Pred Overwatch 2 je rok plný zmien |
Bude to po toľkých zmenách vôbec ešte Overwatch?
V roku 2016 sa milióny hráčov zamilovali do neuveriteľne chytľavej 6v6 multiplayerovej akcie v unikátnom svete Blizzardu, Tá hra už ale dávno neexistuje. Pomenili sa triedy, formát sa zmenil na 5v5, pribudlo viac života a po novom sa už postavy aj dokážu samé healovať. No a tento rok sú na pláne ďalšie veľké zmeny, ktoré Overwatch 2 poriadne zmenia. Autori totiž chcú, aby sa táto tímová hra dala hrať aj viac na seba, takže postavy dostanú viac pasívnych schopností.
Bližšie to Blizzard rozpísal na svojom blogu a tento rok nás tak čaká hŕba zmien. Veľká časť sa týka dobre známeho systému rankingu, ktorý sa úplne zmení. Od sezóny 9 nastúpi nový systém, ktorý má byť presnejší a má lepšie reflektovať váš progres, rovnako sa upraví matchmaking. Pribudne obrazovka s informáciami o ranku. Viac bodov získate za víťazstvo vo viacerých zápasoch za sebou alebo za výhru po pravdepodobnej prehre a víťazstvo v zápase. Uvidíte aj poznámky za to, keď sa zaseknete v sérii prehier alebo prehráte zápas, ktorý ste mali vyhrať. Všetky tieto faktory sa budú podieľať na vašom ranku. Novým top rankom bude teraz Champion.
Mení sa aj zbieranie competitive bodov, ktoré ste mohli vymieňať za zlaté zbrane. Tieto končia v 8. sezóne a od 9. sa zmenia na legacy body. Ak nejaké ešte budete mať, môžete ich vymeniť za zlaté zbrane. O novej sezóny sa budú zbierať nové body, ktoré budete meniť za nefritové zbrane.
Zmení sa však aj hrateľnosť hry a samotné základy hry. Zmení sa akcia, z ktorej by mal byť lepší pocit, teda aj efekty zbraní, kde sa napríklad zmení veľkosť projektilov, hitscan, upraví sa travel time projektilov a podobne. Postavy s HP na úrovni 150-175 dostanú nárast o 25 HP. Postavy s 200-300 HP dostanú nárast o 50 HP. Postavy s viac ako 300 HP dostanú nárast až o 75-100HP.
To je obrovská zmena a vidieť, že Blizzard chce dosiahnuť, aby sa hráči nemuseli toľko spoliehať na tím, čo nám už naznačil healovaním samého seba. každá postava si dokáže sama zregenerovať 20HP, ak 5 sekúnd nedostáva žiaden damage. DPS postavy redukujú nepriateľom regeneráciu o 20% pri útočení. Support postavy sa regenerujú už po 2,5 sekunde. Tankov sa týkajú viaceré zmeny, napríklad redukcia knockbacku, úprava nabíjania ultimátky a podobne.
Uvidíme, ako budú na všetky tieto zmeny reagovať hráči a či sa zmieria s tým, že táto tímová akcia už nebude tak založená na tímovej spolupráci.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- RECENZIA: Homeworld 3 5
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 98
- VIDEO : Wednesday ukazuje obsadenie druhej série 30
- Nový ROG Ally X handheld bude predstavený 2. júna 96 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|