PRIHLÁS

VÝBER - INTERVIEW

Aká je budúcnosť World of Tanks v ďalších 10 rokoch?
10
AKÁ JE BUDÚCNOSŤ WORLD OF TANKS V ĎALŠÍCH 10 ROKOCH?
Na čo sa môžu tankisti tešiť?
[ČLÁNOK pre PC,Interview]
Prečo Crysis Remastered vychádza teraz a nie až na nextgen?
41
PREČO CRYSIS REMASTERED VYCHÁDZA TERAZ A NIE AŽ NA NEXTGEN?
A dočkáme sa niekedy ďalších Crysis remasterov?
[ČLÁNOK pre PC,Xbox One,PS4,Switch,Interview]
Iron Harvest má byť stratégia, akú RTS hráči naozaj chcú
37
IRON HARVEST MÁ BYŤ STRATÉGIA, AKÚ RTS HRÁČI NAOZAJ CHCÚ
RTS od fanúšikov pre fanúšikov
[ČLÁNOK pre PC,Xbox One,PS4,Interview]
NOVINKY
PRÍSPEVKY
Aká je budúcnosť World of Tanks v ďalších 10 rokoch?
10

INTERVIEW: Aká je budúcnosť World of Tanks v ďalších 10 rokoch?

pridané 23.9.2020 pod hry

Pri príležitosti aktuálneho výročia sme sa v novom interview pozreli nielen na blízku budúcnosť World of Tanks, ale aj na tú vzdialenejšiu.

Prečo Crysis Remastered vychádza teraz a nie až na nextgen?
41

INTERVIEW: Prečo Crysis Remastered vychádza teraz a nie až na nextgen?

pridané 18.9.2020 pod hry

Pri príležitosti vydania Crysis Remastered na PC, Xbox One a PS4 sme mali možnosť krátko vyspovedať Crytek a zistiť detaily o tom, čo nám remaster vlastne prináša.

Interview o slovenskej hre Vaporum Lockdown
3

Interview o slovenskej hre Vaporum Lockdown

pridané 16.9.2020 pod hry

Tentoraz sme si do podcastu pripravili interview s Tiborom Reptom z Fatbot Games.

Iron Harvest má byť stratégia, akú RTS hráči naozaj chcú
35

INTERVIEW: Iron Harvest má byť stratégia, akú RTS hráči naozaj chcú

pridané 14.8.2020 pod hry

Chcete sa dozvedieť viac o svete stratégie Iron Harvest, jej jednotkách, kampani a aj plánoch autorov do budúcnosti?

Čo nové prinesie Watch Dogs Legion?
20

INTERVIEW: Čo nové prinesie Watch Dogs Legion?

pridané 17.7.2020 pod hry

Mali sme možnosť vyspovedať kreatívneho riaditeľa Watch Dogs Legion o tom, čo s hrou prinesú, ako ju vylepšia na nové konzoly a prečo sa rozhodli práve pre Londýn.

Minulosť, súčasnosť aj budúcnosť World of Tanks Blitz
3

INTERVIEW: Minulosť, súčasnosť aj budúcnosť World of Tanks Blitz

pridané 15.7.2020 pod hry

Ako vznikla hra World of Tanks Blitz, čo nám ešte prinesie a či sa niekedy dostane aj na Nintendo Switch? Na to nám odpovedal jej vedúci dizajnér z Wargamingu.

Intellivision Amico bude veľmi odlišná konzola
13

INTERVIEW: Intellivision Amico bude veľmi odlišná konzola

pridané 9.7.2020 pod hry

J Allard je veterán herného priemyslu, ktorý pracoval na Windowse, priniesol prvý Xbox a stál aj pri zrode Xbox Live. Tento rok nám prinesie novú konzolu Intellivision Amico.

Sherlock Holmes: Chapter One ukáže novú tvár známeho detektíva
12

INTERVIEW: Sherlock Holmes: Chapter One ukáže novú tvár známeho detektíva

pridané 1.7.2020 pod hry

Mali sme možnosť vyspovedať zástupcu ukrajinského štúdia Frogwares, ktoré pripravuje novú časť svojej Sherlock Holmes série, ktorá sa ponesie v znamení odvážnych zmien.

The Last of Us 2 stavia na všetkom, čo bolo v prvej hre skvelé
86

INTERVIEW: The Last of Us 2 stavia na všetkom, čo bolo v prvej hre skvelé

pridané 5.6.2020 pod hry

Halley Gross, ktorá pracovala na scenári The Last of Us: Part II, priblížila svet hry, jej postavy, nosnú tému, no a to všetko bez spoilerov.

Marvel's Iron Man chce posunúť VR hry do ďalšej generácie
2

INTERVIEW: Marvel's Iron Man chce posunúť VR hry do ďalšej generácie

pridané 29.5.2020 pod hry

So zakladateľom štúdia Camouflaj sme sa porozprávali o tom, aké to bude zalietať si ako Iron Man v pripravovanej VR hre exkluzívne pre PS VR.

Mišo Ivan o tvorbe pre LoL kartovku Legends of Runeterra
10

INTERVIEW: Mišo Ivan o tvorbe pre LoL kartovku Legends of Runeterra

pridané 22.5.2020 pod hry

Na hrách známeho štúdia Riot pracuje aj talentovaný slovenský výtvarník Michal Ivan, ktorý nám prezradil viac o tom, ako vzniká nová kartovka Legends of Runeterra.

Rozhovor: Chcel sa autor českej motorkovej MMO niekedy na jej vývoj vykašlať?
44

Rozhovor: Chcel sa autor českej motorkovej MMO niekedy na jej vývoj vykašlať?

pridané 3.5.2020 pod hry

Porozprávali sme sa s autorom hry Engine Evolution o tom, ako dlho na nej pracoval a či to niekedy nechcel vzdať, keďže na hre pracoval zväčša úplne sám

Prečo Vigor od Bohemky po Xboxe vyjde práve na Switch?
20

Prečo Vigor od Bohemky po Xboxe vyjde práve na Switch?

pridané 4.4.2020 pod hry

Porozprávali sme sa so zástupcami Bohemia Interactive práve o pripravovanom porte akčnej hry Vigor pre Nintendo Switch

Sú videohry novým tabakom?
86

INTERVIEW: Sú videohry novým tabakom?

pridané 20.3.2020 pod hry

Aleksandra Jarosz je nezávislá vývojárka a psychologička, ktorá nám viac prezradila o poruche spojenej s hraním a tom, ako vplýva na hráčov a herný biznis.

Autori Dreams: Nevieme odhadnúť, čo sa dá s dostupnými nástrojmi vytvoriť
7

INTERVIEW: Autori Dreams: Nevieme odhadnúť, čo sa dá s dostupnými nástrojmi vytvoriť

pridané 24.2.2020 pod hry

Media Molecule už má za sebou launch svojej očakávanej hry Dreams. O čom vlastne je, pre koho je primárne určená a čo štúdio plánuje ďalej, sa dozviete v našom rozhovore.

Ako vznikajú porty a remastre vašich obľúbených hier?
13

INTERVIEW: Ako vznikajú porty a remastre vašich obľúbených hier?

pridané 13.1.2020 pod hry

Bolo náročné remastrovať kultový Dark Souls pre aktuálne konzoly a priniesť parádny Hellblade na Switch? Aj to sa dozviete v našom novom rozhovore.

Ako dokáže Beat Saber otriasť hudobným priemyslom
28

INTERVIEW: Ako dokáže Beat Saber otriasť hudobným priemyslom

pridané 10.1.2020 pod hry

Beat Saber mieša karty nielen v hernom priemysle. Jaroslav Beck prezradil, ako táto hra zmení hudobný biznis.

Aké problémy prenasledovali kontroverzný marihuanový tycoon?
15

INTERVIEW: Aké problémy prenasledovali kontroverzný marihuanový tycoon?

pridané 27.12.2019 pod hry

Weedcraft Inc. je netradičný, no kvalitný tycoon, ktorý však musel čeliť problémom, aké sa iným hrám vyhýbajú. Ako sa s tým autori vysporiadali?

Tater Games: U nás je na prvom mieste kreativita, štandardných manažérov nemáme
5

INTERVIEW: Tater Games: U nás je na prvom mieste kreativita, štandardných manažérov nemáme

pridané 16.12.2019 pod hry

Vyspovedali sme nové ambiciózne slovenské štúdio, ktoré plánuje prinášať kvalitné hry aj vďaka implementácii špecifických systémov.

Kam podľa CEO Beat Games smeruje VR a čo znamená akvizícia Facebookom?
24

INTERVIEW: Kam podľa CEO Beat Games smeruje VR a čo znamená akvizícia Facebookom?

pridané 13.12.2019 pod hry

Beat Saber stále žne obrovský úspech a štúdio Beat Games nedávno odkúpil Facebook. Aj o týchto veciach sme mali možnosť porozprávať sa s Vladimírom Hrinčárom, CEO Beat Games.

Ako vzniká výtvarná stránka Assassin's Creed hier?
13

INTERVIEW: Ako vzniká výtvarná stránka Assassin's Creed hier?

pridané 21.11.2019 pod hry

Mali sme možnosť vyspovedať umeleckého vedúceho z Ubisoftu, ktorý nám viac prezradil o tejto oblasti a aj o tvorbe posledných Assassin's Creed hier.

Čo si známi vývojári myslia o ďalšej generácii a cloudovom hraní?
8

INTERVIEW: Čo si známi vývojári myslia o ďalšej generácii a cloudovom hraní?

pridané 20.11.2019 pod hry

Vyspovedali sme niekoľko známych vývojárov vrátane autorov Diabla, The Witness, Unravel a ďalších o tom, čo si myslia o nástupe nadchádzajúcich technológií.

S Brendou Romero o gangsterke Empire of Sin
3

INTERVIEW: S Brendou Romero o gangsterke Empire of Sin

pridané 14.11.2019 pod hry

Legendárna herná dizajnérka Brenda Romero pracuje na novej taktickej gangsterke zasadenej do obdobia prohibície. Čo ju na tejto téme tak lákalo a čo nám plánuje priniesť?

Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077
15

INTERVIEW: Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077

pridané 18.10.2019 pod hry

Marthe Jonkers z CD Projektu nám prezradila, ako vytvoriť netradičný kyberpunkový svet, v ktorom nemusí byť tma a dážď a dokonale ho dopĺňa Keanu Reeves.

Fatshark o vývoji Vermintide 2, jej problémoch a budúcnosti
2

INTERVIEW: Fatshark o vývoji Vermintide 2, jej problémoch a budúcnosti

pridané 15.10.2019 pod hry

S vývojármi zo štúdia Fatshark sme sa stretli, aby sme prebrali nielen aktuálny stav Vermintide 2, ale tiež to, čo hráčov ešte len čaká a ako dlho hru ešte autori budú podporovať.

John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval
1

INTERVIEW: John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval

pridané 10.10.2019 pod hry

John Wick Hex prináša skutočne netradičný pohľad na známu filmovú sériu. Producent Ben Andac prezradil, ako im to v Hollywoode prešlo.

Rozhovor o The Elder Scrolls Online s vedúcim vývoja hry
17

Rozhovor o The Elder Scrolls Online s vedúcim vývoja hry

pridané 7.10.2019 pod hry

Na Gamescome sme mali možnosť zájsť do stánku Bethesdy a zisťovať viac o aktuálnom stave, Stadia verzii a aj budúcnosti známej MMORPG The Elder Scrolls Online, o čom nám porozprával Matt Firor, vedúci vývoja The Elder Scrolls Online a štúdia ZeniMax

Rozhovor o novom Need for Speed Heat
23

INTERVIEW: Rozhovor o novom Need for Speed Heat

pridané 1.10.2019 pod hry

Na Gamescome sme si sadli s Ghost Games, aby sme z nich dostali zaujímavé informácie o hrateľnosti, koncepte a aj vývoji Need for Speed Heat.

Rozhovor so šéfom Wargamingu o WoT a aj novej AAA hre
6

INTERVIEW: Rozhovor so šéfom Wargamingu o WoT a aj novej AAA hre

pridané 26.9.2019 pod hry

Málokedy sa podarí vyspovedať priamo šéfov veľkých herných firiem, no my sme tú možnosť dostali a vyzvedali, akú novú veľkú hru pripravuje Wargaming a prečo zlyhal Total War: Arena

Interview s Bohemia Interactive o hre Vigor
13

Interview s Bohemia Interactive o hre Vigor

pridané 21.9.2019 pod hry

Ešte na Gamescome sme dostali možnosť vyspovedať Bohemku o ich akčnej hre Vigor tesne pred jej vydaním. Čo zaujímavé nám prezradili?

 
VIAC
PRICHÁDZAJÚCE HRY
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector Magazín #126


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Mafia: definitive edition ps4 (2)
Ahojte. Prosím Vás, potreboval by som poradiť....
| Newpc (11)
Zdravím vás, nakoľko sa vôbec nerozumiem a som v t...
| Kde sa dá zohnať amd ryzen 3 ... (22)
Nejaké rady kde by som zohnal túto cpu? Na SR ju m...
| Guild wars 2 (0)
Zdravím, sú tu nejaký hráči Guild Wars 2? Chcem z...
| Digitalny pc/herny magazin (13)
Ahojte. Ako sa v tomto digitalnom velkom svete vz...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk