Dizajnér z Naughty Dogu hovorí, že pri dizajne levelov Uncharted 4 ho inšpiroval Crysis |
Ohláseniu Crysis Remastered sa potešil James Cooper, dizajnér Uncharted 4. Vývojár totiž predtým pracoval v Cryteku na prvom remastri hry na staré konzoly a otvorené lineárne levely ho zaujali natoľko, že ovplyvnili aj dizajn Uncharted 4. Ten tiež dostal podobný štýl otvorenejšich, ale stále lineárne riešených levelov.
Really excited to hear about Crysis Remastered, I have fond memories of working on the original console port. Its sandbox approach to gameplay later became hugely influential on my 'wide-linear' level design in Uncharted 4 and beyond. pic.twitter.com/SIzZe5cdn0
— James Cooper (@_James_Cooper) April 16, 2020
Zdroj:
twitter.com
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 129
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 43
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 178
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 168
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 115
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Analýza vizuálu Hellblade 2 111
- Epic Store teraz zadarmo rozdáva hru Farming Simulator 22 11
- Filmová recenzia: Furiosa - Mad Max Sága 48 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|