Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

pridal matus_ace 16.5.2018 o 15:14
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli


Cliff Bleszinski má za sebou ďalšiu etapu svojho profesijného života. Po odchode z Epicu sa na chvíľu odmlčal, no neskôr založil vlastné Boss Key Studios, kde začal robiť vlastné hry bez veľkého vydavateľa. Prvá sa však skončila obrovským neúspechom čiastočne aj kvôli tomu, že Nexon ako vydavateľ podcenil marketing. Tá druhá zas prišla neskoro na to, aby štúdio dokázala zachrániť. Štúdio tak skončilo a Cliffy sa zatiaľ nevyjadril, čo s ním bude ďalej.

Vrátil sa však späť a predviedol trojicu projektov, ktoré v Boss Key Studios rozpracovali, no nedostali možnosť na nich plnohodnotne robiť. Neboli to len jeho nápady, ale pracovali na nich viacerí zamestnanci štúdia, pričom aspoň niektoré z nich rovno prezentovali aj veľkým vydavateľom. Konkrétne spomenul Microsoft, Sony, Activision, EA, 2K a Warner Bros. pre prvý projekt, no každý z týchto vydavateľov ho zamietol.

Cliffy o prvom projekte prezradil, že mal byť za 40 miliónov dolárov, takže rozhodne nič malé. Pred vydavateľmi projekty prezentoval niekoľkokrát, no taký je biznis. Všeobecne je ale jeden problém s vydavateľmi taký, že keď sa im prezentuje projekt, často dostanete dve odpovede. Buď je to odpoveď, že je projekt príliš podobný niečomu z vlastného katalógu vydavateľa, takže nie. Alebo je to odpoveď, že je hra príliš unikátna a nemajú pre ňu vhodný finančný model, takže nie. Podľa Clifa je to z kreatívneho hľadiska frustrujúce.

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

Prvý z trojice projektov, na ktorom chceli robiť, mal kódové označenie DragonFlies. Mala to byť PvE feudalpunková hra zasadená do sveta na lietajúcich ostrovoch. Vašou základňou boli vzducholode a z nich ste spolu s priateľmi vyrážali na boj proti zombíkom na svojich drakoch. Dračie vajcia ste mohli v hre nachádzať, z nich by sa vyliahol jeden z troch druhov drakov a taktiež ste sa o ne mali starať. Inšpirovali sa aj vo filmoch Nekonečný príbeh a Ako si vycvičiť draka, zvažovali VR companion appku, kde by ste sa starali o draky.

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

V hre by ste sa zhostili úloh samurajov, pričom arty predvádzajú obe pohlavia, no tiež prvky tradične japonské a aj futuristické. V boji by ste využívali melee a aj zbrane, pričom nemala chýbať možnosť si draky do boja upraviť a vybaviť zbraňami. Autori sa chceli poučiť z chýb pri vývoji hier Lair a Scalebound.

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

Druhý projekt mal označenie Rover, avšak skôr to smerovalo k DogWalkers, pričom DOG bola skratka pre "Destructive Ordnance (on the) Ground". Projekt plánovali pre virtuálnu realitu a aj keď bol futuristický, bol taktiež inšpirovaný tankovými bitkami 2. svetovej vojny. Podobné stroje mali bojovať v multiplayeri, pričom by sa posádky skladali z 5 hráčov  - boli by piloti, strelci, opravári a podobne. Vzduch v hernom svete bol toxický, takže každú dieru bolo treba čo najskôr opraviť, či použiť plynovú masku.

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

Tretí projekt mal označenie Donuts a mal to byť VR duchovný nástupca Atari titulu Toobin z roku 1988. Malo to byť bláznivé, všetky postavy mali byť zvieratká a vlastne to mala byť akýsi vodná obdoba Mario Kart so zvieratkami a vo vode pre VR. 

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli

Mohli by ste piť zázvorové pivo pre doplnenie života, zničiť si plechovku o hlavu, prípadne triasť plnými pre útoky. Taktiež by ste museli preskakovať drevené polená a už zničené plechovky. Rímske sviece by sa dali používať na to, aby ste súperom zničili ich plávacie kolesá. Postavy a aj prostredia nám bližšie predstavujú arty.

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 

Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli
 
Cliffy ukázal hry, na ktorých chcel pracovať, no vydavatelia ich nechceli





<<<Green Hell, survival akcia od poľských vývojárov, nás zavedie do prostredia Amazonského pralesa
predchádzajúca novinka

Overwatch už má viac ako 40 miliónov hráčov >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#103


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Rune - gameplay
Rune - gameplay
pridané 23.5. 2018discus2
Príspevky
343 Industries potvrdilo vývoj Halo 6
podstata je ta ze sam povedal ze ho to nezaujima a...
Ďalšie DLC pre Battlefield 1 je dostupné zadarmo
dobre &#128076; dalsi co vie aka hra bude este pre...
Nový obrázok k Death Stranding ukazuje .... m...
ale žijem žijem. iba že v mojom veku ma už človek ...
PS4 vstupuje do záverečnej fázy svojho životn...
tento príspevok mal byť o tom ako sa zasa rozdrapu...
343 Industries potvrdilo vývoj Halo 6
tvoje domneky jsou celkem legracni, ja mam taky na...
343 Industries potvrdilo vývoj Halo 6
pravda nie je urazka. mam na teba a podobnych jasn...
State of Decay 2
nic som od toho neocakaval, 1ku som nehral,ale za ...
V UK predajoch stále vedie God of War
pridaval to sice martas, ale podla mna mu to tam s...
PS4 vstupuje do záverečnej fázy svojho životn...
naj je mat doma switch, ps4 pro a pc... kto nema...
V UK predajoch stále vedie God of War
sa mi paci, ako napises na nieco ze to je dobre a ...
343 Industries potvrdilo vývoj Halo 6
kdyz se tak an to divam, tak celkem uz vyslo 14her...
343 Industries potvrdilo vývoj Halo 6
zase urazis a zase vis kulove?
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk