Dizajnér z Naughty Dogu hovorí, že pri dizajne levelov Uncharted 4 ho inšpiroval Crysis |
Ohláseniu Crysis Remastered sa potešil James Cooper, dizajnér Uncharted 4. Vývojár totiž predtým pracoval v Cryteku na prvom remastri hry na staré konzoly a otvorené lineárne levely ho zaujali natoľko, že ovplyvnili aj dizajn Uncharted 4. Ten tiež dostal podobný štýl otvorenejšich, ale stále lineárne riešených levelov.
Really excited to hear about Crysis Remastered, I have fond memories of working on the original console port. Its sandbox approach to gameplay later became hugely influential on my 'wide-linear' level design in Uncharted 4 and beyond. pic.twitter.com/SIzZe5cdn0
— James Cooper (@_James_Cooper) April 16, 2020
Zdroj:
twitter.com
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 84
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- GTA VI príde na PC neskôr 136
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Command and Conquer: Legions spustil predregistrácie 25
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|