01 02 03 04 >>
icon
detail (l.154)
NIK0
  pridané 19.5.2013 14:22
Vyzerá to peckovo
icon
detail (l.107)
Zumpar1234 -> Myscho2009
  pridané 18.8.2012 0:38 (editované 18.8.2012 1:06)
>Re: RE:Re: Zumpar1234
Tusil som ze to beži na starsej verzii skoda... Som ale nenormalne zvedavy na tie hry s novym PhysX teoreticky to moze zvladnuť prepočitavať aj procesor v hratelnych FPS co by bola celkom pecka.


???? : Bacha CPU verzia sucasneho PhysX stoji za prd... to vieme. Ale SDK PhysX 3.0 ma uz kompilatory usposobene pre vyuzivanie viacjadrovych CPU a aj novsich instrukcných sád SSE/SSE2. Verzia v Borderlands 2 bezi najskor na X87 coz je prehistoricka zalezitost vezmi si ze vdaka skompilovaniu na SSE tam ziskas niekolko operacii za takt naviac + rozlozenie na viac jadier moze priniesť enormny narast vykonu. Mozno si to predstavujem trocha utopisticky ale ked by som zobral 6- jadrovy Intel Core I7 a spustil tam ten PhysX tak by to mohlo bezat podobne dobre ako na GPU. 6- jadrovy CPU nic poriadne nevyuziva takze by to mohlo bezat paradne. A aj na takom 4- jadrovom CPU by to mohlo slapať(pretaktovanom, I5 2500K da 4.5GHz snad kazdy kus). Vezmi si tusim Batman s PhysX ON na CPU, bezi to na jednom jadre a na x87 a davalo to (sice nehratelnych) cca 20 FPS a co by davali 4- jadra s SSE? inu myslim ze to bude este zaujimave...
icon
detail (l.161)
Mato363 -> MoNsT3r
  pridané 17.8.2012 23:05
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Mato363
inak ako aj mne taha stara dobra 9800 hry vsetko na vyske, len pri novsich hram davam 4xAA maximalne vyhladzovanie lebo to mi zerie fps najviac, plus si nedavam blur lebo to je podla mna zbytocnost
icon
detail (l.165)
mino_79 -> ????
  pridané 17.8.2012 21:08
>to ????
"vacsinou su to len particle efekty a tie idu urobit aj nou cestou".

presne tak, toto nie je pre mňa fyzikálny engine v pravom zmysle slova. toto sú efekty, ktoré sa teoreticky dajú aj klasicky naanimovať, samozrejme by to bolo časovo veľmi náročné v takejto kvalite pohybu to vsetko predanimovať bod po bode, ale čisto technicky sa to spraviť dá.

pod pojmom fizikálny engine si ja predstavujem deštrukciu prostredia a na to naviazané fyzikálne vzťahy predmetov v ňom. maximum u physx sú nejaké rozpohybované textílie a to je veľmi málo, hlavne s ohľadom na nároky.
icon
detail (l.62)
UnReaLZ
  pridané 17.8.2012 17:15
not bad
icon
detail (l.215)
???? -> Rellik
  pridané 17.8.2012 13:19 (editované 17.8.2012 13:23)
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:...
ved to bude bezat aj pod CPU verziou.Nebudu tam predsa davat 2 fyzikalne enginy.Samozrejme to co GPU nezvladne aj CPU
icon
detail (l.141)
2
RaSu -> SaLaDiN666
  pridané 17.8.2012 13:11
>Re: RE:Re: RE:...
ehm, ja Nvidiu momentálne mám, konkrétne GTX680 :)
icon
detail (l.153)
SaLaDiN666 -> anjelradko
  pridané 17.8.2012 13:07
>Re: RE:...
Ked nechas AMD v supliku a kupis si Nvidiu, tak hej
icon
detail (l.141)
RaSu -> Dramage_007
  pridané 17.8.2012 13:02
>Re: RE:Dramage_007
auto po vode: ´´new age´´ :)
icon
detail (l.61)
Dramage_007
  pridané 17.8.2012 11:45
. Čo iné dodať. Ten rozdiel vyzerá super. Aj tie efekty. Rozhodne si dali a dávajú na dvojke záležať. Jednotka bola super, jediná chyba, čo som si všimol bolo, že auto dokázalo jazdiť po vode.
icon
detail (l.70)
Robert1106
  pridané 17.8.2012 11:33
Na nic z toho netreba physx sa cudujem ze to este neikto podporuje v GPU verzii.
icon
detail (l.169)
Rellik -> ????
  pridané 17.8.2012 10:31
>Re: RE:Re: RE:...
neužijú ale mohli by si keby to bolo robené na CPU
icon
detail (l.128)
1 11
bull30
  pridané 17.8.2012 10:14
Ta kreslena grafika je tak spatna
icon
detail (l.142)
sidde -> xdfg514
  pridané 17.8.2012 9:39
>Re: RE:xdfg514
je to od nvidie, tak 3krát hádaj
icon
detail (l.215)
???? -> anjelradko
  pridané 17.8.2012 9:38
>Re: RE:...
neuziju...
icon
detail (l.141)
9
RaSu
  pridané 17.8.2012 9:37
>...
Osobne si myslím že je to další marketingový ťah, ide iba o reklamu na GTX - ka, myslím si že podobné ´´orgie´´ si užijú aj majitelia AMD kariet.
icon
detail (l.150)
Myscho2009
  pridané 17.8.2012 9:18 (editované 17.8.2012 11:15)
To je nejaka blbost ked na 9800GT zapne ten Unigine Heaven benchmark pod DX11. Vyskusane na 4850 a vysledok:
http://i45.tinypic.com/e88gvs.jpg
icon
detail (l.115)
3
xdfg514
  pridané 17.8.2012 9:16
pojďe aj na ati Radeon HD 5600.
icon
detail (l.154)
NIK0
  pridané 17.8.2012 9:16
Celkom velky rozdiel.
icon
detail (l.90)
2
ihornak
  pridané 17.8.2012 9:14
nejak som si neFsimol rozdiel aj keby to malo 2 pixely tak je to super hra
01 02 03 04 >>