NOVÝ RAD HDD DVD REKORDÉROV SONY

NOVÝ RAD HDD DVD REKORDÉROV SONY

článok

325 hodín obrazového záznamu na disku

Harddisk oboch modelov (250GB pri HX1000 a 160GB pri HX900) umožňuje uložiť stovky hodín obrazového záznamu. Konkrétne, na disk HX1000 sa zmestí 325 hodín v najdlhšom záznamovom režime. Rekordéry ponúkajú pokrokové záznamové a editačné voľby pri jednoduchej navigácii na obrazovke a intuitívnom ovládaní prostredníctvom IR diaľkového ovládača. Oba modely sú dual RW kompatibilné, t.j. dokážu zaznamenávať na médiá DVD+R/-R/+RW/-RW. Užívateľ má tým postarané o kompatibilitu a zdieľanie diskov s rodinou a priateľmi. Koncepcia IQ Recording je ideálne riešenie digitálneho záznamu, ktoré má ambíciu kompletne nahradiť už dnes zastaralý videorekordér.

Nový rad HDD DVD rekordérov Sony

Záznam v kinokvalite

Obraz, zaznamenaný na DVD rekordéri Sony je kvalitou podobný filmu, premietanému vo veľkoformátovom kine. Sony umožňuje vytvoriť vysoko kvalitné DVD, pretože rekordéry zaznamenávajú zdrojový video signál mimoriadne presne. Modely RDR-HX1000 a RDR-HX900 pritom ponúkajú záznamový režim HQ+. To znamená ukladanie pri dátovom toku 15Mbps a dosiahnutie ešte lepšej kvality obrazu ako pri bežnom DVD. Sony používa pri kopírovaní na DVD disk variabilný dátový tok (VBR) pre perfektný záznam, ktorý umožňuje, že rýchle a komplexné pohyblivé scény sa zaznamenávajú precíznejšie. Dynamický variabilný dátový tok používa rovnakú dvojcestnú technológiu kódovania, aká sa využíva v komerčných produkčných spoločnostiach pri výrobe originálnych DVD nosičov a zaisťuje tak presnosť a kryštálovú čistotu záznamu filmu či domáceho videa.

Európsky rekordér roka 2004-2005

Práve vďaka unikátnej technológii Sony, kombinovanej s veľmi jednoduchým ovládaní, získal model RDR-HX1000 tohtoročné ocenenie prestížnej asociácie EISA "Európsky digitálny rekordér roka 2004-2005".

Chasing Playback

HX1000 a HX900 ponúkajú funkciu "Chasing playback", ktorá umožňuje sledovať práve zaznamenávaný film či reláciu a preskakovaním scén sa dostať až k sledovaniu v reálnom čase. To je výrazný skok od videorekordéra, kde (ak človek zmeškal začiatok filmu) musel najprv počkať na koniec záznamu a až potom si ho mohol prehrať. Rekordéry samozrejme ponúkajú také lahôdky schopnosť automaticky uložiť názov zaznamenaného titulu z teletextu a priradenie k danej nahrávke, a pod.

Nový rad HDD DVD rekordérov Sony

Technologický background

Pri vývoji radu IQ Recording dbala značka Sony na to, aby každá fáza výroby DVD bola maximálne kvalitná. Technológie Time Base Correction, Pre Frame Noise Reduction a Pre Frame Video Equalizer prispievajú k minimalizácii chvenia obrazu a šumu ešte pred samotným procesom kódovania. Pre maximalizáciu jasnosti obrazu je použité kódovanie cez VBR MPEG (resp. Cez Dynamic VBR MPEG pri záznam v režimoch HQ+ a HQ). V priebehu post-processingu prichádzajú na rad technológie Frame Noise Reduction, Block Noise Reduction a Video Equalizer, ktoré vytvárajú bohatý, vyvážený obraz a minimalizujú interferencie obrazu. Samotná technológia Sony Precision Cinema Progressive zahŕňa technológie Pixel-by-Pixel I/P Conversion a V-edge Compensation a zabezpečuje nárast a vyváženie video prvkov. V konečnej fáze post-processingu Sony používa 12bit/108MHz D/A prevodník pre udržanie vysokej kvality obrazu.

Inteligentná technológia

Koncepcia IQ Recording umožňuje nahrávať, prehrávať, ukladať a upravovať televízne relácie či domáce video rýchlo a jednoducho. Vytvorenie DVD je veľmi jednoduché. Cez vstup i.LINK možno pripojiť digitálnu kameru a jedným stlačením tlačidla skopírovať celý záznam na HDD alebo DVD. Rekordéry ponúkajú možnosť jednoduchého či pokročilého strihania a nahratia na DVD alebo HDD.

Meno:
ODOSLAŤ
:)