Microsoft sa vyjadril k odkúpeniu Activisionu, Call of Duty pôjde do Game Passu |
Jednotlivé úrady postupne preberajú odkúpenie Activisionu Microsoftom a ten ich utvrdzuje, že sa nemusia báť, že by Call of Duty neostalo multiplatfromové.
Jednotlivé úrady postupne preberajú odkúpenie Activisionu Microsoftom a ten ich utvrdzuje, že sa nemusia báť, že by Call of Duty neostalo multiplatforomové. UK totiž teraz začína s hlbším skúmaním odkúpenia, keďže má obavy o konkurenciu.
„CMA sa obáva, že úplná kontrola nad týmto výkonným katalógom, najmä vzhľadom na už aj tak silnú pozíciu spoločnosti Microsoft v oblasti herných konzol, operačných systémov a cloudovej infraštruktúry, by mohla viesť k tomu, že spoločnosť Microsoft poškodí spotrebiteľov tým, že naruší schopnosť spoločnosti Sony – najbližšieho herného rivala spoločnosti Microsoft – súťažiť, ako aj s ostatnými existujúcimi súpermi a potenciálnymi novými účastníkmi.“
Microsoft hovorí:
"Sme pripravení spolupracovať s CMA na ďalších krokoch a riešiť akékoľvek jeho obavy. Sony ako líder v tomto odvetví hovorí, že má obavy z Call of Duty, ale povedali sme, že sme odhodlaní sprístupniť rovnakú hru. v rovnaký deň na Xbox aj PlayStation. Chceme, aby ľudia mali väčší prístup k hrám, nie menej.
Naďalej umožníme ľuďom hrať sa medzi sebou naprieč platformami a zariadeniami. Vieme, že hráči profitujú z tohto prístupu, pretože sme to dokázali s Minecraftom, ktorý je naďalej dostupný na viacerých platformách a odkedy sa Mojang pripojil k Microsoftu v roku 2014, rozšíril sa na ešte viac. Keď rozširujeme náš herný obchod na nové zariadenia a platformy, robíme to s cieľom, aby si vývojári mohli vybrať spôsob distribúcie svojich hier."
Zároveň ich cieľ je rozšíriť hry k čo najviac ľuďom, a teda aj k mobilným hráčom, a zároveň hry dávať rovno do Game Passu, aby k nim mal prístup čo najviac ľudí. Preto rovno hovorí, že do Game Passu pôjde ako Call of Duty, tak aj Overwatch, Diablo a aj ďalšie značky.
"Aj keď milujeme konzoly, uvedomujeme si, že nie sú jediným spôsobom, ako ľudia hrajú hry. Dnes sú najväčším a najrýchlejšie rastúcim segmentom hrania mobilné platformy. Aby sme oslovili miliardy hráčov tam, kde sú, a bez ohľadu na to, na akom zariadení hrajú, musíme si vybrať. Dať hráčom možnosť voľby, ako budú hrať svoje hry, robí hranie prístupnejším a vedie k väčším a živším komunitám hráčov. Výber je pre vývojárov rovnako dôležitý. Vývojári profitujú z rozmanitosti distribúcie a obchodných modelov svojich hier. Voľba otvára príležitosti pre inovácie a umožňuje odvetviu rásť.
Rozširujeme výber dvoma spôsobmi:
- vytvorením Game Passu, ktorý dáva hráčom možnosť predplatného
- ako aj tým, že prinesieme viac hier na mobilné platformy, a to aj prostredníctvom našej cloudovej technológie streamovania hier.
Predplatné služby ako Game Pass robia hranie cenovo dostupnejším a pomáhajú hráčom z celého sveta nájsť si svoju ďalšiu obľúbenú hru. Game Pass umožňuje vývojárom priniesť viac hier viacerým hráčom, nie menej. Máme v úmysle sprístupniť v Game Passe knižnicu hier Activision Blizzard – vrátane Overwatch, Diabla a Call of Duty – a rozšíriť tieto herné komunity. Dúfame, že pri poskytovaní ešte väčšej hodnoty hráčom budeme pokračovať v raste Game Passu a rozšíri to jeho zaujímavosť na mobilných telefónoch a akýchkoľvek pripojených zariadeniach.
Zároveň vidia výhodu v skúsenostiach Activisionu s mobilnými hrami:
Prinášanie ďalších hier na mobilné platformy si však vyžaduje nové možnosti. Odborné znalosti, ktoré tímy Activision Blizzard prinášajú pri vývoji hier pre mobilné platformy, nám pomôžu pochopiť, ako vytvárať hry, ktoré zaujmú hráčov na celom svete. Okrem toho dúfame, že hráči budú mať chuť hrať tradičné konzolové hry od Activision Blizzard na iných platformách prostredníctvom našej technológie streamovania cloudových hier. To sľubuje otvorenie mobilného hrania, vytváranie nových distribučných príležitostí pre vývojárov hier mimo obchodov s mobilnými aplikáciami a zároveň poskytovanie presvedčivých a pohlcujúcich zážitkov pre hráčov s využitím sily cloudu. A radosť z hrania môžeme rozšíriť aj na zariadenia, ktoré už ľudia vlastnia, vrátane inteligentných televízorov a notebookov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 144
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 54
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >