01 02 >>
icon
detail (l.119)
WardCH
  pridané 19.1.2018 1:54
Vyzera to dobre ale vacsinou v Unity vznikaju iba graficky jednoduchsie hry co je mozno aj skoda. Na Unreal sice graficky uplne nema ale toto demo dokazuje ze premakanu hru dokazes spravit aj tu a osobne preferujem Unity cize ma toto demo potesilo. :)
icon
detail (l.162)
F0rd
  pridané 18.1.2018 17:09
rust kebyze tak vyzera
icon
detail (l.86)
2 0
Grindaris007
  pridané 18.1.2018 16:51
Viem si v takejto grafike predstaviť hru zaklínač, alebo Skyrim
icon
detail (l.155)
FadedSky
  pridané 18.1.2018 12:11
Ostava len otazka .. preto toto nevidime v hrach ?

Kecy ako hw narocnost si strcte za klobuk
icon
detail (l.159)
3 0
Regina Spectra -> FadedSky
  pridané 18.1.2018 12:51
HW náročnosť tých scén v lese je jedna vec - tá detailnosť a prepracovanosť, keď je to miestami takmer na nerozoznanie od reality. Obrovské množstvo polygónov. Potom je tu druhá vec - koľko stojí a trvá výroba takého prostredia. A napokon tretia, najdôležitejšia - má zmysel tvoriť niečo tak detailné? To prostredie má cca 200 štvorcových metrov, za aký čas by sme ho v hre prebehli? Čo by sme v ňom vôbec robili? Súčasné technológie modelovania a textúrovania sú príliš drahé a pomalé na takú detailnosť.
icon
detail (l.169)
1 0
Rellik -> Regina Spectra
  pridané 19.1.2018 18:04
pekne povedané ale ... jedného dňa aj toto bude štandard :)
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> Rellik
  pridané 19.1.2018 22:16
tak, tak
icon
detail (l.218)
4
Blackened Halo
  pridané 18.1.2018 10:40
graficky famózne ale herne to bude plytké ako Dear Esther, Gone Home, či The Vanishin of Ethan Carter
icon
detail (l.80)
5 0
Rony25 -> Blackened Halo
  pridané 18.1.2018 12:08
To je sice pravda, ale ona to ani nema byt hra. Je to len o nieco zaujimavejsie tech demo
icon
detail (l.150)
1 0
Guccaaa
  pridané 18.1.2018 10:28
dost dost dobre😍
icon
detail (l.141)
RaSu
  pridané 18.1.2018 10:21
Unity sa za dobu, čo vzniklo docela dosť vymakalo, popri UT4 je unity dalším mojím TOP herným enginom, Cry engine neni zlý tiež, ale o dosť náročnejší ako tieto dva :D
icon
detail (l.127)
1
johnsonka
  pridané 18.1.2018 9:22
Kráááása
icon
detail (l.96)
Sirpeacemaker
  pridané 18.1.2018 9:13
Otázka na ľudí, čo do toho aspoň trochu vidia. Ak by ste mali vyvíjať hru, tak pre ktorý engine by ste sa rozhodli? Unity, alebo Unreal engine?
icon
detail (l.19)
eRRorqo -> Sirpeacemaker
  pridané 18.1.2018 9:39
Zalezi od toho co chces robit... na indie hry alebo pre male timy urcite Unity... je podla mna viac "user friendly", proste "jednoduchsi"... co sa tyka unrealu tak je to nadherny engine ale podla mna pokial nejde o velky tim ludi ze mas 3000 grafikov a 800 programatorov tak sa to neoplati lebo nevyuzijes potencial toho engineu :) robil som aj s tym aj s tym (v ramci samovzdelavania, nie na velkych projektoch) :) to je moj nazor
icon
detail (l.96)
Sirpeacemaker -> eRRorqo
  pridané 18.1.2018 19:24
Díky za odpoveď.
icon
detail (l.151)
1 0
LukasRengar -> eRRorqo
  pridané 18.1.2018 14:50 (editované 18.1.2018 14:53)
Absolutne jedno ci je tym maly, stredny alebo velky. Zalezi iba na sikovnosti tvorcov a co preferuju.
Unity je dobry engine, ale ma svoje muchy, programatory preferuju C# tak nieje o com, velmi rychle upravy v kode, rychly compiling kodu, s Unity sa celkov robi dobre, samozrejme ma svoje neduhy ako to ze nieje tak grafiky vyspely ako Unreal, treba vela veci si nakodit (co pre male teamy je dost hard) alebo kupit a spoliehat sa ze tvorca pluginu ho bude podporovat, dost hardcore prechody na novsie verzie, ktore mozu rozbit vela veci od svetiel cez kod, atd. Vela krat sme mi pri vyvoji Vapora narazili na chybu v Unity s ktorou nikto este nemal problem, potom sa ukazolo ze je to bug verzie Unity a podobne.
Unreal je tiez super ci uz pre mlay alebo velky, ak programatory preferuju C++ tak preco nie siece compiling time pre kod je o dost dlhsi ako pri Unity ale aj to sa da, script sa da robit aj vizualne aj pisanie cez Unrealovsku API ktore je zalozenan na C++, grafiky ovela dalej ako Unity, niekolko sposobov ako riesit svetlo, vynikajuci material editor a dalo by sa pokracovat.
Urcovat engine na zaklade teamu nieje dobre. Aj jednostlivec dokaze robit aj na jednom aj na druhom. Treba sa pozriet co chce team urobit, aku hru a ake ma vedomosti a co preferuje. Hellblade robilo 12-15 ludi + outsorce a urobili nadhernu hru na UE4. tak ako Colossal Order co robili CitySkyline, tie team 17 ludi a urobili super hru na Unity.
icon
detail (l.19)
eRRorqo -> LukasRengar
  pridané 18.1.2018 17:10
a tak ano uznavam, mas pravdu :)
icon
detail (l.103)
Myr3c -> eRRorqo
  pridané 18.1.2018 10:25
A čo prerábaný cryengine od amazonu? Z hľadiska poplatkov by to vraj malo byť úplne zadarmo a platiť by sa malo len pri multyplayerových hrách ak si to správne pamenám.
icon
detail (l.19)
eRRorqo -> Myr3c
  pridané 18.1.2018 10:52
s tym skusenosti nemam, takze netusim :)
icon
detail (l.141)
RaSu -> eRRorqo
  pridané 18.1.2018 10:23
Tak úplne to neni pravda, dokážeš na ňom robiť aj sám, je o trošku náročnejší ako unity ale stále zvládnuteľný :D
01 02 >>