Rising Storm 2: Vietnam vás vezme do vzduchu i pod zem |
Pokračovanie multiplayerovky Rising Storm opäť ponúkne rovný boj armád s odlišnými stratégiami. Teraz vo Vietname.
Tripwire Interactive pracuje na dokončení Killing Floor 2, ale po jeho oficiálnom vydaní nebude oddychovať a spolu so štúdiom Antimatter sústredí sa na Rising Storm 2: Vietnam, ku ktorému by sa hráči mali dostať na začiatku roka 2017. V Rising Storm sa stretli rozdielne vyzbrojené americké a japonské armády a v pokračovaní zrejme nebudú rozdiely o nič menšie, americká mašinéria sa totiž stretne s odhodlanými silami Vietkongu.
Asymetrické multiplayerové bojisko
Trailer ukazuje výhody poskytované vrtuľníkom. Vlastne je to jednoduché, helikoptéra sa ponad koruny stromov pohybuje neporovnateľne rýchlejšie než čokoľvek pod ňou a navyše je vybavená ťažkým guľometom. Vietkong vrtuľníky k boju nevyužíval a hra to bude rešpektovať. Namiesto toho bude Vietkong využívať podzemné tunely, pôvodné aj vyhĺbené na rozkaz veliteľa. To možno neznie tak vzrušujúco, ako nálet vrtuľníka Huey (Bell UH-1 Iroquois), ale ten je hlučný a Vietnamci ho budú počuť prilietať, pokým vojaci skrytí v tuneloch, prikrčení vo vegetácii alebo ležiaci na zemi zostanú očiam vo vzduchu skrytí. K tomu treba pripočítať, že vrtuľník potrebuje pilota, ktorý bude chýbať dole na zemi, náročnosť pilotovania, prítomnosť zbraní zem-vzduch v rukách Vietkongu a sily sa vyrovnávajú. Čo sa týka stretnutia pechoty zoči-voči, nikto nebude mať extra výhodu vo výzbroji, napríklad porovnanie Type 56 Ak-47 a M16 nemá víťaza.
Obsadzovanie teritórií
Vracia sa herný režim Territories a opäť sa jeden tím bude prebíjať cez mapu a druhý bude v úlohe obrancov. Ale pripravuje sa aj nový režim Supremacy, kde budú dva tímy obsadzovať územia a dostávať za to body. Kvôli posilneniu významu spolupráce a taktiky sa budú body na ceste k víťazstvu pripočítavať iba z území spojených s hlavným stanom. Tým sa má dosiahnuť, aby mohol aj prehrávajúci tím zvrátiť výsledok vo svoj prospech, samozrejme s pomocou koordinácie tímu a rázneho úderu na kľúčové územia. Nováčikovia dostanú rady a prejdú tréningom, ale na neľútostnosť hry, taktický postup a rýchlu smrť si asi bude treba chvíľu zvykať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 129
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 43
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 178
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 168
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 115
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Analýza vizuálu Hellblade 2 111
- Epic Store teraz zadarmo rozdáva hru Farming Simulator 22 11
- Filmová recenzia: Furiosa - Mad Max Sága 48 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Tripwire Interactive Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|