Ako by mohol vyzerať Metroid na Unreal Engine 4 a DirectX 12? |
Fanúšikovské demo nám predvádza, ako by mohol vyzerať Metroid na Unreal Engine 4 a DirectX 12
pridal matus_ace 22.8.2015 o 12:07 pod hry
HRY > NOVINKY >
Nintendo a hlavne Retro Studios určite pracujú na minimálne jednej novej Metroid hre, no už dlhú dobu držia bobríka mlčanlivosti. Fanúšikom tak nezostáva nič iné, než si nový Metroid pripraviť svojpomocne. Podobne na to ide aj používateľ s nickom CryZENx. Ten síce nepracuje priamo na Metroid projekte, ale prezentuje nám zaujímavé techdemo, ktoré nám ukazuje, ako by mohol vyzerať Metroid na Unreal Engine 4 a s podporou DirectX 12. Samus vidíte ako v FPS perspektíve, tak aj z TPS. Má to svoje chybičky, no vyzerá to fajn. Akurát škoda, že sa Samus do takéhoto prostredia vôbec nehodí. To skôr vyzerá ako z Infinity Blade.
Toto DX12 techdemo si môžete pozrieť vo videu, no ak máte záujem, taktiež si ho môžete stiahnuť, keďže ho autor sprístupnil.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 102
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >