Analýza grafiky v Returnal

Autori použili v Returnal dva upscalingy na seba.

pridal saver 30.4.2021 o 20:48 pod hry
Analýza grafiky v Returnal

HRY > NOVINKY >

DF zanalyzovalo Returnal, ktorý sa renderuje približne v 1080p rozlíšení, následne je to celé temporálne upscalované na 1440p a ešte následne checkerboardované na 4K. Vizuál tak môže vyzerať pixelovaný.

Celé to je s cieľom dosiahnuť 60 fps. Podľa DF sa hra väčšinou aj drží na 60 s pádmi k 50 fps, aj keď možno boli len na začiatku, lebo viac recenzií dalo padanie framerate to mínusov. Zároveň je síce v hre použitý raytracing, ale nečakajte, že ho budete vidieť, je totiž v pozadí použitý na zvýšenie efektivity renderovania.





Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19903)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk