Bližší pohľad na vylepšenia enginu vo Forza Motorsport |
Na Forzu sa bližšie pozrelo aj Digital Foundry a porozprávalo sa s autormi o jednotlivých použitých technológiách.
HRY > NOVINKY >
Na Forzu sa bližšie pozrelo aj Digital Foundry a porozprávalo sa s autormi o jednotlivých použitých technológiách. Rozobralo renderovacie módy, prechod z MSAA na TAA, ray tracing, nový systém oblohy, pozreli sa aj na postprocessing a samozrejme pneumatiky a fyziku. Rozobrali aj to, ako laserovo skenovali trate, ako spracovali 3D vegetáciu, viac 3D davov. Autori priblížili aj nový systém shaderov s mikrotieňmi.
Pridali aj zaujímavosť a to ukážku ich stresstestu na trati, kde s desiatkami áut nechajú systém prechádzať traťou a vidia prípadné spomalenia.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 244
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 167
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 107
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 190
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 163
- Hellblade II dostáva recenzie 59
- Total War: Star Wars je podľa všetkého v príprave 32
- RECENZIA: Die by the Blade 13 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Game Pass Vývoj: Microsoft / Turn 10 Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|