Phil Spencer: Hranie je pre všetkých, je potrebné chrániť ho

Hranie bude v nasledujúcich rokoch expandovať, spájať sa v rôznych oblastiach a Phil Spencer k tomu spísal zaujímavý blog.

pridal saver 23.5.2019 o 15:29 pod hry
Phil Spencer: Hranie je pre všetkých, je potrebné chrániť ho

HRY > NOVINKY >

Phil Spencer sa v blogu rozpísal o hrách a kultúre medzi hráčmi ako aj pohľade na hráčov zvonku. Hovorí, že verí, že hranie je pre všetkých, musí byť pre všetkých bezpečné, nikto nemá právo niekoho vyhadzovať, utláčať. Konkrétne to spísal v bodoch: 

1. Hranie je pre všetkých - žiadna skupina nevlastní hranie. Namiesto toho, či si už nováčik v hrách, alebo si hardcore fanúšík esportov, si vítaný do zábavy, ktorú ponúka hranie. Takto sa môže hrať každý a celý svet vyhráva. 

Ak si myslíte, že hráči sú primárne muži a špeciálne teenageri, zamyslite sa. Hráči sú 2.6 miliardová komunita rodičov hrajúcich so svojimi deťmi, dobrodruhov objavujúcich svety spolu, učiteľov vytvárajúcich matematiku zábavnou, starých matiek učiacich sa o svojich vnúčatách cez hru a vojakov, prepojených so svojimi kamošmi doma. Väčšina hráčov sú dospelí a takmer polovica sú ženy. 

2. Hranie musí podporovať a chrániť všetkých. Hranie musíte byť bezpečné prostredie. Vytváranie komunity je zdieľaná práca a ochraňovanie komunity je potrebná práca, takže každý máme časť zodpovednosti za bezpečnosť komunity, herného priemyslu a hráčov

Hry totiž rastú, už väčšie ako filmy a hudba ale zároveň to prináša aj nárast nenávisti. Nie je to iné ako pri rock and rolle, knihách alebo TV predtým ako prišli, podobne videohry sú často znevažované, odmietané označované za násilné, alebo čisto naplnené nenávisťou.  Ale hranie je jedinečne dizajnované na rovnosť. Nechodíme len v stopách niekoho iného, ale stojíme na rovnakých nohách, bez ohľadu na vek, vzdelanie, sociálne zaradenie, rasu, náboženstvo, politiku, pohlavie, orientáciu, etnikum, náročnosť alebo obmedzenia. Hranie jednoducho so sebou neprináša stereotypy definujúce hráčov. Spája ich to univerzálnym jazykom zábavy a zároveň odpovedá na ľudskú potrebu hrania. 

Výskumy už ukázali efektívnu cestu boja s polarizáciou a predsudkami je cez vzťahy s ľuďmi mimo našich skupín. Je to definované ako medziskupinová kontaktná teória. Toto je oblasť kde je tá, kde hry excelujú, vytvárajú nečakané priateľstvá s ľuďmi, ktorých by sme možno nikdy v skutočnom živote nestretli.  Profesorka psychológie hovorí, že "Ako interaktívna forma zábavy, hry majú potenciál spájať ľudí bez ohľadu na svoje rozdiely a vytvárať empatiu a porozumenie prostredníctvom hry."

Keď ľudia hovoria o videohrách ako o strate času, ukazujem im veľmi dobre zdokumentované zdravotné a sociálne výhody hrania. Okrem nadšenia, hry pomáhajú deťom s autizmom, nájsť si nových priateľov a seniorom s Alzheimerovou chorobou zlepšili svoju pamäť. Výskumní pracovníci zistili, že hry učí dospelých vedeniu, zlepšuje rozhodovanie a znižuje stres a depresiu a tiež učí deti výpočtové zručnosti a empatiu. Hry sú bránou k zručnostiam 21. storočia a k STEM (vede, technike, inžinierstvu a matematike). Len zvážte: pri dospievajúcich dievčatách, ktoré hrajú videohry je trikrát pravdepodobnejšie, že budú sledovať tieto STEM smery. Medzi tínedžermi, ktorí hrajú online hry s ostatnými, 74% si vytvorilo priateľov online a 37% online vytvorilo viac ako päť priateľov online.

Spojením sa ako priemyslu, môžeme opatrne a plánovane pokračovať v budovaní bezpečného a inkluzívneho herného prostredia pre každého. Microsoft, Xbox tím a ja sa k tomu osobne zaväzujeme a to s nasledovnými zásadami: 

Zaväzujeme sa, že budeme ostražití, proaktívni a rýchli. Náš Xbox Safety tím má prezývku „Obhajcovia zábavy“, pretože vás budeme obraňovať každým ľudsky a technologicky možnom spôsobom, takže hry zostanú zábavné. Identifikujeme možnosti urážania a napádania na našej platforme a rýchlo vyriešime problémy. Zameriavame sa aj na rozširovanie zloženia nášho bezpečnostného tímu, aby nám rozsiahle perspektívy pomohli identifikovať budúce bezpečnostné problémy a riešenia. Pretože nenávisť a obťažovanie nemajú miesto v hrách, nedávno sme vydali aktualizovanú verziu našich štandardov Xbox Community, aby sme ukázali, ako si každý z nás môže udržať zábavu pri hraní a bezpečnosť pre všetkých a vysvetlili dôsledky, keď niekto tieto zásady poruší. Príjemná komunita je kľúčom k bezpečnej komunite, takže 150 000  Xbox Ambassadorov - vedúcich predstaviteľov komunity, správcov a spojencov - sa zapojí do nových komunitných misií, aby pomohli vytvoriť príjemné a bezpečné prostredie pre všetkých hráčov. Budeme tiež pokračovať v zavádzaní nových programov pre zdravie celej našej hernej komunity.

Zaväzujeme sa, že vám umožníme chrániť herný zážitok taký, ako ho chcete mať. Veríme, že vám poskytneme nástroje na prispôsobenie herného zážitku prispôsobeného vašej osobnej úrovni pohodlia. Tento rok v lete posilníme našich oficiálnych manažérov komunitných klubov s proaktívnymi funkciami moderovania obsahu, ktoré pomôžu vytvoriť bezpečné priestory pre fanúšikov na diskusiu o svojich obľúbených hrách. Do konca roku 2019 plánujeme pre všetkých používateľov služby Xbox Live zaviesť nové  možnosti s moderovaním obsahu. Vytvorenie účtu pre deti alebo mládež je najjednoduchší spôsob, ako môžu rodičia a opatrovníci spravovať to s kým sa ich deťmi sa stretávajú, ako aj čas pri obrazovke ako aj výdavkov. Doteraz bolo vytvorených viac ako 26 miliónov účtov pre deti a mládež, teraz ešte uľahčíme rodičom  nové konzoly a hry na PC, aby sme mohli objavovať a vytvárať účty pre deti alebo mládež.

V tomto roku spoločnosť Microsoft Stores predstavila sériu rodinných workshopov, ktoré pomôžu rodičom pochopiť nástroje, ktoré majú k dispozícii na konzole a PC. Toto leto sme spustili herné letné tábory, ktoré mladým hráčom ponúkajú nové spôsoby, ako preskúmať životné zručnosti a praktizovať zdravé návyky, ktoré môžu používať v hrách a každodennom živote. Okrem toho sme nedávno na Xbox.com uviedli na trh novú destináciu „For Everyone“, kde sa rodičia, opatrovníci a hráči môžu dozvedieť, ako robíme hry zábavnejšie pre každého s našimi novými funkciami inkluzívnosti, dostupnosti a bezpečnosti. Inovujeme spôsoby akými dokážeme znížiť, filtrovať a rozvíjať spoločné chápanie toxických skúseností a nakoniec dať našej komunite hráčov, ich rodičov kontrolu nad svojimi hernými zážitkami.

Zaväzujeme sa pracovať v celom odvetví hazardných hier na bezpečnostných opatreniach. Keďže máme v úmysle chrániť všetkých hráčov, otvorene budeme zdieľať bezpečnostné inovácie s naším priemyslom, podobne ako spoločnosť Microsoft vyvinula technológiu PhotoDNA pre všetkých od polície až po technologický priemysel, aby bojovala proti šíreniu detskej pornografie. Dnes už viac tímov pracuje v oblastiach ako moderovanie, prieskum používateľov, veda o údajoch a iné sa už teraz zosúlaďujú s priemyselnými partnermi, aby sa podelili o poznatky a osvedčené postupy v oblastiach bezpečnosti, ochrany a súkromia.

Herná komunita pokračuje v rýchlom raste a bezprostrednom zavádzaní nových herných služieb, ako sú Apple Arcade, Google Stadia a Microsoft Project xCloud, tieto sprístupnia hry ešte viac ľuďom na celom svete. Náš priemysel musí teraz odpovedať na tvrdú naliehavosť hrať s našou naliehavosťou hrať bezpečne.

Pozývame všetkých, ktorí hrajú hry, a priemyselných partnerov, aby sa k nám pridali v súlade s týmito zásadami, aby pomohli zjednotiť svet a urobiť si svoju časť: sprístupniť hry všetkým a chrániť hráčov, jedného a všetkých.





Páči sa mi! (+2)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19533)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk