Analýza PC verzie Milesa Moralesa |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Milesa Moralesa, ktorý prišiel na PC a tentoraz k raytracingu na odlesky pridal aj raytracing na tiene a DLSS 3.
HRY > NOVINKY >
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Milesa Moralesa, ktorý prišiel na PC a tentoraz k raytracingu na odlesky pridal aj raytracing na tiene a DLSS 3. Porovnali ho aj s PS5 verziou.
Samotný raytracing na tiene pridá vypočítavané tiene v okolí postavy napríklad na trávu, ale v diaľke aj na postavy, vďaka čomu vyzerá mesto realistickejšie a dostáva hĺbku. Aj keď problém je stále s doťahovaním kvalitnejších textúr, kde si hra miestami dáva načas kým ich natiahne.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 66
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- RECENZIA: Horizon Forbidden West - Complete Edition (PC) 65
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 210
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >