Analýza grafiky v Returnal |
Autori použili v Returnal dva upscalingy na seba.
HRY > NOVINKY >
DF zanalyzovalo Returnal, ktorý sa renderuje približne v 1080p rozlíšení, následne je to celé temporálne upscalované na 1440p a ešte následne checkerboardované na 4K. Vizuál tak môže vyzerať pixelovaný.
Celé to je s cieľom dosiahnuť 60 fps. Podľa DF sa hra väčšinou aj drží na 60 s pádmi k 50 fps, aj keď možno boli len na začiatku, lebo viac recenzií dalo padanie framerate to mínusov. Zároveň je síce v hre použitý raytracing, ale nečakajte, že ho budete vidieť, je totiž v pozadí použitý na zvýšenie efektivity renderovania.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 19
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23
- Fallout seriál už má oficiálne potvrdenú druhú sériu 40 zobraziť viac článkov >