01 02 03 04 >>
icon
detail (l.77)
3 0
Kpt. Danko
  pridané 28.10.2017 0:01
Nech nemelú sračky , hovorím za všetkých hráčov sveta , chceme viac peňazí do vývoja a menej na marketing . Kvalitný produkt dá o sebe vedieť , samozrejme marketing musí mať ale nie drahší ako samotný vývoj .
icon
detail (l.157)
3 0
Mysterlool
  pridané 27.10.2017 22:11
Tam nech sa kuknu na Witchera a nesplietaju hentaketo kraviny. Vsetko sa da ked sa chce. Kebyze sa len nezameriavaju na to ako si naplnit vlastne vrecka ale trochu aj na hraca a jeho pocity z hry a to aka hra pre hracov bude tak by to bolo urcite lepsie.
icon
detail (l.171)
2 0
TomLehockySVK
  pridané 27.10.2017 21:56 (editované 27.10.2017 21:59)
Nech AAA vydavatelia prehltnú svoju "hrdosť" (uvodzovky lebo žiadnu nemajú ale tak sem ten výraz do vety pasuje) a nech prestanú za single player hry pýtať 60 eur, nech nedávajú viac ako polovicu rozpočtu na marketing a potom bude situácia často krát aj iná. Stačí sa pozrieť na Hellblade, ktorý stojí 30 eur, je to lineárna príbehovka a predáva sa veľmi dobre.
Ak nejaký AAA vydavateľ chce mudrovať že aké je komplikované robiť single player hry, tak je samozrejmé že hovoria už o tom že tam predsa nemôžu urobiť alebo je pre nich ťažšie dohnať ľudí k tomu aby platili za mikrotranzakcie .
A samozrejme že sa nimi dá postup zrýchliť, lebo hra je pridanými mikrotranzakciami proste pokazená, ekonomika rozbitá, aby trvalo celé veky niečo dosiahnuť normálnym hraním, skrátka hnus.
Bohužiaľ ako vidieť pri poslednom Deus Ex či ME: Shadow of War, tak už aj do story hier budú debili strkať mikrotranzakcie, s tým ale nech ťahajú do čerta a nech tie hry už ľudia prestanú kupovať, alebo len v zľavách . Odo mňa peniaze nedostanú.

icon
detail (l.170)
1
waggon
  pridané 27.10.2017 19:38
Ono je to logicke. Singleplayerovku po dohrani da většina hracu do bazaru, kdezto multiplyerovku muzes hrat dokund pobezi servery.
icon
detail (l.155)
3 1
Majcip
  pridané 27.10.2017 18:29
Dobrý story telling hru predá. Hra nepotrebuje mať nutne multiplayer. Hoc coop je veľmi výhodná záležitosť. Dobrý storytelling, postavy, vývoj, dobre nastavený gameplay a príjemná grafika a ono to pôjde. Hlavne aj dĺžka. Pozrime sa len na takého Witchera 3 čo dokázal. Však to je masaker hra. Toľko lokácií, dialógov, postáv, samotných možností a silné predaje. Singleplayer hry sa stále oplatí robiť. V tom ľudia nemajú problém vysoliť tých 60 baby.
icon
detail (l.50)
10 0
BigusDickus
  pridané 27.10.2017 16:44
A co sa tyka grafiky, ja skor uprednostnujem dizajn pred nejakym vysokym rozlisenim ci fotorealistickou grafikou. Ak mate sikovneho umelca a hra vyzera zaujimavo myslim ze viac ludi by odpustilo hre ze nie je uplna graficka spicka.
icon
detail (l.157)
Mysterlool -> BigusDickus
  pridané 27.10.2017 21:49
Presne tak!
icon
detail (l.50)
8 0
BigusDickus
  pridané 27.10.2017 16:22
Skor je problem, ze hlavne slovo dnes maju rozny ekonomovia a manazeri a nie herny nadsenci. Su to ludia co len pozeraju na grafy a snazia sa len o maximalizaciu zisku, hracov neberu ako komunitu do ktorej aj oni patria ale ako dojne kravy ktore treba obrat o vsetko. To potom mame veci ako lootbox, nedokoncene hry vydane cim skor, 10 verzii hier v predobjednavkach od normalnej az po super mega diamond platinum ultra vezriu. Nechcem zniet ako ovca ale CD Projekt Red to robi pekne poctivo, s uctou k hracovi. Tak im ludia aj nejake tie bugy pri vydani hry odpustia. A nezda sa mi zeby sa im zle darilo. Chce to len aby sa studio venovalo jednemu projektu ktoremu veria, a nech ho robia kym to nie je hotove podla ich svedomia.
icon
detail (l.134)
Mrakoplas444 -> BigusDickus
  pridané 27.10.2017 21:34
to nieje celkom pravda... hlavne slovo mali vzdy ekonomovia a manazery... napr. Shigeru Miyamoto s oblubou rozpraval ako mu dali prerobit radar scope a on vymyslel Donkey Kong-a, a ako poslal par kopii do USA na reviziu a schvalenie nejakym managerom... ti to zavrhli, ze to sa nikdy v zivote nebude predavat... ale kym sa zmohli na stopnutie projektu, tak v japonsku uz veselo prerabali vsetky zasoby radar scope na Donkey Kong-a, takze sa rozhodli, ze to hodia na trh a aspon minimalizuju straty... nemusim azda dodavat, ze to islo na dracku a managori kukali ako tela na nove vrata... :D
icon
detail (l.25)
1 1
#fireMacWalters -> BigusDickus
  pridané 27.10.2017 19:46
Skôr je problém, že dnešní mladí ľudia nepoznajú vlastný jazyk.
icon
detail (l.182)
4 0
Aristarch
  pridané 27.10.2017 15:51
....že dôvodom slabej ekonomickej životaschopnosti singleplayer hier je aj to, že hráči chcú viac poctivého vývoja, väčšiu vernosť aj grafiku s vyšším rozlíšením? No a? Čo je na tom? Apropo... kto ich do toho vyššieho rozlíšenia tlačí? Mne by stačilo aj 1080p... kým nebude dostatočne výkonne železo. Ale je pravda... že odolať 32" zakrivenému 2k monitoru sa odoláva ťažko :D
icon
detail (l.111)
5 0
janiseq1504
  pridané 27.10.2017 15:28
Ja cele toto vidim ako vyhovorku pre vyvojarov aby ospravedlnili to, ze prestali tvorit kvalitne SP hry... Je mnozstvo prikladov kde SP paradne zarobili (witcher 3, fallout 4...) ale tvorcovia su nenazrany a chcu okamzity zisk. Okrem toho, SP tituly si drzia predaje ovela dlhsie co sa tyka casoveho hladiska ako cisto MP hry
icon
detail (l.131)
5 0
Leader011
  pridané 27.10.2017 15:21
Aké ťažké? Spravím peknú hru s dobrou hrateľnosťou peknou hudbou ... a úspech zaručený

icon
detail (l.98)
8 2
Inferio
  pridané 27.10.2017 14:24
Ruku hore kto tuzi po vacsom rozliseni Ale vazne, moje najoblubenejsie hry su Witcher 3, Fallout 4, Deadspace, Metro...Ani jedna z nich nema nejaku uzasnu grafiku, staci dobry gameplay.
icon
detail (l.160)
1 0
mIREC666 -> Inferio
  pridané 27.10.2017 15:19
rozlíšenie je len súčasťou grafiky - výsledného vizuálu a až na ten fallout všetko sú to práve že hry ktoré vo svojom čase tvrdili muziku čo sa týka vizuálu, stačí si pozrieť benchmarky hw z doby vydania tých hier...
icon
detail (l.141)
9 0
Benito277 -> Inferio
  pridané 27.10.2017 15:15
Ja som mal pocit, že Witcher mal úžasnú grafiku a veľa krát som sa nad tým v hre pozastavoval :D Ale možno ostatní sú náročnejší.
icon
detail (l.98)
2
Inferio -> Benito277
  pridané 27.10.2017 15:29
Neviem, hral som to na xbox a ta vegetacia teda nebola nic moc. Ale animacie a pocasie boli skvele.
icon
detail (l.91)
2
KorNisek -> Inferio
  pridané 27.10.2017 16:27
:D a sme doma, keby si to hral na pc v ultra nastaveniach nepises taketo sprostosti,kazda hra ked ma low detaily je hnusna
icon
detail (l.98)
1
Inferio -> KorNisek
  pridané 27.10.2017 18:33
Ja som nepísal, že bola hnusná, ale že bola výborná aj napriek tomu že to neboli grafické orgie. Ty budeš zrejme jeden z tých hráčov, ktorých spomínajú v článku.
icon
detail (l.91)
KorNisek -> Benito277
  pridané 27.10.2017 15:25
Ze :D preto som tiez kukal ze wtf co pises bracho :D
01 02 03 04 >>