01 02 >>
icon
detail (l.123)
KeNaCo -> hyp0
  pridané 17.1.2018 9:05
Celkom sa mi páči ako sa všetci ženú za kartou ktorá to podporuje.. pritom nábeh novej technológie, hlavne takej ktorá presúva netriviálnu zložitosť na bedrá programátorov, trvá nejaký ten piatok:
- kým vyjde štandard
- kým ho implementujú výrobcovia GPU
- kým sa dostane k vývojárom enginov
- kým tí vydajú engine
- kým ten začnú používať vývojári hier
- kým si to osvoja
- kým sa tie hry napíšu a vydajú..

Dávam tomu celú jednu(a možno aj dve) generácie GPU kým sa dostaneme k užívateľskej(čítaj hráčskej) aplikácii..
icon
detail (l.148)
LadIQe -> hyp0
  pridané 14.1.2018 21:37
pokial viem, tak momentalne sa dx12 klasifikuje na tier1-3, a mozno este na neake podtiery

pokial viem, vacsina kariet podporuje tier1/2 ale ich kombinaciu a vega podporuje vsetky 3, to ze sa dx12 vyvija je pravda, ale momentalne ako ho pozname, vie iba vega vyuzit jjeho potencial
icon
detail (l.109)
pravdovravVrav -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 21:13 (editované 14.1.2018 21:14)
to je riadna blbost ,co si povedal ,tebe vazne praši vsak ziadne hry nie su lepsie optimalizovane ako doom wolfik forza a spol

mimochodom jedine 2 hry kde volta na vode dokazali vykon tej 3k eurovej grafiky spracovat boli SE2 a doom co je vulcan a dx12

/gamers nexus recka/



icon
detail (l.150)
lucifer_svk -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 20:17
ved uz teraz ma kopec vyhod oproti dx11 hlavne low lvl pristup a rozne optimalizacie oproti dx11...inac je celkom onicom kedze neprinasa dake specialne vizualne efekty co by doteraz dx nemalo ako napr. dx 9 vs dx11
icon
detail (l.141)
1
Gordon Freeman -> lucifer_svk
  pridané 14.1.2018 20:00 (editované 14.1.2018 20:13)
To boli hlavné body pri ohlásení DX12. Ak "to tam nebude" tak celý DX12 je v tom prípade len nafúknutá bublina, ktorá oproti DX11 nič neprinesie a môžeme toto API s kľudom preskočiť.

http://www.pcgamer.com/what-directx-12-means-for-gamers-an
d-developers/

icon
detail (l.150)
1
lucifer_svk -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 19:51
to co si vypisal tam ani davat nemusia lebo to vzivote nebude...kedze by to museli kodit na dany kus hw..
icon
detail (l.109)
pravdovravVrav
  pridané 14.1.2018 19:25
Tieto pamate su dalsi pokrok/bomba ale je to vec pre radeon instinct a nv Ai cards

icon
detail (l.109)
pravdovravVrav -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 19:18
Problem nie su nase zabosarvatky problem su mineri kvoli ktorym sa nic neda lacno lupit nad 1050ti
icon
detail (l.109)
pravdovravVrav -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 19:15
Vsetky buduce hry sa budu orientovat ku dx12/vulcan a nie dx11.
icon
detail (l.206)
hyp0 -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 18:51
No takze to stale nie je komolet ako som aj myslel. Low level mal byt najbacsi prinos. Tym padom to ani dalsia generacia kariet nebude mat full
icon
detail (l.141)
1 2
Gordon Freeman -> lucifer_svk
  pridané 14.1.2018 17:52
Dokopy žiadne:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_1
1_support


Porty si strč, keď idú horšie ako pôvodná hra.
icon
detail (l.150)
1
lucifer_svk -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 17:47
tak vymenuj prosim nove dx11 hry pokial viem vsade je aspon portovane dx12...
icon
detail (l.141)
1 2
Gordon Freeman -> lucifer_svk
  pridané 14.1.2018 17:38
Prepáč, máš pravdu. Od ohlásenia DX12 v 2014tom sa hry vyvíjaju už len na DX12. Napr. Deus Ex alebo ten seriál Quantum Break mi svojou dokonalosťou odfúkol gate.

V DX11 si zahráš, a ja ani netvrdím opak. Rozdiel vo výkone však nezaprieš.
icon
detail (l.150)
1 1
lucifer_svk -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 17:05
ano vega nezvlada dx11 normalne ziadna hra sa na nej neda hrat...v dx12 alebo vo vulkane dobieha gpu od nv ktore su ani neni konkurenti v triede...co myslis budu pribudat dx12/vulkan hry alebo dx11?..dx11 je nepodstatne
icon
detail (l.128)
1 1
Invictus
  pridané 14.1.2018 16:41 (editované 14.1.2018 16:43)
Hmm, ako pamäte sú mega rýchle, aj zbernica je, avšak ostatné zariadenia [NVMe napr.] pri aktuálnej rýchlosti GDDR5X totálne bottleneckujú akékoľvek "rýchlejšie" pamäte práve vďaka tomu, že nemajú dostatočný burst na naplnenie textúr v tak rýchlej pamäti. Resp. ak sa všetky assety zmestia komprimované do GDDR5X/HBM2+, tak je to potom "okay". V rámci prenosu dát medzi GDDR5X/HBM2+ vs. GPU sa rýchlejšie pamäte zídu.
icon
detail (l.141)
5
Gordon Freeman -> WampyR
  pridané 14.1.2018 16:32
Žiadna. Pri zložitosti DX12 to ani tak skoro neuvidíme. Lenže na marketingové účely bol vybraný Async Compute, čo je len zlomok všetkých nových možností a ľudia nad tým okamžite šalejú.

Mimochodom DX12 stále podporuje staré prvky zo starých API. Ak pôvodne DX11 hra beží pod DX12 horšie, tak to len ukazuje ako veľmi túto novinku vývojári nezvládajú. Ale pre ľudí to je hneď dôvod, pre ktorý môžu hulákať do tmy.
icon
detail (l.141)
1 1
Gordon Freeman -> hyp0
  pridané 14.1.2018 16:27 (editované 14.1.2018 16:27)
Poslednú väčšiu zmenu DX12 API priniesol Fall Creator Update (1709) takže Vega len tažko môže plne zvládať DX12.

Stále nikde nevidím tri hlavné body DX12. A to:

- low level programovanie hier, teda prístup priamo k prostriedko.

- multi-adapter podporu bez zložitého Crossfire a SLI

- na to nadväzujúce paralelne spracovanie výpočtov GPU
icon
detail (l.188)
6
WampyR -> Gordon Freeman
  pridané 14.1.2018 16:23
Ktora hra zvlada vsetky DX12 prvky? Drviva vacsina nezvlada ani vsetky DX11.
icon
detail (l.206)
1 0
hyp0 -> LadIQe
  pridané 14.1.2018 16:14
Myslim, ze full DX 12 ani nie je hotove, cize tazko to nejaka karta moze podporovat. Ak teda nemam stare info.
icon
detail (l.148)
3 1
LadIQe
  pridané 14.1.2018 16:02
chlapci pozor, nas gordonko vie lepsie ako amd :D vega urcite nepodoruje full dx12 :D
01 02 >>