Hideaki Itsuno z Capcomu hovorí, že vývojári sa cítili z PS3 hardvéru veľmi sklamaní |
V novom video rozhovore sa režisér hier Dragon's Dogma a Devil May Cry Hideaki Itsuno rozpráva s kreatívnym riaditeľom Bokeh a tvorcom Silent Hillu Keiichiro Toyamom. Dvojica diskutuje o mnohých témach, ale keď sa otvorí téma PS3, Itsuno vyjadrí svoje sklamanie z jej neslávneho hardvéru.
Spočiatku diskutoval o trikoch, ktoré vývojári z Capcomu používali, aby hry pre PS1 a PS2 vyzerali lepšie.
Itsuo spomína: „Pri PlayStation a PlayStation 2 bolo zvláštne, že sme mohli pracovať s toľkými polopriehľadnými vrstvami. Mohli sme ich jednoducho hromadiť a vytvárať vizuálne efekty. Naopak, od PlayStation 3 sme to robiť nemohli. Počas tejto generácie mali všetci problémy. Cítili sme sa naozaj sklamaní."
Itsuno vysvetlil, že si vtedy skutočný rozdiel medzi konzolami všimol pri porovnaní vývoja Devil May Cry 3 na PS2 a Devil May Cry 4 na PS3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 261
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 143
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >