Star Citizen vykladá svoje karty na stôl |
Chris Roberts hráčom ukazuje, že popri počítaní peňazí stíha aj mnoho iných vecí.
Star Citizen si nedávno pripomenulo štvrté výročie spustenia crowdfundingovej kampane a poňalo to ako oslavu, nie ako príležitosť ospravedlniť sa za dlhý vývoj. Kto si myslel, že do troch, štyroch rokov od podporenia projektu vlastnými peniazmi dostane hotový produkt, ten bol jednoducho na omyle. Verná komunita sleduje vývoj rôznych častí hry a zároveň hráva to, čo je k dispozícii v čoraz obsiahlejšej alfa-verzii. Tvorca, šéf a tvár celého gigantického projektu, Chris Roberts, sa teraz rozhodol, že podporovateľov i všetkých záujemcov nechá nazrieť nezvykle hlboko do vývoja tejto mimoriadne ambicióznej vesmírnej MMO hry.
Na oficiálnej webstránke môžete odteraz nachádzať rozpis prác odvádzaných na konkrétnych projektoch a smerujúcich k najbližšej aktualizácii. Nižšie vidíte plán pre FPS modul Star Marine končiaci vydaním aktualizácie 2.6.0. Takéto grafy by sa mali objavovať počas tvorby každej aktualizácie, ale informácie v nich budú iba orientačné a môžu sa posúvať, ak práce nepôjdu podľa plánu. Nič teda nie je vytesané do kameňa, ale aspoň môže každý vidieť, že zamestnanci štyroch štúdií robia aj niečo iné okrem prepočítavania vyzbieraných miliónov, ktorých je už 133.
Komunita okrem toho o čosi podobnejšie nahliadla do toho, ako sa budú jednotlivé povolania rozvíjať od verzie 3.0 až po 4.0. Roberts zdôrazňuje, že nie je v pláne vytvárať nejaký end-game obsah, ako mávajú MMORPG, ktoré hráča motivujú k dosiahnutiu najvyššieho levelu, kde sa z neho stane pán úžasný. Star Citizen má byť viac o zážitkoch, viac slobodný, čo podporí aj špecializácia lodí. Hráč môže získať výbornú fregatu Idris, ale okrem toho, že mu príliš dobre neposlúži ako prepravná a ťažobná loď, môže pohorieť aj pri prenasledovaní menších lodí v poli asteoridov.
Pre obchodníkov bude kľúčová už aktualizácia 3.0, ktorá prinesie obchodovanie s komoditami v rôznych pristávacích zónach skrz obchody i NPC. S obchodom súvisí aj preprava veľkého množstva tovarov medzi zónami, čo bude zasa príležitosť pre pirátov i pašerákov a tí vytvoria dopyt po žoldnieroch a lovcoch hláv. Aktualizácia 3.1 bude tematicky zameraná na ťažbu a dopĺňanie paliva, 3.2 na opravy a vykrádanie vrakov a aktualizácia 3.3 bude farmársko-záchranárska. Aktualizácia 4.0 potom otvorí skoky do viacerých hviezdnych sústav a s nimi aj úlohy pre prieskumníkov a výskumníkov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 189
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 65
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Cloud Imperium Games / Cloud Imperium Games Štýl: Akcia / Simulácia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|