Battlefield už má štúdio zamerané na príbehovú kampaň |
EA otvorilo nové štúdio Ridgeline Games, ktoré bude pripravovať kampane pre Battlefield.
EA otvorilo nové štúdio Ridgeline Games, ktoré bude pripravovať kampane pre Battlefield. Pridá sa tak k DICE, Ripple Effect (DICE LA) a Industrial Toys (mobilné). Všetci už spolu pracujú na Battlefield značke.
Byron Beede sa pri tejto príležitosti rozpísal o Battlefielde, jeho minulosti a reakciách na Battlefield 2042:
Pred 20 rokmi, 10. septembra 2002, vydali spoločnosti DICE a EA hru Battlefield™ 1942, ktorá priniesla nový druh strieľačky z pohľadu prvej osoby - umožnila vám zúčastniť sa masívnych bitiek v sandboxe s tematikou 2. svetovej vojny, ktorá podporovala kreativitu a viedla k predstaveniam, ktoré všetci poznáme ako momenty Only-In-Battlefield. Odvtedy sme preskúmali mnoho vojnových epoch a divadiel, od zákopov prvej svetovej vojny až po džungle Vietnamu, taktické boje v moderných bojoch a dokonca aj pohľady do sveta budúcnosti. A vy ste boli po celý čas s nami. Tieto hry by sme nemohli vytvoriť bez vašej podpory a príspevkov.
Vaša spätná väzba bola kľúčová pri vývoji hry Battlefield™ 2042. Tím tvrdo pracoval a urobil pokroky v posúvaní hry Battlefield 2042 bližšie k našim ambíciám. Po spustení druhej sezóny sme hrdí na prácu, ktorú sme na hre vykonali, a sme odhodlaní ju naďalej podporovať. Budeme naďalej počúvať vaše názory a využijeme ich na ďalší vývoj hry Battlefield 2042, ako aj na to, aby slúžili ako poznatky pre naše nové zážitky, ktoré sú v predprodukčnej fáze.
S blížiacim sa 20. výročím by sme sa chceli podeliť o budúcnosť série a jasne vám predstaviť našu víziu: V Battlefielde máme všetko. Sme odhodlaní uvoľniť jej potenciál ako jednej z najlepších first-person značiek na svete. Aby sa táto vízia stala skutočnosťou, spustili sme globálne úsilie, v rámci ktorého koordinujeme viaceré štúdiá pod vedením tímu veteránov v tomto odvetví s cieľom vybudovať prepojený vesmír Battlefield.
Som nadšený, že môžem opäť spolupracovať s Vincom Zampellom spolu so zvyškom nášho vedúceho tímu: Rebecka Coutaz v DICE, Christian Grass v Ripple Effect Studios a Alex Seropian v Industrial Toys. S našimi prvotriednymi štúdiami usilovne pracujeme na tom, aby sme z Battlefieldu vytvorili neuveriteľnú sériu strieľačiek z pohľadu prvej osoby.
Mnohí z vás vedia, že začiatkom roka sa k tímu pripojil Marcus Lehto. Dnes sme oznámili názov jeho nového štúdia Ridgeline Games so sídlom v Seattli. Marcus prinesie do hry Battlefield svoje dlhoročné dedičstvo v oblasti vytvárania fascinujúcich svetov a strhujúcich príbehov. S podporou prvotriedneho tímu bude viesť vývoj príbehovej kampane zasadenej do univerza Battlefieldu, ktorá zaujme fanúšikov novými a vzrušujúcimi spôsobmi a zároveň zostane verná klasickým prvkom série.
Spoločnosť DICE je veľmocou v oblasti multiplayeru a využije svoje odborné znalosti na ďalší vývoj jedinečného balíka multiplayerových hier Battlefield, zatiaľ čo Ripple Effect sa sústredí na vytvorenie úplne nového zážitku zo série Battlefield, ktorý bude dopĺňať a stavať na jej základoch.
Battlefield bol základom tohto odvetvia a keďže sa toto odvetvie mení, snažíme sa rozšíriť sériu na niečo ešte výnimočnejšie tým, že prijmeme globálne myslenie a víziu nášho vedúceho tímu. Pri budovaní budúcnosti Battlefieldu nesmieme zabudnúť poďakovať tým, ktorí nás sem dostali. Kreatívny riaditeľ Lars Gustavsson, ktorý je so sériou od začiatku a je familiárne nazývaný pán Battlefield, sa rozhodol, že je pripravený na nové dobrodružstvo. Radi by sme mu poďakovali za jeho neoceniteľné skúsenosti, odborné znalosti a priateľstvo počas všetkých tých rokov.
Lars zasvätil Battlefieldu podstatnú časť svojho života a je hrdý na to, že pomohol sformovať franšízu do dnešnej podoby. Teší sa, že môže odovzdať štafetu ďalšej generácii tvorcov Battlefieldu v spoločnostiach DICE, Ripple Effect, Industrial Toys a Ridgeline Games.
Nová generácia tvorcov Battlefieldu je globálny tím talentovaných a hladných jednotlivcov, ktorí sú odhodlaní posunúť sériu do nových výšin. Tento tím zahŕňa veteránov, ktorí na sérii pracovali dlhé roky, ako aj nové talenty z tohto odvetvia, pričom všetci prinášajú do univerza Battlefield dlhoročné skúsenosti s prácou na neuveriteľných tituloch.
Ako mi povedal Vince, 20 rokov je obrovský úspech pre akúkoľvek sériu bez ohľadu na odvetvie. Máme možnosť formovať to, čo príde ďalej. Máme k dispozícii vedenie, vášeň a talent na to, aby sme v nasledujúcich rokoch vybudovali pre hráčov naozaj úžasné zážitky.
Spolu s prácou, ktorú vykonávame s našimi štúdiami, prichádza do hry Battlefield 2042 ďalší obsah a nevieme sa dočkať, čo si o ňom myslíte. Ešte raz sa chceme komunite poďakovať za vašu podporu.
Ostáva teraz čakať, čo vlastne prinesú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 66
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- RECENZIA: Horizon Forbidden West - Complete Edition (PC) 63
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 210
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >