VÝBER - DEVELOPER |
NOVINKY
| PRÍSPEVKY
|
EA sa teší na pomoc AI pri vývoji hier a plánuje pridať reklamy do AAA hier
AI bude čoskoro vyvíjať hry.
Unreal Engine 5.4 ukazuje svoje nové funkcie
Firmy postupne dostávajú nový Unreal Engine 5.4 a tu máme prehľad funkcií a možností editora, ktoré budú môcť použiť.
Ako by vyzeral remake Raymana 3 na Unreal engine 5?
Jeden fanúšik pretvoril časť Raymana 3 do nového Unreal enginu 5 aj s pridanými detailami.
Firmy hovoria, že s vysokými rozpočtami hier môžeme čakať stále viac pokračovaní a menej nových značiek
Nová značka vždy znamená pre firmy veľké riziko.
DirectSR upscaling priblížený, fungovať bude ako na GPU, tak aj cez NPU
V hrách sa upscalingy stávajú štandardom a teraz bude zapracovanie ešte jednoduchšie.
Unreal Engine 5.4 vyšiel pre vývojárov a priniesol vyšší výkon a lepšie animácie
Vývojári už môžu pracovať s 5.4 verziou Unreal enignu.
Aj Ubisoft ukazuje zapracovanie AI do NPC postáv
Dnes máme deň plný AI NPC postáv, už je tu ukážka tretieho zapracovania, teraz od Ubisoftu.
Convai ukázalo AI postavy na Unity Engine
Popri Nvidii predstavovala svoje AI postavy aj Convai.
Nvidia priniesla novú ukážku AI postáv v hrách a aj najvýkonnejšiu AI kartu
Nvidia prišla na svoju GTC konferenciu zameranú na AI nabalená novinkami.
OpenLab ponúkol Inovatívne workshopy zamerané na tvorbu hier
Naučiť sa niečo z tohto odboru môžu žiaci na základných aj stredných odborných školách.
DirectX 12 Work Graphs je už dostupné na stiahnutie
Vývojári už môžu sťahovať novú verziu DX12 aj s Work Graphs a skúšať, ako im funkcia zoptimalizuje výkon.
Podujatia, kurzy aj tábory! Takto môžete rozvíjať kreativitu a digitálne zručnosti vašich detí a tínedžerov
Ak hľadáte zaujímavé aktivity, ktoré deti a tínedžerov nie len zabavia ale aj odmenia a lepšie pripravia na budúcnosť, ste na správnom mieste.
DirectSR Microsoftu bude API, ktoré sa bude napájať na existujúce upscalingy
Microsoft priniesol viac detailov o svojom DirectSR a upresnil, ako bude fungovať.
Level dizajnér Indiana Jonesa z MachineGames ukázal svoj koncept Uncharted na Unreal engine 5
Pozrime sa, ako by vyzeral Uncharted od jedného človeka.
Nvidia hovorí, že sa nemáte učiť kódovať, AI to spraví za vás
Nvidia rovno hovorí, že do budúcnosti už kód za vás napíše AI, vy musíte vedieť, čo chcete.
Unity ďalej prepúšťa
Unity sa za bývalého vedenia príliš rozrástlo a teraz prišla tvrdá realita. Už minulý rok prepúšťali a teraz v tom pokračujú.
Zomrel tvorca Pascalu Niklaus Wirth
Zomrel programátor, ktorý zjednodušil programovacie jazyky a dostal ich k masám.
Bobby Kotick zvaľoval na Overwatch 2 tím pokles akcií, poslal ho na Steam bez podpory
Teraz, keď je Bobby Kotick preč z Activisionu, začínajú sa nám objavovať príbehy o jeho prístupe.
Unity zrušilo Weta Digital pobočku, robí reset firmy
Dva roky po odkúpení Weta Digital sa Unity rozhodlo v rámci reštrukturalizácie a resetu firmy pobočku zavrieť.
EA si patentovalo generovanie hlasu postáv podľa hlasu hráča
Možno čoskoro budete môcť dať postave svoj hlas.
Unity predstavuje Unity 6 a ďalšie novinky
Unity začalo so svojou Unite konferenciou a naznačuje Unity 6 a ďalšie novinky.
Xbox a Inworld prinesú generatívnu AI a GPT vývojárom hier
Microsoft zapracuje AI rovno do vývojárskych nástrojov.
Šéf Unity John Riccitiello vo firme končí
Po aktuálnom chaose, ktorý vytvorilo nové nacenenie Unity enginu, končí šéf firmy John Riccitiello
GAME Developers Session Prague 2023 bola naplánovaná na december
Do Prahy príde Dean Hall, tvorca Day Z, alebo Brian Fargo z InXile.
Unity prišlo o ďalšiu hru, Road to Vostok prechádza na Godot
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine.
Unity sa podvolilo tlaku vývojárov, zmenilo ceny
Engine už nebude nevyhnutne pýtať platby za inštalácie. Vývojári si budú môcť vybrať.
Chyby Unity manažmentu teraz hrajú do karát Godot enginu, ale vývojárov naberú aj ostatné enginy
Unity stráca dôveru a ostatné enginy sa môžu pretlačiť.
Vývojári Among Us a ďalších titulov sa vyhrážajú, že odídu z Unity enginu, ak zostanú platby za inštalácie
Stále ďalší vývojári sa vyhrážajú Unity, že zmenia engine, ak nasadí plánované pravidlá si inštaláciami.
Unity zmenilo svoje podmienky, vyberá peniaze aj za inštalácie a vývojári sa už búria
Ukážka, ako zničiť engine jedným poplatkom.
Ukážka realistického spracovania Counter Strike Dust2 mapy na Unreal Engine 5
Jeden vývojár skúsil prepracovať Dust2 mapu do realistickej podoby a toto je výsledok.
VIAC
|