|
|
detail
(l.113)
|
1
Arnalpes
pridané 17.12.2017 18:50
(editované 17.12.2017 18:51)
ludia co nevedia po anglicky nepochopili, preco to ukazuje typek v riflach na stolicke. potom darmo, mali ste tam dat popis pre miestne deti.
|
detail
(l.128)
|
4
1
Invictus
-> vlad.K.O.
pridané 17.12.2017 15:02
Ty si ani taký set dovoliť nemôžeš, tak načo tie sprosté poznámky.
A ku videu, perfektné, konečne niečo nové. |
detail
(l.182)
|
2
0
Aristarch
pridané 17.12.2017 13:59
(editované 17.12.2017 13:59)
Na Iron Harvest sa neskutočne teším. Inak... pre fajnšmekrov odporúčam si pozrieť artworky, ktoré robí ku hre Jakub Rozalski. Ale aj inú tvorbu.... napríklad tu na ArtStaion:
https://www.artstation.com/jakubrozalski |
detail
(l.157)
|
pridané 17.12.2017 11:59
Podla mna to vyzera na nadejnu strategiu. Hlavne napad je super!
|
detail
(l.146)
|
2
0
Bloodwer
pridané 17.12.2017 11:45
pre účeli RTS je to úplne postačujúce....a tiež netreba zabúdať že nemajú vydavateľa
|
detail
(l.152)
|
12
0
JESUSS
-> vlad.K.O.
pridané 17.12.2017 11:03
..pokiaľ viem, tak ich nemá žiadne vydavateľstvo pod palcom, takže si vývoj platia sami. Peňazí zrejme nemajú veľa a tak logicky hľadajú lacnejšie spôsoby. Každopádne, má to byt stratégia, takže až tak nezáleží na motion-capturingu v cut-scénach, ale hlavne na hrateľnosti.
..ja osobne som veľmi zvedavý na túto hru. Koncepty a prostredie alternatívnej minulosti sa mi veľmi páči, takže sa teším ako sa s tým popasujú. |
detail
(l.118)
|
1
3
Flash666
pridané 17.12.2017 10:57
hra to vyzera byt slubna, aspon teda to prostredie a napad celkom dobrý ale toto posoby ozaj velmi lacno, videl som ako to robili napr pri MGS phantom pain a toto oproti tomu posoby ako keby to niekto robil doma v garaži. I ked na druhej strane aj Microsoft a Linkin park zacinali v garazi a vyvynulo sa to velmi dobre
|
detail
(l.104)
|
3
4
vlad.K.O.
pridané 17.12.2017 10:11
to radšej ani nemali ukazovať,dnes sa robi motion capturing na uplnej inej urovni,toto vyzera jak keby to kupili z Ali_expressu
|
|