THE I OF THE DRAGON - DEMO

THE I OF THE DRAGON - DEMO

Dojmy

Kombinácia Magic Carpet a Evolva. Systém hry z magického koberca a príšery a prostredie z evolvy. Akoby tie príšery  designovali tí istí ľudia, čo robili na evolve. Tak to je The I Of The Dragon od ruského týmu Primal Software.

 

Fantasy svet, ktorý nám Primal Software ponúkajú, je pestrofarebný, kompletne 3D, veľmi rýchlo sa hýbe, je plný nepriateľov, ktorí čakajú len na Vás. V tomto svete vládol mier po dlhé veky, až kým neprišla doba temna. Ľudia neváhali a povolali do boja proti zlu Vás. Draka. (to bol len letmý pohľad na príbehovú líniu, ktorá sa nebude líšiť od klasického typu : Boj dobra proti zlu, v ktorom vyhráva samozrejme dobro :-)) Venujme sa ale demu.

 

Hra ponúka na výber z troch hrateľných drakov, Barroth vládne mágiou ľadu, Morrogh je taký necromancer a Annoth chŕli oheň. S posledným menovaným sa budete môcť v deme bližšie zoznámiť.


K dojmom :

Najviac mi na hre vadilo ovládanie, na ktoré sa však veľmi rýchlo zvyká. Chýbalo mi priame ovládanie draka, skúsiť si uloviť potravu sám a nie len kliknúť na zviera a pozrieť si ladný manéver, na konci ktorého končí potrava v silných drápoch draka. Chýbali mi nálety na základne nepriateľov a pľuvanie ohňa priamo na jednotky. Máte síce možnosť si prepnúť kameru na pohľad z dračích očí, ale nie je to ono. Stále je to len o určení výšky, vybratie kúzla a potom už len klikať v neustálom kruhu a páliť kúzla, poštekliť nepriateľov ohňom a stiahnutie sa do bezpečia. Nabitie kúziel a tak dokola.

Štyri ukazovatele, ktoré budete musieť poriadne strážiť, tým prvým a najhlavnejším je Health, potom mana (alebo breath power), stamina a hunger. Ktorý keď sa dostane na nulu, tak dráčik začne strácať staminu a stane sa oveľa pomalším. Poznatky z dema : dráčik sa nespomalil :-)

Koncept hry je jednoduchý a prakticky prevzatý z Magic Carpet: vyplieniť svet od všetkej hávede a zostať nažive.

Nažive znamená, aby aj mesto zostalo stáť, takže musíte brániť aj svoju usadlosť. V prípade, že máte dostatok duší nepriateľov, ktoré zberá miestny kúzelník na lietajúcom koberci, môžete upgradovať (v deme táto možnosť chýba). Tým docielite väčšiu obrany-schopnosť mesta, odpadá tým otravné vracanie sa z boja. Aj keď mapy nie sú veľké, prelet z jednej strany na druhú niečo trvá.

Mesto neplní žiadnu inú funkciu, okrem toho, že stojí, nedopĺňa vám život, ani jedlo, o to sa musíte starať sám. Možno plná verzia už bude mať aj tieto vychytávky, taktiež keď vám zabijú draka, hra končí, load namiesto respawnu nad mestom, dostalo by to úplne iný rozmer a hra by nabrala aj na obrátkach.

 

Počas hrania som natrafil na zaujímavé ničenie základní, svety sú ohraničené vysokými horskými masívmi, pod ktorými nájdete vždy nejakú stavbu. Stačí vyletieť na horu vypínajúcu sa nad stavbou nabiť firebally a páliť. Zaručene sa vám podarí zničiť väčšinu štruktúr a máloktorá príšerka dostrelí na vašu pozíciu. Zbabelé, ale účinné.

 

Aby sa nejednalo len o zbesilé likvidovanie hávede s občasným upgradom mesta, autori hru okorenili RPG prvkami. Dráčikovi po každom zabitom nepriateľovi stúpajú experience body. Pri postupe na ďalší level, môžete rozdeliť jednotlivé body (25), do vlastností, ako regenerácia, rýchlosť, presnosť, kapacita dychu alebo si kúpiť kúzlo, ktoré je veľmi dôležité, pretože len s ohňom nič nezmôžete, teda nie že by sa nedalo len s ohňom bojovať, ale pomaly sa dobíja, plnenie úloh sa stane príliš zdĺhavé a nudné.

Po zničení nepriateľského stanu, z ktorého sa rodia príšerky, väčšinou zostávajú magické kryštály, zelené, červené a modré. Keď nazbierate päť z jednej farby, ľudia z mesta sa vám odmenia, buď zvýšením levelu alebo uvoľnením ďalšieho slotu pre kúzla. Počet aktívnych kúziel je limitovaný práve týmito slotmi.

Po úspešnom vybielení mapy sa môžete presunúť do iného teritória a začať inváziu. Na globálnej mape sa objavujú miesta, ktoré môžete navštíviť, zobrazujú sa tu štatistiky, koľko je tam miest, nepriateľov, ľudí. Mapa je rozdelená na  12 území, ja len dúfam, že nebude presne 12 levelov. To by bol krátky proces. Autori sľubujú zasnežené, púštne krajiny, ďalej okolo 80 kúziel a 40-ky nepriateľov. Máme sa načo tešiť, len aby z toho nebola ďalšia stereotypná hra, plná plienenia a vylepšovania Vášho miláčika.

 

K technickej stránke nemám výhrady, aj keď je to len demo. Pokiaľ sa úroveň udrží, autori tým vôbec nič nepokazia. Engine je rýchly, plný polygónov a pekných efektov, striedanie dňa a noci, chýbali snáď len maniere počasia, počas hrania vyhráva pekná hudba okorenená zvukmi a otrasným dabingom. Navyše hra podporuje 5.1 repráky.

Demo nájdete tu.

The I of the Dragon - Demo
The I of the Dragon - Demo
The I of the Dragon - Demo


The I of the Dragon - Demo
The I of the Dragon - Demo
The I of the Dragon - Demo


The I of the Dragon - Demo
The I of the Dragon - Demo
The I of the Dragon - Demo



napísal SpaceJunker 14.6.2002
Páči sa mi!
THE I OF THE DRAGON - DEMO


Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dragons dogma 2 (1)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20209)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk