou 486 proesorov , potom intelacky skok s Core2Due/Quad a neskor nase zname iX triedy
icon
detail (l.81)
2 2
Gordon Alfman
  pridané 17.3.2018 12:40
Konečne je tu po dlhej dobe ďalšia pokroková technológia v oblasti grafických možností, kvôli ktorej sa oplatí upgradovať PC. Je jasné, že technológia bude zo začiatku náročná na výkon, no už bolo na čase sa pohnúť s vývojom dopredu, pretože neustály rast výkonu grafických kariet je potrebné v oblasti obrazu využiť na maximum a technológia Ray tracingu je jedna z nich. Zároveň je na čase, aby prišla nová generácia herných konzol a vystriedala tú starú, aby vývoj hier nebol opäť brzdený výkonom konzol, alebo začnú vývojári dbať na ohľad v pokroku technológie a na konzoly vydajú hru s orezanými prvkami v grafike, zatiaľ čo na PC využijú široký potenciál možností a technológií k dosiahnutiu maximálneho zážitku
01 02 >>