Tretia kompetetívna sezóna v Overwatch opäť prepracuje skill rating |
Blizzard nám s viac ako mesačným predstihom predstavil novinky v tretej sezóne Competitive Play
Druhá sezóna Competitive Play v Overwatch je v plnom prúde, no Blizzard už pracuje na tretej. Druhá skončí 24. novembra, pričom tretia začne už 1. decembra. Medzi sezónami tak bude len veľmi krátka pauza a Blizzard nám s veľkým predstihom predstavuje niekoľko noviniek, ktoré do nej prinesie. Najmä v oblasti Skill Ratingu, ktorý bude oveľa férovejší ako je tomu v aktuálnej sezóne.
Určite sa niektorí z vás v aktuálnej sezóne Overwatch stretli s tým, že začali veľmi slušne, no postupne klesali nižšie a nižšie. A tam zakysnú až dokonca v Elo peklo, z ktorého sa nedá dostať kvôli nízkej kvalite spoluhráčov. A toto by sa už v tretej sezóne stať nemalo. Tentoraz Blizzard úplne neprekope systém Skill Ratingu, skôr ho len poriadne vylepší. Scott Mercer vysvetlil dva hlavné ciele, ktoré si stanovili, no sú tak trochu opozitami, takže bude náročné ich dosiahnuť.
V úvode sezóny by Blizzard chcel, aby si hráči čo najrýchlejšie našli zápasy s hráčmi s rovnakým ratingom. Zároveň ale Blizzard chce, aby to bol pre hráčov štart nanovo. Teraz teda musia vyriešiť pozíciu, z ktorej budú hráči štartovať. Mercer to priblížil na porovnaní s aktuálnou sezónou. Pokúsia sa vylepšiť to, ako hráčov rozdeľujú do Skill tierov na základe ich ratingu. Na začiatku sezóny 2 mali oveľa viac zlatých a platinových hráčov ako čakali. A taktiež menej strieborných a bronzových. Bol to výsledok toho, ako hráčom vypočítali úvodný Skill Rating pre sezónu 2. Snažili sa to zresetovať, ale ani to neprinieslo želané výsledky.
Podpriemerní hráči tak začali sezónu 2 vyššie, než by mali na základe výsledkov z ich prvej sezóny. Aj preto potom dosť strmo padali dole s ratingom, čo nebudí najlepší dojem a pocit. Taktiež to znamená, že v Gold a Platinum tieroch boli naozaj hráči s rôznymi kvalitami. Aj slabší, čo Blizzard rozhodne nechcel. A presne týmto veciam chcú v tretej sezóne zabrániť. Skill Rating bude v úvode nižší a počas prvých chvíľ budete môcť viac získať. Tým by mal byť systém férovejší.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|