PRIHLÁS

VÝBER - INTERVIEW

S Blue Brain Games o The House Da Vinci a nových projektoch
2
S BLUE BRAIN GAMES O THE HOUSE DA VINCI A NOVÝCH PROJEKTOCH
Kam smerujú slovenskí machri na logické hry
[ČLÁNOK pre PC,Interview]
Legendárny Jon Hare o Sensible Soccer a súčasnom stave futbalových hier
1
LEGENDÁRNY JON HARE O SENSIBLE SOCCER A SÚČASNOM STAVE FUTBALOVÝCH HIER
Od úžasného Sensible Soccer až po súčasnosť
[ČLÁNOK pre Interview]
S Tomášom Zacharom z PowerPlay Studio nielen o športových hrách
2
S TOMÁŠOM ZACHAROM Z POWERPLAY STUDIO NIELEN O ŠPORTOVÝCH HRÁCH
O tvorbe a plánoch úspešného slovenského štúdia
[ČLÁNOK pre Interview]
NOVINKY
PRÍSPEVKY
S Blue Brain Games o The House Da Vinci a nových projektoch
2

INTERVIEW: S Blue Brain Games o The House Da Vinci a nových projektoch

pridané 10.4.2025 pod hry

Slovenské vývojárske štúdio má na konte úspešnú sériu dobrodružných logických hier, ktorá prerazila aj vo svete. Vyzvedali sme, čo bude ďalej.

Legendárny Jon Hare o Sensible Soccer a súčasnom stave futbalových hier
1

INTERVIEW: Legendárny Jon Hare o Sensible Soccer a súčasnom stave futbalových hier

pridané 31.3.2025 pod hry

Jon Hare vytvoril jednu z najdôležitejších futbalových hier, ktorá zasiahla desiatky miliónov hráčov po celom svete. Ako vníma tento trh pred 30 rokmi a teraz?

S Tomášom Zacharom z PowerPlay Studio nielen o športových hrách
1

INTERVIEW: S Tomášom Zacharom z PowerPlay Studio nielen o športových hrách

pridané 26.3.2025 pod hry

O slovenskom štúdiu, zameranom predovšetkým na mobilné hry a jeho tvorbe s autorom titulu Post Apo Tycoon - Idle Builder.

Od hrncov a kýbľov k herným soundtrackom: Rozhovor s Robertom Bruckmayerom
1

INTERVIEW: Od hrncov a kýbľov k herným soundtrackom: Rozhovor s Robertom Bruckmayerom

pridané 19.3.2025 pod hry

Ako sa dá zo Slovenska dostať k skladaniu hudby v spoločnosti Hansa Zimmera? Robert Bruckmayer má za sebou zaujímavú kariérnu cestu, o ktorej nám detailne porozprával.

Soundtrack vášho detstva: Vince DiCola o tvorbe hudby k filmom a videohrám
3

INTERVIEW: Soundtrack vášho detstva: Vince DiCola o tvorbe hudby k filmom a videohrám

pridané 5.3.2025 pod hry

Vince DiCola od 80. rokov priniesol hneď niekoľko kultových soundtrackov. Na konte má filmy Rocky IV či Transformers, no okrem toho skladal hudbu aj pre niekoľko známych hier.

Ako vznikal Jan Ptáček: Luke Dale o herectve, motion capturingu a vývoji postavy
8

INTERVIEW: Ako vznikal Jan Ptáček: Luke Dale o herectve, motion capturingu a vývoji postavy

pridané 18.2.2025 pod hry

Britský herec Luke Dale v sérii Kingdom Come stvárňuje šľachtica Jana Ptáčka a za 10 rokov si získal srdcia hráčov. Ako sa k tomu vlastne dostal a čo pre neho postava znamená?

Európsky herný priemysel na križovatke: Aké trendy ho formujú?
4

INTERVIEW: Európsky herný priemysel na križovatke: Aké trendy ho formujú?

pridané 29.1.2025 pod hry

Chris Meredith prešiel cez PlayStation a WB až k Xsolla, kde sa stará o spoluprácu s vývojármi v Európe. Ako vidí európsky herný biznis a akým výzvam podľa neho čelí?

Ako vytvoriť vlastný engine a sandbox novej generácie – Space Engineers 2
2

INTERVIEW: Ako vytvoriť vlastný engine a sandbox novej generácie – Space Engineers 2

pridané 27.1.2025 pod hry

Ako sa rodila dvojka, prečo bolo potrebné začať odznova a čo môžeme očakávať od VRAGE 3 enginu? Na všetky tieto otázky nám odpovedal samotný Marek Rosa.

Od Assassin's Creed k AI: Ashley Sparling o práci 3D grafika
1

INTERVIEW: Od Assassin's Creed k AI: Ashley Sparling o práci 3D grafika

pridané 7.1.2025 pod hry

Jeden z ústredných dizajnérov postáv v Assassin's Creed: Odyssey nám prezradil viac o svojej práci 3D grafika a aj o tom, čo toto odvetvie čaká v budúcnosti.

Ktoré rozhovory z roku 2024 nesmiete prehliadnuť?
1

Ktoré rozhovory z roku 2024 nesmiete prehliadnuť?

Pozrime sa na prehľad 10 najzaujímavejších rozhovorov, ktoré by ste tento rok rozhodne nemali premeškať.

Deus Ex a jeho evolúcia: Rozhovor s Warrenom Spectorom
11

INTERVIEW: Deus Ex a jeho evolúcia: Rozhovor s Warrenom Spectorom

pridané 19.12.2024 pod hry

Warren Spector vďaka práci na System Shock, Deus Ex, Wing Commander alebo Ultima Underworld patrí medzi skutočné legendy. Mali sme to šťastie, že nám prezradil viac o svojej práci.

Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered bude mať slovenský podpis
46

Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered bude mať slovenský podpis

Vývoj remastrovanej kolekcie vedie slovenská vývojárka a my sme vyzvedali viac o tom, čo nám v nej prinesie.

Brian Fargo: Od Wastelandu po Fallout a ešte ďalej
6

INTERVIEW: Brian Fargo: Od Wastelandu po Fallout a ešte ďalej

pridané 7.11.2024 pod hry

Brian Fargo je legendou RPG žánru a stojí za značkami Wasteland a Fallout. Nám prezradil viac o ich vzniku, ale porozprávali sme sa aj o Star Treku či novom Clockwork Revolution.

Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle
5

INTERVIEW: Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle

pridané 1.11.2024 pod hry

Od príbehového dizajnu až po starostlivé vypracovanie hádaniek a dynamiky postáv - to všetko nám v rozhovore predstavil kreatívny riaditeľ MachineGames.

Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76
5

INTERVIEW: Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76

pridané 31.10.2024 pod hry

V tomto exkluzívnom rozhovore Rush hovorí aj o dôležitosti spätnej väzby od komunity, vplyve seriálu a vzrušujúcich nových funkciách, ktoré sú v hre na obzore.

Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou
13

INTERVIEW: Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou

pridané 23.10.2024 pod hry

Ako vyzerá vývoj každoročnej športovej série, aké výzvy prináša a ako vývojári berú spätnú väzbu od hráčov? Aj o tom nám porozprával Mike Inglehart z EA Sports.

Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna
2

INTERVIEW: Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna

pridané 17.10.2024 pod hry

Ján Ilavský a Vladimír Hrinčár nám na Game Access porozprávali o tom, čo majú za sebou aj pred sebou a ako to bude ďalej s ich VR hitom.

Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena
13

INTERVIEW: Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena

pridané 27.9.2024 pod hry

Prečo Starship Troopers rezonuje aj po toľkých rokoch od vydania? Podarí sa hre preniesť čaro filmu na naše monitory a obrazovky? O tom nám porozprával samotný generál Johnny Rico!

Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2
21

INTERVIEW: Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2

pridané 20.9.2024 pod hry

Herný vývoj je sám osebe náročný. Ako to ale vyzerá, keď počas neho neďaleko vás dopadajú rakety? A ako sa to prenesie do samotného očakávaného pokračovania kultovej série?

Gamescom 2024: S šéfom Stormgate nielen o budúcnosti hry, ale aj RTS žánru ako takého
10

Gamescom 2024: S šéfom Stormgate nielen o budúcnosti hry, ale aj RTS žánru ako takého

pridané 11.9.2024 pod hry

Na Gamescome som mal možnosť si zahrať stratégiu Stormgate rovno s šéfom a produkčným riaditeľom štúdia Frost Giant. Túto príležitosť som využil na príjemný pokec o hre aj RTS žánri ako takom.

Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy
9

INTERVIEW: Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy

pridané 10.9.2024 pod hry

Producent úspešných RPG od Bethesdy nám porozprával viac o tom, čo môžeme očakávať v takmer hororovej expanzii Shattered Space, ktorá do Starfieldu príde už čoskoro.

Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii
11

INTERVIEW: Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii

pridané 4.9.2024 pod hry

Má to byť hra, kde hráč nemá pocit, že stretáva naskriptované NPC, ale živé bytosti, ktoré naozaj cítia, vnímajú a učia sa.

Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6
3

INTERVIEW: Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6

pridané 29.8.2024 pod hry

Legendárny britský dizajnér Charles Cecil sa s nami porozprával o tom, ako vznikajú nápady kultovej série Broken Sword -čo nám prinesie v novej časti a ako vzniká remake jednotky.

Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2
30

INTERVIEW: Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2

pridané 9.8.2024 pod hry

Od Original War, cez sériu UFO, Armu, až po Kingdom Come Deliverance a jeho blížiace sa pokračovanie. Taká je epická videoherná cesta producenta z Warhorse tudios.

Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077
36

INTERVIEW: Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077

pridané 26.7.2024 pod hry

CD Projekt RED zažil s Cyberpunk 2077 niekoľko naozaj turbulentných rokov. Pawel Sasko, ktorý už pracuje na pokračovaní, nám povedal viac o situácii od vydania až po opravu hry.

Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier
13

INTERVIEW: Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier

pridané 12.7.2024 pod hry

Skúsený scenárista Adam Smith nám porozprával o svojej práci na Baldur's Gate 3 - o oceneniach, postavách, príbehoch a aj o svojej vízii budúcnosti nielen RPG žánru.

Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj
14

INTERVIEW: Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj

pridané 4.7.2024 pod hry

Skúsený český vývojár Marek Rabas nám povedal viac o pozadí vývoja Gray Zone Warfare, ale aj o plánoch s hrou do budúcnosti či situácii s Tarkovom, ktorá spoločnosti pomohla.

Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov
9

INTERVIEW: Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov

pridané 19.6.2024 pod hry

Jeden z najlepších herných režisérov súčasnosti nám porozprával o hre, jej budúcnosti a prídavku Dawntrail.

Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier
0

INTERVIEW: Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier

pridané 10.6.2024 pod hry

Petri Alanko je skúsený fínsky skladateľ, ktorý spolupracuje s Remedy už od čias Alan Wake. Porozprával nám viac o svojej práci a aj o nadchádzajúcich projektoch.

Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment
2

INTERVIEW: Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment

pridané 29.5.2024 pod hry

Icewind Dale, Neverwinter Nights 2, Alpha Protocol, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity a najnovšie Pentiment. To sú hry, ktoré RPG fanúšikovia dobre poznajú. Ako vznikli?

 
VIAC
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Herný kútik (2)
Zdieľajte s inými hráčmi svoj herný "kútik", vzájo...
|Xsplit premium na 12 mesiacov ... (0)
ahojte, ak niekto streamujete alebo sa nahravate, ...
|Commandos: origins (1)
Zravím vás. Pracujem na SK preklade hry Commandos:...
|Predam crash bandicoot n.sane ... (0)
Ahojte, predám cartridge verziu (komplet krabic...
|Ktory herny ntb (4)
Zdravim už dlhši čas rozmyšlam o kupe ntb mam 3 fa...
|Screenshots (62423)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Filmy filmy filmy film... (47167)
O filmoch. Hádam chápete....
|Must see (41767)
Su veci ktore sa slovami opisat nedaju a preto pat...
|Sector hraje ... (125210)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Hlavná diskusia (32)
O všetkom, respektíve ak máte nejaké otázky alebo ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (38179)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk