Tretia kompetetívna sezóna v Overwatch opäť prepracuje skill rating

Blizzard nám s viac ako mesačným predstihom predstavil novinky v tretej sezóne Competitive Play

pridal matus_ace 26.10.2016 o 10:23 pod hry
Tretia kompetetívna sezóna v Overwatch opäť prepracuje skill rating

HRY > NOVINKY >

Druhá sezóna Competitive Play v Overwatch je v plnom prúde, no Blizzard už pracuje na tretej. Druhá skončí 24. novembra, pričom tretia začne už 1. decembra. Medzi sezónami tak bude len veľmi krátka pauza a Blizzard nám s veľkým predstihom predstavuje niekoľko noviniek, ktoré do nej prinesie. Najmä v oblasti Skill Ratingu, ktorý bude oveľa férovejší ako je tomu v aktuálnej sezóne.

Určite sa niektorí z vás v aktuálnej sezóne Overwatch stretli s tým, že začali veľmi slušne, no postupne klesali nižšie a nižšie. A tam zakysnú až dokonca v Elo peklo, z ktorého sa nedá dostať kvôli nízkej kvalite spoluhráčov. A toto by sa už v tretej sezóne stať nemalo. Tentoraz Blizzard úplne neprekope systém Skill Ratingu, skôr ho len poriadne vylepší. Scott Mercer vysvetlil dva hlavné ciele, ktoré si stanovili, no sú tak trochu opozitami, takže bude náročné ich dosiahnuť.

V úvode sezóny by Blizzard chcel, aby si hráči čo najrýchlejšie našli zápasy s hráčmi s rovnakým ratingom. Zároveň ale Blizzard chce, aby to bol pre hráčov štart nanovo. Teraz teda musia vyriešiť pozíciu, z ktorej budú hráči štartovať. Mercer to priblížil na porovnaní s aktuálnou sezónou. Pokúsia sa vylepšiť to, ako hráčov rozdeľujú do Skill tierov na základe ich ratingu. Na začiatku sezóny 2 mali oveľa viac zlatých a platinových hráčov ako čakali. A taktiež menej strieborných a bronzových. Bol to výsledok toho, ako hráčom vypočítali úvodný Skill Rating pre sezónu 2. Snažili sa to zresetovať, ale ani to neprinieslo želané výsledky.

Podpriemerní hráči tak začali sezónu 2 vyššie, než by mali na základe výsledkov z ich prvej sezóny. Aj preto potom dosť strmo padali dole s ratingom, čo nebudí najlepší dojem a pocit. Taktiež to znamená, že v Gold a Platinum tieroch boli naozaj hráči s rôznymi kvalitami. Aj slabší, čo Blizzard rozhodne nechcel. A presne týmto veciam chcú v tretej sezóne zabrániť. Skill Rating bude v úvode nižší a počas prvých chvíľ budete môcť viac získať. Tým by mal byť systém férovejší.





Páči sa mi!






PC
PS4
Xbox One

Vývoj: Blizzard / Blizzard
Štýl: Akcia / Multiplayer
Dátum vydania: 24. máj 2016
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19879)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk