NVIDIA Gameworks SDK 3.1 predstavený |
Nvidia na GDC práve predstavila nové funkcie Gameworks balíka
HRY > NOVINKY >
Nvidia na GDC práve predstavila nový Gameworks. Konkrétne je to 3.1 verzia, ktorá pridáva nové možnosti nasvietenia a fyzikálne možnosti.
Nasvietenia a tienie
- NVIDIA Volumetric Lighting — volumetrické nasvietenie bude simulovať ako svetlo prechádza cez vzduch a atmosféru, prvýkrát bolo použité vo Fallout 4.
- NVIDIA Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS) — algoritmus na kreslenie tieňov, ktoré postupne prechádzajú z hrubých tieňov v blízkosti objektu do jemných vo vzdialenejších častiach. Efekt bol použitý v The Division.
- NVIDIA Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO) — Najkvalitnejší algoritmus pre realtimeový ambient occulsion efekt. Je to shadovacia technika, ktorá pridá scénam hĺbku a realizmus. Prekonáva staršie techniky prepočítavaním tieňov v prostredí, kde zaráta všetky objekty scény, predtým sa rátali len objekty, ktoré vidí kamera. VXAO bolo prvýkrát použité v Rise of the Tomb Raider.
Rozšírenie NVIDIA PhysX knižnice
- NVIDIA PhysX-GRB — nová implementácia fyziky tiel teraz s prepočítavaním cez CPU-GPU, ktoré vylepšuje výkon šesťnásobne.
- NVIDIA Flow — dynamika kvapalín, ktorá teraz už simuluje a renderuje aj oheň a dym a k tomu už nebude obmedzená na určitý priestor
Nvidia dáva zdrojáky vybraných funkcii GameWorksu na GitHub, kde už je Volumetric Lighting, FaceWorks a čoskoro pribudne Hairworks, HBAO+ a WaveWorks.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >