Microsoft predstavil DX12 agility SDK |
Vývoj DX12 hier so všetkými novými funkciami bude jednoduchšie.
Microsoft na aktuálnom Gamestack evente predstavil nové DX12 Agility SDK. Bude to hlavne zaujímavá novinka pre vývojárov, ktorí sa už nebudú musieť obmedzovať na určitú verziu Windows 10 a podľa nej orezávať funkcie alebo vyžadovať update systému. Plné DX12 Ultimate si už hra nainštaluje aj sama vo svojom adresári a použije, ak nebude v systéme.
DX12 Agility SDK pritom znižuje minimálne požiadavky na Windows 10 november update, pričom zachováva všetky funkcie DX12 Ultimate, a teda ray tracing, sampler feedback, mesh shading, variable rate shading, ako aj nový Shader Model 6.6, ktorý prináša rôzne novinky.
Agility tak dá možnosť vývojárom pristúpiť k väčšiemu počtu hráčov s plnou ponukou funkcií a zjednoduší tak vývoj ako na PC, tak aj multiplatformový medzi Xboxom.
Microsoft spomenul aj DirectStorage, ktoré príde na PC tento rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 40 zobraziť viac článkov >