01 02 >>
icon
detail (l.128)
2 0
Brouzi
  pridané 30.11.2017 13:43
Trosku ma mrzi, ze neuvidime dalsi inFamous :( Snad sa este nejakeho dielu v buducnosti dockame.
Ich nove dielo ale vyzera tiez zaujimavo. Rozhodne budem hru sledovat :)
icon
detail (l.157)
2 0
Dido62
  pridané 30.11.2017 11:58
Správny krok.Takto by to mali robiť všetci vydavatelia.
icon
detail (l.130)
1 0
Edildo
  pridané 30.11.2017 10:59 (editované 30.11.2017 11:03)
Ono oboje maju vyhody - skore ohlasenie exkluzivity na PS4 napr. moze vcas presvedcit hracov, ktori tuto konzolu nevlastnia aby si ju zakupili. Cize ked niaku bombu ohlasia rok pred vydanim, tak clovek ma cas si nasetrit a premysliet, ci pojde do mikr....pardon, iba transakcie. V tomto pripade hovorim najma o presvedceni PC/XBOX hracov, kedze na Box ziadne bomby neohlasuju, za to PS4 bude buduci rok riadne nalozene.
Ohlasenie hry tesne pred vydanim je tiez super, lebo sa proste nemusi dlho cakat A nie je nic lepsie, ked ohlasia super hru a o dva mesiace je tu .
A potom tu je CDPR pripad, kedy ohlasia hru (Cyberpunk), vydaju 20 sekundovy teaser, dlho nic a po 2 rokoch od ohlasenia potvrdia, ze hru tak skoro neuvidime
- a co sa tyka Ghost of Tsushima, urcite to budem sledovat, kedze ako pre PS hraca ide o dalsiu exkluzivitu a najma I:SS ma neskutocne bavil.
icon
detail (l.185)
Rasto1979
  pridané 30.11.2017 9:57
Zatial palec hore...👍
icon
detail (l.77)
2 0
ErnestValko
  pridané 30.11.2017 0:59
Toto práve nemám rád na Sony, že na ich hry treba niekoľko rokov čakať. Napríklad taký detroit oznámili ešte v 2015... Tiež nechápem načo oznámili Last of us 2 a hneď povedali, že to je ešte very early development... Ideálne je, keď sa hra oznámi a o pol roka vyjde
icon
detail (l.143)
1 0
dodush -> ErnestValko
  pridané 30.11.2017 7:41
tak niektore studia to robia tak a niektore zas ze ani nevies tyzden nic pred vydanim hry. Nj a na Detroit sa moc tesim
icon
detail (l.138)
4 0
Rono12
  pridané 30.11.2017 0:54 (editované 30.11.2017 0:58)
Tak urcite lepsie ked hru ohlasia v nejakych tych fazach kde uz musia vediet ze kedy priblizne to mozu spustit alebo aspon vo faze kedy je nejaka cast z hry v hratelnej forme ... hypovat hru 3-4 roky pred vydanim a potom zistit ze to je priemer (zdravim ta Quantum Break) neni bohvie co ... a to stale je ten lepsi pripad
icon
detail (l.72)
6 0
sakrble -> Rono12
  pridané 30.11.2017 8:22
pozor, Quantum Brak (ups) podla zdejsich medii je skutocna bomba.
icon
detail (l.138)
3 1
Rono12 -> sakrble
  pridané 30.11.2017 10:09 (editované 30.11.2017 11:44)
Cital som ze vo finsku je to hit...ale tam asi aj preto lebo Remedy je finske studio... ako neni to vyslovene zla hra ale urcite som od nej ocakaval po tych hypoch odost viac ako 6hodinovu jednohubku kde hrane sceny ukroja este 2 hodiny... bolo to vycitane v hre Order 1886 na ps4 a u QB je to zrazu v poriadku... tu na Sectore ta hra dostala 9 ... ja by som jej nedal viac ako 7 a to som sa na nu fakt tesil dlhe roky
icon
detail (l.151)
3 2
BruceLee1991
  pridané 29.11.2017 22:19
Podľa mňa to bude infamous v ninja samurajske štýle, epicka akcia striedana steal akciou
icon
detail (l.194)
4 1
Roboboy -> BruceLee1991
  pridané 30.11.2017 8:26
Tiez tajne dufam, ze hlavna postava bude mat nejake schopnosti.
Lebo tie efekty v Infamouse bol orgazmus
icon
detail (l.151)
1 0
BruceLee1991 -> Roboboy
  pridané 30.11.2017 13:44
Ja si myslím že to tak bude, ich infamous štýl bude pod to podpísaný, a pravdupovediac to by som bol najradšej B}
icon
detail (l.194)
1 1
Roboboy -> BruceLee1991
  pridané 30.11.2017 15:22
Tak uz v trailery je mozne vidiet nieco ako bol smoke dash v Infamouse.
Brutalne sa tesim
icon
detail (l.156)
2 1
Plugo
  pridané 29.11.2017 21:31 (editované 29.11.2017 21:32)
ja neviem, ohlasovat hru 2 roky pred vydanim je podla mna stale skvely sposob, ako si vybrat jednotlivu platformu, do ktorej potom pojdem pri jej vydani napriklad. Nech to zostane ako je. Ked sa nieco ohlasi, medzi tym vzdy nieco vyjde. A kym vyjde ohlasena hrta, sa ihlasi zase nova. Mne to na Psku zatial vyhovuje a zrejme aj bude.
icon
detail (l.154)
2 0
daevastator
  pridané 29.11.2017 21:26 (editované 29.11.2017 21:28)
Idealne aby sa hry oznamovali vtedy ked je co z danej hry ukazat.
Kratke teasere a potom 2 roky ticho je onicom. Taktiez to nemusi byt az uplne neskoro, ako sa napriklad snazi MS (na jar ohlasia, na jesen vydaju), mam rad ked viem co sa chysta dlhodobo. Proste zlata stredna cesta :)

Pri tych vacsich (ale aj mensie nie su vynimkou) projektoch je vzdy aj tak odklad, takze velmi tlacit na konkretny datum vydania aj tak nema zmysel (Last Guardian ehm ehm, alebo Sea of Thieves, Crackdown).
icon
detail (l.146)
2 0
nessundorma
  pridané 29.11.2017 21:19
ja urcite schvalujem taketo ohlasovanie. Hra by sa mala podla mna oznamit max pol roka pred vydanim. Vtedy sa uz az tak vela nezmeni, vies do coho ides a stale to je aktualne a teda si viac "nazhaveny" na kupu.
icon
detail (l.43)
8 0
Morph-86-
  pridané 29.11.2017 20:24 (editované 29.11.2017 20:25)
tešíme !!!!!!!!!!!!!!! zrejme rok 2018 bude dost nabuchany exkluzivitkami 😉
icon
detail (l.133)
11 0
ZaludVamDam
  pridané 29.11.2017 19:53
Ja som za ticho a potom len kopačka na solar,vyrazený dych a brada na zemi. Na Ghost of Tsushima sa teším.Bude to mix NioH,Witcher a Dark Souls.
icon
detail (l.146)
skubiak -> ZaludVamDam
  pridané 29.11.2017 21:34
A co tam akože bude z witchera? Dnes všetci radi prirovnavaju hry k nemu.
icon
detail (l.72)
2 0
sakrble -> skubiak
  pridané 30.11.2017 8:25 (editované 30.11.2017 8:50)
Hovoris ako keby Witcher vynasiel nieco nove v zanri. Pouzil to preto lebo je to oblubeny pribehovy open world s primarne secnou zbranou.
01 02 >>