01 02 03 04 05 06 07 ... 08 >>
icon
detail (l.131)
1 1
dzebedajo
  pridané 22.1.2018 15:22
Hra je biznis nie cerveny kriz pre pekne oci hraca,,,,ak uz nevynasaju ako predtým, spekuluju inak alebo koncia,,,,neverite ze hry su drahsie len marketing a nenazranost :)
icon
detail (l.80)
Esoo_SvK
  pridané 19.1.2018 0:46
Máme to chápať ako odôvodnenie prečo nie kvalitou ale urýchlením progresu za skutočne peniaze sa chcú nekvalitné hry angažovať? Pokiaľ má hra kvalitne spracovanú kampaň 15- 20 hodín a plnohodnotný mod pre viac hráčov, nemyslím si že má zlé predaje. Uncharted je hra pre jednu platformu a Multiplayer ktorý má na trhu veľkú konkurenciu, je teda zrejmé že predajne budú trocha menšie v porovnaní s hrami ktoré sú pre široké publikum. Hry ako Battlefield majú už cenovku 100€......a cez to všetko sa hra predáva veľmi slušne. Preto nemyslím si, že problém je v nás hráčoch.
icon
detail (l.124)
1 0
0Marty
  pridané 18.1.2018 23:56
Tak, prinajhoršom sa budú musieť prispôsobiť a začať robiť menšie hry s menším rozpočtom... čo by som ja osoble len privítal, keďže pri takých hrách sa vývojári neboja experimentovať
icon
detail (l.599)
1 0
saver -> 0Marty
  pridané 19.1.2018 9:11
oni nie, velke firmy nemozu robit male hry, budu robit hry v inych styloch ktore sa im oplatia, male hry su hlavne na indie vyvojaroch
icon
detail (l.154)
1 0
daevastator
  pridané 18.1.2018 22:53
Hraci budu hry vzdy hrat. Ludia co hrat hry nikdy nebudu ale v kutiku duse by chceli, sa na ne budu pozerat. Bodka.
icon
detail (l.101)
1 0
tor -> daevastator
  pridané 19.1.2018 5:30
O tom ale pointa neni, pointa je o tom, co hraci chteji a za co jsou ochotni dostatecne platit.
icon
detail (l.187)
8 7
WampyR
  pridané 18.1.2018 19:30 (editované 18.1.2018 19:36)
To Heretik3D:
Naco by som chodil do Ziliny, pridi ty sem. Hubu do trenek mas obrovsku, ale co ty si dokazal v zivote, ze nazyvas poprednu predstavitelku herneho priemyslu, vyrazmi, ktore pouziva len zakomplexovany chudak.
Vyjdi ty z tvojej komfortnej Ziliny a ukaz nam vsetkym ako ma vyzerat spravna survival hra made by Heretik3D. Alebo si najmi autorov Firewatchu a plat im nech robia co ty chces...my si radi zahrame a skritizujeme. Huba do trenek, len ked nejde o tvoje peniaze,cas a schopnosti...a este si ma placko da do ignore listu, lebo neznese reakciu. 😂😂😂
icon
detail (l.80)
1
Gordon Alfman
  pridané 18.1.2018 19:10 (editované 18.1.2018 19:16)
A možno keď sa prestane 80% peňazí na vývoj investovať do marketingu, tak sa aj peniaze na vývoj nájdu... taký pekný príklad novšieho kvalitného singleplayerového AAA titulu je Witcher 3, u ktorého nevidím, žeby mal nejaké problémy s investíciou a zároveň aj veľkým zárobkom, grafiku to má na excelentnej úrovni, príbeh je kvalitne spracovaný a dĺžka hry je okolo 100-150 hodín... Pociťoval z vás niekto, že by hra bola nedorobená alebo trpela nespočetným množstvom bugov? ja ani nie, hru som si naopak užíval a laťka bola dosť vysoko, a naviac vývojári majú dnes širokú škálu z výberu enginov, ktorý môžu použiť(za dobu existencie Unreal Engine 4 som nevidel veľké množstvo AAA titulov postavených na ňom) a zároveň môžu kľudne vynechať obrovské množstvo cutscén, ktoré niečo stoja, predsa len som si kúpil hru, nie film...
icon
detail (l.101)
1 4
tor -> Gordon Alfman
  pridané 19.1.2018 5:33
Zaklinac byl desive odfŁaknuty, tí néni díbry ériklad, zaplatovali ho jeste dlouho po te cí mela vetsina lidi dohrano. Priklady kvalitniho SP jsou jine, treba Horizon Zero Dawn nebo Blood Borne.
icon
detail (l.155)
4 0
Kemachi -> Gordon Alfman
  pridané 18.1.2018 19:41
Witcher 3 taktiež investoval nemalú čiastku do marketingu Podľa poľského zdroja ( http://gimmegimmegames.com/2015/06/the-witcher-3-cost-32m-
to-make-35m-spent-on-marketing/
) stála tvorba hry 32 miliónov a marketing 35 miliónov. Je chybné predpokladať, že peniaze z marketingu sa dajú jednoducho presunúť na vývoj. Znížený marketingový rozpočet znižuje riziko neúspechu a celkový rozpočet by sa tak znížil vrátane vývojového.

Marketing funguje, preto doňho idú peniaze. Nie je náhoda, že najúspešnejšie hry na trhu sú často tie s nemalým marketingovým budgetom.
icon
detail (l.157)
2 0
VanDy666
  pridané 18.1.2018 18:45
Väčší nezmysel som asi nečítal ...
icon
detail (l.187)
2 0
gabk0
  pridané 18.1.2018 18:45
Nie každý hráč si môže dovoliť nové hry. Keď si predstavím bežného slováka, ktorý zarobí mesačne 450€, z čoho musí platiť inkaso, stravu, ubytovanie a ešte aj veci pre hygienické potreby, tak ďakujem pekne vysoliť za hru 50-60 €...
icon
detail (l.101)
1 2
tor -> gabk0
  pridané 19.1.2018 5:37
Tak mizerny vydelek nemuze byt vydelkem bezneho slovaka, ale te nejchudsi a nejhloupejsi vrstvy slovaku - coz predpokladam neni bezny slovak. Kdyby byla tahle vrstva chytrejsi, misto do her zainvestuje svuj cas do sveho vzdelani a snadno pak ziska praci 2 az 3 krat lepe placenou.
icon
detail (l.17)
1 0
Jurio2211 -> tor
  pridané 23.1.2018 8:59
Mas pravdu to neni plat bezneho slovaka ale plat studenta za brigadu (v tom lepsom pripade) alebo za pracu ktoru si zohnal po skole. A prave toto publikum si kupuje hry a nie 30 - 40 rocni chlapi.
icon
detail (l.101)
1 0
Rasti92
  pridané 18.1.2018 18:33
Ako som pisal uz vceram. Zvyšovanie cien za hry je za rohom. Este budeme spominat ako sme kupivali hry za 50e :)
icon
detail (l.103)
VlCTORlOUS -> Rasti92
  pridané 18.1.2018 19:01
Nemyslím si. Rast cien by len spôsobil ešte väčší warez a toho sú si štúdiá vedomé. Skôr si myslím, že budú hľadať cesty ako znížiť náklady. Stačí sa pozrieť sa aké hry dokážu vytvoriť Ukrajinci a Poliaci s oveľa menším rozpočtom.
icon
detail (l.101)
Rasti92 -> VlCTORlOUS
  pridané 18.1.2018 19:10
O warez tu nejde. Podla mna sa pirati menej ako sa piratilo. Ak hravi nebudu tolerovat lootboxy. A v single si ich moc neviem predstavit. Tak jedine cesta bude rast cien. Oni naklady nebudu znizovat. Vidis snad clanok o tom ako sa studio chvali tym ze znizilo naklady? Nie teraz prisla vlna kedy studia zacali plakat ze maju malo. A vsetci sa na nej vezu. A to moze skoncit podla mna iba tak ze ceny pojdu hore.
icon
detail (l.103)
VlCTORlOUS -> Rasti92
  pridané 18.1.2018 19:15
Je tu ešte stále tá nepríjemná možnosť kupovať hry ako epizódy, kde štúdio získa viac, len po menších čiastkach.
icon
detail (l.157)
VanDy666 -> Rasti92
  pridané 18.1.2018 18:45
A ake su predpovede na nové ceny ?
icon
detail (l.101)
Rasti92 -> VanDy666
  pridané 18.1.2018 19:11
Podla mna od 80 do 100 za aaa. Ale to je moj nazor
01 02 03 04 05 06 07 ... 08 >>