NÁŠ PRVÝ ČASOPIS S FILMOVÝM DVD

NÁŠ PRVÝ ČASOPIS S FILMOVÝM DVD

článok

Počítačový časopis PC_Space vydáva ako prvé slovenské periodikum filmovú DVD prílohu a prináša tak svojim čitateľom kvalitnú filmovú zábavu.

Počítačový časopis PC_Space sa už od svojho vzniku v roku 1999 okrem témy informačných technológii venuje aj audiovizuálnej technike - recenziám zariadení na prehrávanie a spracovanie obrazu aj zvuku. Od začiatku roku 2003 pravidelne prináša aj recenzie zaujímavých DVD titulov. Výrazný pokles cien DVD prehrávačov a systémov domáceho kina spôsobuje čoraz väčšie rozšírenie tejto technológie. DVD mechaniky sú už v počítačových zostavách štandardom. Formát DVD video prináša oproti VHS kvalitnejší obraz a priestorový zvuk. Cieľom DVD prílohy  časopisu PC_Space je priniesť jeho čitateľom kvalitnú a cenovo prijateľnú zábavu v podobe českej filmovej komédie Kulový blesk.

Náš prvý časopis s filmovým DVD

Kulový blesk je úspešná komédia z dielne autorov Ladislava Smoljaka a Zdeňka Svěráka. V byte majstra Bílka, bývalého operného speváka, sa zišli záujemcovia o výmenu bytu. Začína sa najväčšia akcia v dejinách sťahovania, „kulový blesk". Zárukou kvality filmu je okrem autorov a hercov zároveň aj zvučné herecké obsadenie (Rudolf Hrušínský, Karel Kalaš, Jozef Abrhám a iní) a spolupráca Zdeňka Podskalského. DVD obsahuje aj špeciálne bonusy v podobe biografie, fotogalérie a rozhovorov s hercami.

Aj keď slovenský trh oproti západným susedom zaostáva, v poslednej dobe sme aj u nás zaznamenali boom DVD technológie. Naši čitatelia sa vo zvýšenej miere zaujímajú aj o túto technológiu. DVD film už nie je problém prehrať na PC a v poslednom období vzrástla aj ponuka a predaj stolových DVD prehrávačov a súprav domáceho kina." komentuje Viktor Cicko, vydavateľ časopisu. „DVD príloha je jedným z mnohých krokov naplňujúcich náš cieľ poskytnúť čitateľovi čo najvyššiu hodnotu za čo najprijateľnejšiu cenu. Veríme, že týmto DVD titulom potešíme všetkých milovníkov kvalitnej filmovej zábavy. Určite zaujímavá je aj cena časopisu s DVD prílohou - za 449 Sk čitateľ získa kvalitné informácie z oblasti počítačov a inteligentnú zábavu."

PC_Space s DVD prílohou môžete získať na vybraných predajných miestach distribučnej siete MEDIAPRINT-KAPA za 449 Sk, predplatitelia a majitelia časopisu si ho môžu doobjednať za 400 Sk.

V prípade záujmu o ďalšie informácie, prosím, kontaktujte:

Rastislav Turanský