01 02 03 04 05 06 >>
icon
detail (l.86)
user1982SK
  pridané 19.8.2017 7:56
>RE: benco666
???
icon
detail (l.168)
Donauerster
  pridané 15.8.2017 3:24
dufam že bude aj kniha od Olivera Bowdena respektive Christie Golden neviem ako to je kedže posledne knihy napisala Golden ale jedna bola o Callumovi Lynchovi a druha z obdobia Hohanky z Arku
icon
detail (l.236)
1 0
Boss Marťas -> Dogz
  pridané 13.8.2017 14:17
Nie je tam konečne.
icon
detail (l.136)
1
Dovivan -> Wololoaoe
  pridané 12.8.2017 19:53
No ale stále sú viac živy nez vo W3, chodia späť, ráno otvárajú obchody, ked sa im prechádzas po dome tak idú s tebou aby si nič neslihol zamýkaju sa, vendori aj môžu zomrieť. Ja mám tieto veci rád.
icon
detail (l.90)
Wololoaoe -> Dovivan
  pridané 12.8.2017 18:40
Ano, to suhlasim, vo falloute to zmysel dava, to je pravda avsak v Skyrime nie, tie mesta a tak su proste dost prazdne alebo vyplnene generickymi NPC, ktore tak maximalne chodia z bodu A do bodu B pripadne maju nejaky skript cinnosti a opakuju ho stale dokola
icon
detail (l.115)
benco666 -> Th3Sn00p
  pridané 11.8.2017 13:24
prešiel a veľmi zábavné mi neprišli :)...zábavné áno, veľmi nie...skôr taký štandard...preto ma to aj v slabej 2/3 prestalo baviť a dokončil som to len z donútenia.
icon
detail (l.139)
Th3Sn00p -> benco666
  pridané 11.8.2017 12:46
No dobre kaslime na to lebo to nikam nevedie :D len jednu vec, ozaj nemozes porovnavat sidequesty AC s tymi vo W3. Neviem ci si presiel celeho w3, ale vacsina z nich su zabavne a pomerne jedinecne. Coož pidla mna sa neda povedat o tych v AC
icon
detail (l.139)
Th3Sn00p -> SuspectBuXo
  pridané 11.8.2017 12:40
No vidis. Ide ti to chlapče. Časom sa ta naučiš
icon
detail (l.136)
Dovivan -> Wololoaoe
  pridané 11.8.2017 10:22
nemam az taky pocit ze by to bolo nejak prazdne. napr teraz hram Fallout a pride mi to praveze tak akurat. Nepotrebujem na kzadom ktoru niekoho stretavat az sa to preeni na istotu ze tam vzdy niekto je. Pride mi to viac uveritelne a aj viac ma to bavi prehladavat budovy a miesta s tym, ze neviem ci tam niekto bude. Myslim ze postapokalypticky svet by asi bol velmi podobny. napriklad na Dying Light-e my presne toto vadilo, zombici vsade.. tak si ich aj vsade ocakaval az to prestalo casom byt zaujimave a nudilo. Ale kazdy amme na hrach radi nieco ine a tak to ma byt :)
icon
detail (l.115)
benco666 -> Th3Sn00p
  pridané 11.8.2017 9:08
Kvalitný príbeh je subjektívna záležitosť...pre mňa malo GTA V story čistú generickú hovadinu poďme sa hrať na gangsterov a W3 malo ok story, ale na zadok som nepadol, tak ako aj pri knihách, keďže som čítal ďaleko lepšie príbehy. Pri AC tiež nepadám pri príbehu na zadok, ale je ok, čiže vyrovnané.

Side questy - a zas dvojaký meter ... v AC ti vadí, že sú si side questy podobné, ale v takom W3, či GTA ti nevadia :) tie majú tiež side questy principiálne rovnaké.... vylúp banku, ukradni auto....zabi príšeru xy, nájdi niečo, niekoho strateného, nájdi časti brnenia. W3 ma také slabé 2/3 pomerne bavilo a potom som to šprintol k záveru, lebo to už bola nuda a stále to isté. Nehovorím, že pri AC to nie je to isté, alebo FC - tam som kvôli repetitívnosti FC4 ani nedohral stále.

Jednoducho kopírovanie, repetitívnosť, či málo prvkov, čo by sa skutočne dali nazvať inovatívnymi je takmerv v každej jednej hre, čo v dnešnej dobe vychádzajú. Je to už len čisto o tom, čo komu viac sadne. Keď tebe viac sadne hrať sa na kriminálnikov, wannabe gangsterov a raperov tak to bude GTA, čo sa ti viac zapáči. Ja mám radšej históriu a tak mi bohate stačí vidieť historické lokácie, k tomu príbeh a nejaké úlohy. Inému postačí hrať Minecraft a je to pre neho najlepšia hra na svete, ja sa k tomu ani nepriblížim.

Horizon Zero Dawn - open world, exploring, dungeons, Sync pointy - to všetku tu už bolo, nemôžem povedať, že by išlo o nejakú hyper inovatívnu hru, ale to prostredie a príbeh je jedna radosť a za posledných asi 7 rokov, ak nie viac, to je jediná open world hra, ktorá ma bavila až do úplného konca, aj keď prvých pár hodín som mal svoje pochybnosti. Čiže to bolo vlastne presne opačne. Prvé hodiny, meh, a potom ako sa aj príbeh rozbehol a prostredie, som sa nevedel zastaviť.

Nikto ťa AC nenúti hrať, ani nič iné od Ubisoftu, keď ti ich hry nesedia, na čo investuješ čas nadávaním na nich? Čo ti to prináša? Mne nič neprinášajú športové hry, nebudem kvôli tomu vypisovať pri každej ich novinke, že aká to je volovina. Nech si to hrajú tí, čo ich to baví.

Keby objektívne bola pravda, čo hovoríš, tak AC nikto nekupuje a Ubi tie hry nerobí. Ale je plno ľudí, čo práve to, čo tebe vadí od tých hier očakávajú a to im aj stačí. Nie každý musí chcieť hrať Dark Souls hry. O tom to je o možnostiach. Hier je veľa a každý si má šancu nájsť to svoje. Každé štúdio sa na niečo špecializuje....EA športové hry, BF a iné. Activision má zas svoje, Square atď.

icon
detail (l.175)
SuspectBuXo -> Th3Sn00p
  pridané 11.8.2017 7:48
Dobre opravim sa aby ti to nebolo tazke pochopit :)
To iste ti mozem POVEDAT aj ja ;)
icon
detail (l.139)
Th3Sn00p -> SuspectBuXo
  pridané 11.8.2017 7:45
Ja sa ale nic nepytam... :)
icon
detail (l.175)
SuspectBuXo -> Th3Sn00p
  pridané 11.8.2017 6:15
To iste sa mozem spytat aj ja teba ;)
icon
detail (l.93)
jeremy42 -> SuspectBuXo
  pridané 11.8.2017 2:04
Len aby to nebolo tak, ze si s novym AC ukrojili velky kus kolaca, ktory ale nebudu moct lahko zjest. Asi by bolo rozumnejsie zamerat sa na uzsiu oblast, tu zaplnit zaujimavymi lokaciami a ulohami a nie sa za kazdu cenu pustat do vytvorenia celeho starovekeho sveta. A ci to uz bude ultra realne, alebo ultra nonsens je na preferenciach kazdeho hraca. A preco vela ludi na cinnost Ubi nadava, nuz asi pre tituli, ktore boli prezentovane v superlativoch, co vzbudilo velky zaujem hned predobjednat a nasledne sa na trh dostalo nieco plne chyb, akoby nedokoncene, slabo optimalizovane...ved sa kukni na pripad Watch Dogs, AC Unity, The Division, R6 a ine. Ak naslubujes hory - doly, z ktorych potom len velmi malo splnis, velku popularitu neziskas. Ved vsetko sa casom uvidi a ak nezabudnem, napisem ti o par mesiacov, kedy uz nove Ubi pecky budu na trhu.
icon
detail (l.20)
Dogz -> Boss Marťas
  pridané 10.8.2017 23:35
Nevies ci je ten debilni desmod v Unity alebo Sydnicate
icon
detail (l.20)
1 0
Dogz -> WardCH
  pridané 10.8.2017 23:14
Zo vsetkych zvierat preco prave na hrocha
icon
detail (l.69)
Miroslav Marušák -> SuspectBuXo
  pridané 10.8.2017 22:44
Cloveku sa nezavdacis ale u mna napr. Farcry 1 bola top, pretoze som ju hral s Dedom, ktory nevedel pouzit night vision v ruinach :D a som sa skoro u nej posral :D FC2 som hral ale uz to nemalo ten smrnc. FC seria u mna skoncila s Jednotkou, pretoze ja mam v pameti ulozene Farcry ako hororovu seriu.
icon
detail (l.139)
1
Th3Sn00p -> benco666
  pridané 10.8.2017 22:28
No tak podla mna medzi gta IV a gtaV je dost rozdiel nie? Wircher detto. A minimalne sa zlepsili graficky oproti predchodcom, coz sa o AC moc povedat neda. Aj ked je pravda ze si clovek viac vsimne graficke zlepsenie s casovim odstupom par rokov medzi seriami. Ale toto stranou. Co najviac chyba AC uz par rokov, a to mysis uznat, je kvalitny pribeh. Akoze naozaj kvalitny. Zaklad hry je dobry, lezenie po budovach atd. Ale to nestaci. Ani s rozno rodostou misii na tom nieje najlepsie. Sidequesty mas v podstate to iste furt. Ci uz v AC, alebo FC ci division a vlastne vo vacsine hier od ubi. V ubi sa zameriavaju na na nepodstatne stranky hry. Pridaju takeho divneho sokola ci keru marhu ako drona, a nejaky navadzany sip. Obcas dojdu s napadmi ako NPCcka v unity, ktore ale po technickej stranke nezvladli. Ostatne ako celu hru. Naozaj cele och sustredenie by sa malo presmerovat na pribeh a rozsiahlost misii. Cele Ac je podla mna nezaujimave iz od brotherhoodu. Este si spominam ako som hladal to jablko a podobne srandy. A bolo to zaujimave. Ale zato misie v Black flag ma maximalne nudili. A takto to ma aj FC. Zober si taky FC3, ktory bol uplne paradny. Ale potom tu bola 4ka s lacnou napodobneninou vaasa, a mam pocit ze to iste nas caka ak v 5ke. Z mojho pohladu ma ubi najhorsie AAA hry, ale co musim ocenit je ich rozmanitost. FC, AC, WD, the crew a podobne su vsetko jedinecne hry, bohuzial s dost premrhanym potencialom. Ale zato maju uzasne mensie hry, ako napriklad valiant hearts
icon
detail (l.139)
Th3Sn00p -> SuspectBuXo
  pridané 10.8.2017 22:06
Pravda sa tazko znasa, ja viem
icon
detail (l.81)
1 0
_Bugi_ -> Wololoaoe
  pridané 10.8.2017 20:48
tiez nechapem co je na tom take uzasne. Craphesda robi najvacsie a najprazdnejsie herne svety.
Osobne uprednostnim koridorovku naskriptovanu od zaciatku po koniec pokial bude mat fantasticky pribeh a bude ma bavit odzaciatku do konca, ako hrat v nekonecne velkej mape kde vpodstate nic neni, nahanat sa za bezvyznamnymi collectible predmetmi, a robit vpodstate 2 druhy fetch questov celu hernu dobu.

A to ze raz sa pri strome spawnol mob alebo nie, podla mna nie je odlisny herny zazitok.
01 02 03 04 05 06 >>