VÝBER - INTERVIEW

Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby
8
TRI NAJDÔLEŽITEJŠIE VECI PRE SKLADANIE HERNEJ HUDBY
O hernej hudbe so skladateľom DMC5
[ČLÁNOK pre PC,Xbox One,PS4,Interview]
O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série
4
O VÝVOJI DEVIL MAY CRY 5 A AJ BUDÚCNOSTI SÉRIE
Čaká nás ďalší DMC, či sa Capcom posunie ďalej?
[ČLÁNOK pre PC,Xbox One,PS4,Interview]
Čo musí obsahovať Tom Clancy hra a aký bude príbeh The Division 2?
53
ČO MUSÍ OBSAHOVAŤ TOM CLANCY HRA A AKÝ BUDE PRÍBEH THE DIVISION 2?
Kam smerujú príbehy v online hrách?
[ČLÁNOK pre PC,Xbox One,PS4,Interview]
NOVINKY
PRÍSPEVKY
S autormi akčnej skákačky Tamarin o odkaze, ktorý chcú hrou povedať
7

S autormi akčnej skákačky Tamarin o odkaze, ktorý chcú hrou povedať

pridané 19.5.2019 pod hry

Mali sme možnosť porozprávať sa s vývojármi z Chameleon Games o ich pripravovanej hre, ktorá vychádza zo starej školy

Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby
8

INTERVIEW: Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby

pridané 17.5.2019 pod hry

Hudobný skladateľ Capcomu Kota Suzuki priblížil tri dôležité aspekty potrebné k skladaniu hudby pre AAA tituly.

O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série
9

INTERVIEW: O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série

pridané 3.5.2019 pod hry

Matt Walker, jeden z producentov Devil May Cry 5, si našiel čas, aby sa pokúsil odpovedať na naše zvedavé otázky o vývoji hry a aj budúcnosti série.

Rozhovor o Counter Terrorist Agency - poľskej hre o boji proti terorizmu
6

Rozhovor o Counter Terrorist Agency - poľskej hre o boji proti terorizmu

pridané 24.4.2019 pod hry

Jeden z autorov nám prezradil viac o vzniku novej taktickej hry, s ktorou navyše potrebujú pomoc od hráčov v podobe Kickstarter kampane

Space Engineers 1.0 je už takmer vonku - čo ponúkne teraz a čo v budúcnosti?
6

Space Engineers 1.0 je už takmer vonku - čo ponúkne teraz a čo v budúcnosti?

pridané 26.2.2019 pod hry

Marek Rosa a Vladislav Polgar nám tesne pred vydaním Space Engineers prezradili viac o tom, čo od hry môžeme čakať.

Ako Európska únia podporuje tvorbu videohier?
6

Ako Európska únia podporuje tvorbu videohier?

pridané 26.12.2018 pod hry

Vyzvedali sme aj o tom, aké sú možnosti podpory tvorby videohier z fondov Európskej únie

Aké herné múzeá nájdete v blízkom okolí, čo v nich je a prečo vlastne vznikajú?
6

Aké herné múzeá nájdete v blízkom okolí, čo v nich je a prečo vlastne vznikajú?

pridané 25.12.2018 pod hry

Prinášame vám rozhovory so 4 ľuďmi, ktorí sa v česko-slovenských končinách pustili do vystavovania hier.

Ako si chce Bohemia Interactive získať späť hráčov DayZ?
6

Ako si chce Bohemia Interactive získať späť hráčov DayZ?

pridané 15.12.2018 pod hry

Aké zmeny prinieslo vydanie verzie 1.0 a čo nás po ňom ešte len čaká?

Interview: Čo autorom Kingdom Come: Deliverance vyšlo najlepšie a kde zlyhali?
6

Interview: Čo autorom Kingdom Come: Deliverance vyšlo najlepšie a kde zlyhali?

pridané 11.12.2018 pod hry

Viktor Bocan sa v našom rozhovore obzrel späť na vývoj hry, jej vydanie a aj jej budúcnosť.

Interview: Prečo sa vlastne Wargaming púšťa do experimentov, aj keď nemusia vyjsť?
6

Interview: Prečo sa vlastne Wargaming púšťa do experimentov, aj keď nemusia vyjsť?

pridané 20.10.2018 pod hry

Alex Bobko nám prezradil, v čom spočívajú špeciálne projekty Wargamingu a prečo sa do nich vlastne púšťajú.

World of Warships dostane ponorky a my sme si ich už vyskúšali na vlastnej koži
6

World of Warships dostane ponorky a my sme si ich už vyskúšali na vlastnej koži

pridané 19.9.2018 pod hry

Wargaming si nás pozval za zatvorené dvere, kde nám predstavil dve veľké novinky pre World of Warships - prekopané lietadlové lode a príchod ponoriek

Interview: Tvorcovia neobyčajnej adventúry Sable hovoria, že chcú, aby sa hráči cítili malí
6

Interview: Tvorcovia neobyčajnej adventúry Sable hovoria, že chcú, aby sa hráči cítili malí

pridané 15.9.2018 pod hry

Titul, ktorý čerpá inšpiráciu v hrách ako Shadow of The Colossus či The Legend of Zelda Breath of the Wild zaujme predovšetkým spracovaním, no hráčov chce tiež dostať štylizovaným prostredím a zaujímavým príbehovým pozadím

Insomniaci ponúknu úplne vlastného Spider-Mana
27

INTERVIEW: Insomniaci ponúknu úplne vlastného Spider-Mana

pridané 2.8.2018 pod hry

Autori Ratcheta, Spyra, Sunset Overdrive a ďalších známych hier nám prezradili viac o svojej PS4 exkluzivite Marvel’s Spider-Man.

Čo okrem nového hororu chystajú v českej Amanite?
5

INTERVIEW: Čo okrem nového hororu chystajú v českej Amanite?

pridané 1.8.2018 pod hry

Šéf českého štúdia Amanita Design nám predstavil niekoľko projektov, na ktorých v štúdiu pracujú a okrem hororu to bude aj temná puzzle hra a tiež úplné debuty.

Autori Old Man's Journey sa pri tvorbe hry inšpirovali aj vlastnými životmi
6

Autori Old Man's Journey sa pri tvorbe hry inšpirovali aj vlastnými životmi

pridané 15.7.2018 pod hry

Počas festivalu animovanej tvorby a Game Days sme si odchytili jedného z vývojárov originálnej hry Old Man's Journey, ktorý nám prezradil niečo viac o pozadí vývoja, no taktiež nám načrtol ich budúci projekt

Interview: 11bit Studios chceli do Frostpunku zapracovať skutočné útoky zvierat na kolóniu
6

Interview: 11bit Studios chceli do Frostpunku zapracovať skutočné útoky zvierat na kolóniu

pridané 14.7.2018 pod hry

11 bit studios po veľmi úspešnom titule This War of Mine priniesli ďalšiu netradičnú hru, ktorá opäť zbiera vo svete ocenenia. Na akcii Game Days v Žiline sme vyspovedali jedného z vývojárov.

Ako sa hrá 1D dungeon crawler a čo ďalej plánuje jeho tvorca?
6

Ako sa hrá 1D dungeon crawler a čo ďalej plánuje jeho tvorca?

pridané 8.7.2018 pod hry

Vyspovedali sme Robina Baumgartena, ktorý je známy ako priekopník hardvérových hier

Podarí sa úspešný titul Attentat 1942 vydať aj v Nemecku? Čo ďalej plánujú jeho autori?
6

Podarí sa úspešný titul Attentat 1942 vydať aj v Nemecku? Čo ďalej plánujú jeho autori?

pridané 7.7.2018 pod hry

Vyspovedali sme autorov úspešnej vzdelávacej hry o jej mieste v súčasnom svete a aj o tom, čo ďalšieho majú pre nás v pláne.

Od Zaklínača k Cyberpunku: Ako sa robí art v CDPR
52

INTERVIEW: Od Zaklínača k Cyberpunku: Ako sa robí art v CDPR

pridané 8.6.2018 pod hry

Marek Madej z CD Projekt RED nám prezradil mnoho o svojej práci na Zaklínačovi, ale aj o tom, že je vzrušujúce pracovať na Cyberpunku.

Prečo John Romero odišiel z id Software?
40

INTERVIEW: Prečo John Romero odišiel z id Software?

pridané 7.6.2018 pod hry

Legendárny herný dizajnér nám v rozhovore prezradil viac o svojej minulosti, súčastnosti, ale aj blízkej budúcnosti.

Eidos Montreal chce vyskúšať nové modely pre singleplayer hry, išlo by o intenzívne, kratšie a lacnejšie zážitky
6

Eidos Montreal chce vyskúšať nové modely pre singleplayer hry, išlo by o intenzívne, kratšie a lacnejšie zážitky

pridané 12.5.2018 pod hry

Štúdio hovorí, že príbehové hry zaujímajú skôr starších hráčov, ktorí nemajú veľa času na hranie. Preto vidia novú cestu v možno kratších, ale aj lacnejších a intenzívnejších zážitkoch.

Slovenský Car Puzzler prinesie zaujímavé možnosti vďaka AR integrácii
6

Slovenský Car Puzzler prinesie zaujímavé možnosti vďaka AR integrácii

pridané 8.5.2018 pod hry

Nenápadný slovenský indie titul dostane čoskoro nový update, ktorý prinesie novú možnosť hrania

World of Tanks 1.0 dnes štartuje - čo všetko ponúka?
6

World of Tanks 1.0 dnes štartuje - čo všetko ponúka?

pridané 21.3.2018 pod hry

Nová grafika, nová fyzika a nová hudba sú hlavné piliere World of Tanks 1.0. Miloš Jeřábek nám v rozhovore poskytol detaily o jednotlivých vylepšeniach a tiež naznačil blízku budúcnosť hry.

Ako vzniká hra len vo dvojici a čo má pripravené slovenský Hellmut do budúcnosti?
6

Ako vzniká hra len vo dvojici a čo má pripravené slovenský Hellmut do budúcnosti?

Dočkali sme sa novej slovenskej hry, a tak sme museli vyspovedať jedného z (dvojice) autorov o tom, ako vlastne prišla k životu

Ako Wargaming kombinuje svoje hry a históriu v rozšírenej a virtuálnej realite
6

Ako Wargaming kombinuje svoje hry a históriu v rozšírenej a virtuálnej realite

pridané 18.2.2018 pod hry

Wargaming nie je len o online zápolení v rôznych vojnových hrách, ale tiež o histórii, ktorú sa snažia oživiť aj formou virtuálnej reality. Viac nám o tom prezradil Matt Daly, ktorý vedie tím špeciálnych projektov.

Viktor Bocan v interview nielen o bitkách v Kingdom Come: Deliverance
6

Viktor Bocan v interview nielen o bitkách v Kingdom Come: Deliverance

pridané 14.2.2018 pod hry

Odchytili sme si ďalšieho vývojára z českého Warhorse štúdia a položili otázky, ktoré sa týkajú aj reakcií hráčov, náročnosti súbojov, sľubov, ale i alkoholu v hre.

Exkluzívny rozhovor s Danom Vávrom o Kingdom Come: Deliverance
6

Exkluzívny rozhovor s Danom Vávrom o Kingdom Come: Deliverance

pridané 13.2.2018 pod hry

Chcete vedieť, aké sú bezprostredné reakcie českých vývojárov na prvé recenzie hry a či hodnotenia splnili očakávania tvorcov? Prezradí vám to ten najpovolanejší v našom interview.

Ako sa darí českým Mashinkám a čo nás v nich ešte čaká?
6

Ako sa darí českým Mashinkám a čo nás v nich ešte čaká?

pridané 21.10.2017 pod hry

Jan Zelený, tvorca manažmentovej hry Mashinky, nám prezradil svoje plány s hrou do budúcnosti

Wargaming reštartuje World of Warplanes novým veľkým updatom
6

Wargaming reštartuje World of Warplanes novým veľkým updatom

pridané 10.10.2017 pod hry

World of Warplanes sa zajtrajškom stáva rýchlejšie, akčnejšie a zábavnejšie vďaka mnohým zmenám a novému režimu

Wargaming dorazil do Prahy. Čo ich tam dostalo a ako to ovplyvní hry?
6

Wargaming dorazil do Prahy. Čo ich tam dostalo a ako to ovplyvní hry?

pridané 8.10.2017 pod hry

Svetový gigant otvoril nové štúdiá u našich susedov a my sme boli vyzvedať, čo nám české pobočky v budúcnosti prinesú

 
VIAC
ĎALŠIE RECENZIE A ČLÁNKY
PRICHÁDZAJÚCE HRY
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#114


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Je moderná hudba nekvalitná ??... (5)
Rád by som vedel čo si myslíte o dnešnej svetovej ...
| Vase najoblubenejsie filmy ??? (7)
Sem piste vase najoblubenejsie filmy :)))...
| Epic store orange (1)
Nedavno som zistil ze mi nefunguje epic store laun...
| Nba 2k18 hľadám spoluhráčov na... (1)
Nazdar, som 91 PF rebounding athletic finisher a h...
| Aku hru si planujete alebo by ... (5)
Sem piate vase vysnene hry...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk