Gameloft: Hráte hry? Pravdepodobne viac dôverujete značkám ako nehráči |
Nová štúdia mobilného producenta sa zaoberala dôverov ľudí v značky okolo nás. Vyplynulo, že hráči im veria viac.
Podľa novej správy Gameloft for Brands dôverujú hráči značkám viac než ľudia, ktorí hry nehrajú. Reklamná divízia mobilného vydavateľa zverejnila informácie na základe troch prieskumov, ktoré kombinovali vzorku 80-tisíc hráčov, definovaných ako ľudí, ktorí hrajú hry aspoň raz denne.
V správe sa uvádza, že 56 % hráčov dôveruje spoločnostiam a konkrétnym značkám v porovnaní so 47 % ľudí, ktorí hry nehrajú. Ďalej z prieskumu vyplýva, že hráči slúžia ako zosilňovacie prvky značiek, pričom 57 % z nich uviedlo, že sú dôveryhodným zdrojom rád pre rodinu a priateľov, v porovnaní so 48 % vzorkou nehráčov.
Okrem toho 62 % hráčov uviedlo, že má väčšiu dôveru v sociálne / enviromentálne značky a 58 % z nich dáva prednosť kúpe konkrétnej veci od značky, ktorá ju predáva nielen za účelom zisku. Prieskum tiež hodnotil vnímanie konkrétnych značiek hráčmi, kde sa hodnotili funkčné (robí produkt to, čo má?) a kolektívne výhody (má pozitívny vplyv na spoločnosť?).
Päť najvýznamnejších značiek pre hráčov boli:
- Tesla
- Mercedes-Benz
- BMW
- YouTube
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 84
- GTA VI príde na PC neskôr 135
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Command and Conquer: Legions spustil predregistrácie 25
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48 zobraziť viac článkov >