DirectSR upscaling priblížený, fungovať bude ako na GPU, tak aj cez NPU |
V hrách sa upscalingy stávajú štandardom a teraz bude zapracovanie ešte jednoduchšie.
Microsoft mal cez víkend na GDC svoju prednášku o DirectSR, ich zapracovaní upscalingu priamo do DirectX API. Nerobia však vlastný upscaler alebo univerzálny upscaler. Len pripravujú jednoduchšie zapracovanie upscalingu do hier priamo cez DirectX funkcie.
Ten umožní jednoduchú implementáciu upscalingov, ich fungovanie na rôznych grafických kartách. Teda vývojári budú mať veľmi ľahké pridanie DLSS, XeSS alebo FSR, prípadne iných ďalších iných upscalingov. Napríklad aj fungujúcich cez NPU procesor, nie cez GPU. DirectX im vytvorí univerzálnu prípravu všetkých parametrov a následne ich pošle do vybraného systému upscalingu. Podobne to funguje aj pri ray tracingu.
V zásade by to do budúcnosti znamenalo, že upscalingu budú v hrách automaticky a len si v hre vyberiete z tých, ktoré sú kompatibilné s vašou kartou. Nakoniec už teraz sú v takmer každej hre, lebo natívne rozlíšenie je väčšinou príliš náročné.
Microsoft zatiaľ neurčil dátum vydania DirectSR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 129
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 43
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 178
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 168
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 115
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Analýza vizuálu Hellblade 2 111
- Epic Store teraz zadarmo rozdáva hru Farming Simulator 22 11
- Filmová recenzia: Furiosa - Mad Max Sága 48 zobraziť viac článkov >