NVIDIA Gameworks SDK 3.1 predstavený

Nvidia na GDC práve predstavila nové funkcie Gameworks balíka

PC
PS4
Xbox One
Android
pridal saver 14.3.2016 o 21:53 pod hry
NVIDIA Gameworks SDK 3.1 predstavený

HRY > NOVINKY >

Nvidia na GDC práve predstavila nový Gameworks. Konkrétne je to 3.1 verzia, ktorá pridáva nové možnosti nasvietenia a fyzikálne možnosti.

Nasvietenia a tienie

  • NVIDIA Volumetric Lighting — volumetrické nasvietenie bude simulovať ako svetlo prechádza cez vzduch a atmosféru, prvýkrát bolo použité vo Fallout 4.
  • NVIDIA Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS) — algoritmus na kreslenie tieňov, ktoré postupne prechádzajú z hrubých tieňov v blízkosti objektu do jemných vo vzdialenejších častiach. Efekt bol použitý v The Division.
  • NVIDIA Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO) — Najkvalitnejší algoritmus pre realtimeový ambient occulsion efekt. Je to shadovacia technika, ktorá pridá scénam hĺbku a realizmus. Prekonáva staršie techniky prepočítavaním tieňov v prostredí, kde zaráta všetky objekty scény, predtým sa rátali len objekty, ktoré vidí kamera. VXAO bolo prvýkrát použité v Rise of the Tomb Raider.

Rozšírenie NVIDIA PhysX knižnice

  • NVIDIA PhysX-GRB — nová implementácia fyziky tiel teraz s prepočítavaním cez CPU-GPU, ktoré vylepšuje výkon šesťnásobne.
  • NVIDIA Flow —  dynamika kvapalín, ktorá teraz už simuluje a renderuje aj oheň a dym a k tomu už nebude obmedzená na určitý priestor

Nvidia dáva zdrojáky vybraných funkcii GameWorksu na GitHub, kde už je Volumetric Lighting, FaceWorks a čoskoro pribudne Hairworks, HBAO+ a WaveWorks.


Páči sa mi!




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#100


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk