VÝBER - INTERVIEW

Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3
12
AKO VZNIKALA HUDBA V HRE ZAKLÍNAČ 3
O hudbe pre Geralta s poľskou kapelou Percival
[ČLÁNOK pre Interview]
Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť
18
DÁVID RINGEISEN - VERÍM, ŽE PRÍBEHOVÉ HRY MAJÚ BUDÚCNOSŤ
Za oponou CGI videí
[ČLÁNOK pre Interview]
Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu
15
TVORCA DIABLA SI PREŠIEL EXTRÉMAMI - DAVID BREVIK OD BLIZZARDU PO INDIE TVORBU
O hernom priemysle a udržaní vášne k hrám
[ČLÁNOK pre Interview]
NOVINKY
PRÍSPEVKY
Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3
12

INTERVIEW: Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3

pridané 5.7.2019 pod hry

Poľská hudobná skupina Percival prezradila detaily nahrávania hudby do Zaklínača a jeho kartovej hry Thronebreaker.

Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť
18

INTERVIEW: Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť

pridané 1.7.2019 pod hry

Vyspovedali sme Dávida Ringeisena, tvorcu CGI videí zo štúdia Digic Pictures. Pracoval na množstve hier, vrátane Call of Duty: Advanced Warfare, kde si zahral aj Kevin Spacey.

Nevidiaci hráč SightlessKombat - keď vývojári zistia, že človek bez zraku hrá hry, úplne ich to dostane
23

Nevidiaci hráč SightlessKombat - keď vývojári zistia, že človek bez zraku hrá hry, úplne ich to dostane

pridané 30.6.2019 pod hry

Rozhovor s neobyčajným hráčom bez zraku, ktorý vás aj napriek svojmu hendikepu pravdepodobne porazí v hre Mortal Kombat

Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu
15

INTERVIEW: Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu

pridané 27.6.2019 pod hry

Tvorca legendárneho Diabla nám prezradil svoj názor na herný priemysel aj dôvody, prečo sa rozhodol založiť štúdio jednej osoby a vyvíjať hru celkom sám.

Tom Kail, tvorca Heaven's Vault: Indie scéna momentálne prechádza zvláštnym obdobím zmien
2

Tom Kail, tvorca Heaven's Vault: Indie scéna momentálne prechádza zvláštnym obdobím zmien

pridané 15.6.2019 pod hry

Štúdio Inkle má za sebou množstvo úspešných hier, no všetky majú niečo spoločné - sú založené na príbehu.

Jonathan Blow o svojich hrách, indie scéne a aj budúcnosti
35

INTERVIEW: Jonathan Blow o svojich hrách, indie scéne a aj budúcnosti

pridané 13.6.2019 pod hry

Legendárny indie tvorca nám odpovedal na zvedavé otázky o dvojici úspešných titulov Braid a The Witness, ale aj o tom, aký je stav herného biznisu a hlavne indie scény.

Interview: Bryce Johnson z Microsoftu o vývoji Adaptívneho ovládača
13

Interview: Bryce Johnson z Microsoftu o vývoji Adaptívneho ovládača

pridané 9.6.2019 pod hry

Počas Game Days sme oslovili samotného vývojára Adaptívneho ovládača pre PC a Xbox One. Porozprávali sme sa o vývoji, budúcnosti, ale aj dostupnosti v našom regióne.

Ako vznikala postava herného Spider-Mana?
8

INTERVIEW: Ako vznikala postava herného Spider-Mana?

pridané 4.6.2019 pod hry

Gavin Goulden má za sebou hry, ako napríklad Marvel's Spider-Man, Sunset Overdrive a Bioshock Infinite. Vo všetkých pracoval na postavách a prezradil nám o tom viac.

Martin Sahlin otvorene o Unravel, Yarnym a EA
2

INTERVIEW: Martin Sahlin otvorene o Unravel, Yarnym a EA

pridané 30.5.2019 pod hry

Martin Sahlin je kreatívny riaditeľ štúdia, ktoré stojí za sériou Unravel. My sme mali možnosť sa s ním stretnúť a otvorene porozprávať o tom, čím si prešli v posledných rokoch.

S autormi akčnej skákačky Tamarin o odkaze, ktorý chcú hrou povedať
7

S autormi akčnej skákačky Tamarin o odkaze, ktorý chcú hrou povedať

pridané 19.5.2019 pod hry

Mali sme možnosť porozprávať sa s vývojármi z Chameleon Games o ich pripravovanej hre, ktorá vychádza zo starej školy

Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby
8

INTERVIEW: Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby

pridané 17.5.2019 pod hry

Hudobný skladateľ Capcomu Kota Suzuki priblížil tri dôležité aspekty potrebné k skladaniu hudby pre AAA tituly.

O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série
9

INTERVIEW: O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série

pridané 3.5.2019 pod hry

Matt Walker, jeden z producentov Devil May Cry 5, si našiel čas, aby sa pokúsil odpovedať na naše zvedavé otázky o vývoji hry a aj budúcnosti série.

Rozhovor o Counter Terrorist Agency - poľskej hre o boji proti terorizmu
6

Rozhovor o Counter Terrorist Agency - poľskej hre o boji proti terorizmu

pridané 24.4.2019 pod hry

Jeden z autorov nám prezradil viac o vzniku novej taktickej hry, s ktorou navyše potrebujú pomoc od hráčov v podobe Kickstarter kampane

Space Engineers 1.0 je už takmer vonku - čo ponúkne teraz a čo v budúcnosti?
6

Space Engineers 1.0 je už takmer vonku - čo ponúkne teraz a čo v budúcnosti?

pridané 26.2.2019 pod hry

Marek Rosa a Vladislav Polgar nám tesne pred vydaním Space Engineers prezradili viac o tom, čo od hry môžeme čakať.

Ako Európska únia podporuje tvorbu videohier?
6

Ako Európska únia podporuje tvorbu videohier?

pridané 26.12.2018 pod hry

Vyzvedali sme aj o tom, aké sú možnosti podpory tvorby videohier z fondov Európskej únie

Aké herné múzeá nájdete v blízkom okolí, čo v nich je a prečo vlastne vznikajú?
6

Aké herné múzeá nájdete v blízkom okolí, čo v nich je a prečo vlastne vznikajú?

pridané 25.12.2018 pod hry

Prinášame vám rozhovory so 4 ľuďmi, ktorí sa v česko-slovenských končinách pustili do vystavovania hier.

Ako si chce Bohemia Interactive získať späť hráčov DayZ?
6

Ako si chce Bohemia Interactive získať späť hráčov DayZ?

pridané 15.12.2018 pod hry

Aké zmeny prinieslo vydanie verzie 1.0 a čo nás po ňom ešte len čaká?

Interview: Čo autorom Kingdom Come: Deliverance vyšlo najlepšie a kde zlyhali?
6

Interview: Čo autorom Kingdom Come: Deliverance vyšlo najlepšie a kde zlyhali?

pridané 11.12.2018 pod hry

Viktor Bocan sa v našom rozhovore obzrel späť na vývoj hry, jej vydanie a aj jej budúcnosť.

Interview: Prečo sa vlastne Wargaming púšťa do experimentov, aj keď nemusia vyjsť?
6

Interview: Prečo sa vlastne Wargaming púšťa do experimentov, aj keď nemusia vyjsť?

pridané 20.10.2018 pod hry

Alex Bobko nám prezradil, v čom spočívajú špeciálne projekty Wargamingu a prečo sa do nich vlastne púšťajú.

World of Warships dostane ponorky a my sme si ich už vyskúšali na vlastnej koži
6

World of Warships dostane ponorky a my sme si ich už vyskúšali na vlastnej koži

pridané 19.9.2018 pod hry

Wargaming si nás pozval za zatvorené dvere, kde nám predstavil dve veľké novinky pre World of Warships - prekopané lietadlové lode a príchod ponoriek

Interview: Tvorcovia neobyčajnej adventúry Sable hovoria, že chcú, aby sa hráči cítili malí
6

Interview: Tvorcovia neobyčajnej adventúry Sable hovoria, že chcú, aby sa hráči cítili malí

pridané 15.9.2018 pod hry

Titul, ktorý čerpá inšpiráciu v hrách ako Shadow of The Colossus či The Legend of Zelda Breath of the Wild zaujme predovšetkým spracovaním, no hráčov chce tiež dostať štylizovaným prostredím a zaujímavým príbehovým pozadím

Insomniaci ponúknu úplne vlastného Spider-Mana
27

INTERVIEW: Insomniaci ponúknu úplne vlastného Spider-Mana

pridané 2.8.2018 pod hry

Autori Ratcheta, Spyra, Sunset Overdrive a ďalších známych hier nám prezradili viac o svojej PS4 exkluzivite Marvel’s Spider-Man.

Čo okrem nového hororu chystajú v českej Amanite?
5

INTERVIEW: Čo okrem nového hororu chystajú v českej Amanite?

pridané 1.8.2018 pod hry

Šéf českého štúdia Amanita Design nám predstavil niekoľko projektov, na ktorých v štúdiu pracujú a okrem hororu to bude aj temná puzzle hra a tiež úplné debuty.

Autori Old Man's Journey sa pri tvorbe hry inšpirovali aj vlastnými životmi
6

Autori Old Man's Journey sa pri tvorbe hry inšpirovali aj vlastnými životmi

pridané 15.7.2018 pod hry

Počas festivalu animovanej tvorby a Game Days sme si odchytili jedného z vývojárov originálnej hry Old Man's Journey, ktorý nám prezradil niečo viac o pozadí vývoja, no taktiež nám načrtol ich budúci projekt

Interview: 11bit Studios chceli do Frostpunku zapracovať skutočné útoky zvierat na kolóniu
6

Interview: 11bit Studios chceli do Frostpunku zapracovať skutočné útoky zvierat na kolóniu

pridané 14.7.2018 pod hry

11 bit studios po veľmi úspešnom titule This War of Mine priniesli ďalšiu netradičnú hru, ktorá opäť zbiera vo svete ocenenia. Na akcii Game Days v Žiline sme vyspovedali jedného z vývojárov.

Ako sa hrá 1D dungeon crawler a čo ďalej plánuje jeho tvorca?
6

Ako sa hrá 1D dungeon crawler a čo ďalej plánuje jeho tvorca?

pridané 8.7.2018 pod hry

Vyspovedali sme Robina Baumgartena, ktorý je známy ako priekopník hardvérových hier

Podarí sa úspešný titul Attentat 1942 vydať aj v Nemecku? Čo ďalej plánujú jeho autori?
6

Podarí sa úspešný titul Attentat 1942 vydať aj v Nemecku? Čo ďalej plánujú jeho autori?

pridané 7.7.2018 pod hry

Vyspovedali sme autorov úspešnej vzdelávacej hry o jej mieste v súčasnom svete a aj o tom, čo ďalšieho majú pre nás v pláne.

Od Zaklínača k Cyberpunku: Ako sa robí art v CDPR
52

INTERVIEW: Od Zaklínača k Cyberpunku: Ako sa robí art v CDPR

pridané 8.6.2018 pod hry

Marek Madej z CD Projekt RED nám prezradil mnoho o svojej práci na Zaklínačovi, ale aj o tom, že je vzrušujúce pracovať na Cyberpunku.

Prečo John Romero odišiel z id Software?
40

INTERVIEW: Prečo John Romero odišiel z id Software?

pridané 7.6.2018 pod hry

Legendárny herný dizajnér nám v rozhovore prezradil viac o svojej minulosti, súčastnosti, ale aj blízkej budúcnosti.

Eidos Montreal chce vyskúšať nové modely pre singleplayer hry, išlo by o intenzívne, kratšie a lacnejšie zážitky
6

Eidos Montreal chce vyskúšať nové modely pre singleplayer hry, išlo by o intenzívne, kratšie a lacnejšie zážitky

pridané 12.5.2018 pod hry

Štúdio hovorí, že príbehové hry zaujímajú skôr starších hráčov, ktorí nemajú veľa času na hranie. Preto vidia novú cestu v možno kratších, ale aj lacnejších a intenzívnejších zážitkoch.

 
VIAC
PRICHÁDZAJÚCE HRY
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #115


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| 4k notebook do 1000€ (6)
Ahojte Potreboval by som poradiť ohľadne 4k not...
| Alza emailova adresa a kvalita... (8)
Čaute mám otázku chcel by som počítač aký som už p...
| Enjin a kryptomeny v hrach (3)
Zavedenie kryptomien do Hier. Poznáte projekty,hry...
| Airflow a vytvorenie pozitivny... (4)
Caute, technicka otazka: Idem pouzit Fractral ...
| Gta 5 story mod (2)
Zdravim, chcem sa opytat ci je nutnost k prejdeniu...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk