Futuremark predstavil Raytracing benchmark |
Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý prináša svoj raytracingový benchmark.
Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý pripravuil svoj raytracingový benchmark. Ten práve na GDC predstavil a pridal aj porovnania scény s raytracingom a bez neho. Ponúka tak zatiaľ najlepší pohľad na rozdiely, ktoré v hrách môžeme čakať.
DX Raytracing uymožňuje renderovať presné realtimeové odrazy na dynamických objektoch
DX umožňuje vytvárať aj reflekcie objektov, ktoré sú mimo obrazu
Rovnako môže DXR vytvárať presné, perspektívne správne reflekcie na všetkých povrchoch a to v reálnom čase.
Futuremark dodáva, že implementácia efektov je veľmi rýchla. Môžeme tak čakať, že raytracingové nastavenia v hrách postupne pribudnú. Komu ich grafika nebude zvládať, nechá si ich vypnuté a bude fungovať na starých efektoch, kto bude mať rýchlu grafiku, vychutná si reálnejšie efekty.
Celkovo raytracing otvára dvere k novej generácii vizuálu v hrách.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 84
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- GTA VI príde na PC neskôr 136
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Command and Conquer: Legions spustil predregistrácie 25
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48 zobraziť viac článkov >