3D Mark dostal Mesh Shader benchmark, výkon na nových grafikách už bol porovnaný |
Nová DX12 funkcia Mesh shader už má svoj benchmark v 3D Marku a môžeme si tak porovnať jej výkon na rôznych kartách.
Ukáže, ako rýchlo dokážu karty zvládať špecificky túto novú funkciu, ktorú budú autori postupne využívať na prácu s objektmi rovno na grafike bez nutnosti výmeny dát v procesore. Napríklad sa tým dá spracovávať LOD, ale aj geometria otvorených svetov, kde sa veľmi rýchlo dá zrušiť geometria, ktorá je mimo záberu kamery. Na to sa orientuje aj tento nový benchmark.
Benchmark ukazuje, že rovnakú scénu dokáže Mesh Shader zrýchliť aj o 800%. Pritom pri Nvidii vidieť, ako to stúpa s výkonom grafiky, AMD grafiky majú rýchlosť v tomto konštantnú a sú pomalšie ako všetky RTX Nvidie, ale mierne rýchlejšie ako GTX1600 karty.
Update: AMD už vydalo nové ovládače, ktoré zlepšujú výkon bližšie k Nvidiám, RX 6800XT ide približne na úroveň RTX3070. Zatiaľ to nemáme v grafe.
Mesh Shader je ďalšia z nových DX12 funkcií po ray tracingu a Variable Rate Shadingu, ktoré autori už používajú. Mesh Shader podporujú všetky RTX a GTX grafiky a nové AMD RX 6000 grafiky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 261
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 176
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >