Digital Foundry sa bližšie pozrelo na raytracing ukázaný na PS5 prezentácii, hlavne ho bolo vidieť v GT7 videu, ale niečo ukázal aj Ratchet, ten však vyšiel len vo videu s nízkym rozlíšením.
GT7 ukázalo hlavne na začiatku videa raytracing, kde bolo vidieť odlesky, ktoré boli renderované na štyrikrát nižšom rozlíšení a s checkerboardingom, čo je aj očakávané vzhľadom na potrebný výkon.
Aj keď zatiaľ je otázne nakoľko a čo je skutočný raytracing, niektoré plochy vyzerali ako predpripravené textúry, kde napríklad veci na podlahe v garáži majú iné nasvietenie, iné farby, alebo má auto aj iné svetlo v odraze.
Ale sú to ešte len prvé experimenty s raytracingom pripravené hlavne preto, aby ho ukázali v prezentácii a uvidíme, kam to celé dotiahnu do vydania.
Uvidíme aj keď príde multiplatformová hra s raytracingom, ako sa ukáže výkon jednotlivých platforiem. Control dostane po vydaní nových konzol patch a bude to zaujímavé porovnanie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 78
- História Fallout série 59
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21
- Fallout hry stupli na hrávanosti, znovu sú aj v rebríčkoch predaja 71 zobraziť viac článkov >