Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Beta test Life is Feudal naplánovaný na marec, crafting môžete vyskúšať už dnes

pridal roberto 11.1.2016 o 22:08
PC
Beta test Life is Feudal naplánovaný na marec, crafting môžete vyskúšať už dnes


fiogf49gjkf0d

Malé štúdio Bitbox v novembri minulého roka vydalo RPG Life is Feudal: Your Own. Formálne samostatnú hru, ktorá je však predovšetkým základňou pre splnenie hlavnej misie - stvoriť výnimočnú stredovekú hardcore MMORPG. Zakladateľ štúdia Vladimir "Bobik“ Piskunov prekvapil správou, že beta-test Life is Feudal (bez "Your Own“) je naplánovaný už na marec 2016. Prístup najprv dostane iba 700 ľudí – najštedrejších podporovateľov. Podľa ich odozvy budú skôr alebo neskôr otvorené aj ďalie servery.

Ako sa bude MMO líšiť od single/multiplayerového Your Own? V prvom rade bude potrebovať niekoľkokrát väčší svet. Mapa Your Own je štvorec 3x3 km a mapa pre MMO vznikne spojením 49 takýchto máp poskladaných do štvorca 21x21 km. Pomerne jednoducho tak má vzniknúť veľký a zároveň otvorený svet. Cesta z jednej strany kontinentu na druhý by mala zabarať približne 3 hodiny.

Beta test Life is Feudal naplánovaný na marec, crafting môžete vyskúšať už dnes

Ďalšou zmenou je obsadenie územia, ktoré je na multiplayerových serveroch Yor Own dostupné iba gildám. V Life is Feudal si bude môcť každý s dostatočne vysokým skillom "authority“ obsadiť malý fliačik pôdy. Fliačik o rozlohe 200 metrov štvorcových sa však po dlhodobej úspešnej obrane územia a vďaka postupnému zvyšovaniu "authority" môže rozrásť až na 10 tisíc metrov štvorcových. Výstavba z modulárnych budov by sa mala zmeniť na výstavbu z modulárnych miestností (kuchyňa, obývačka, etc.), z ktorých si hráči vystavajú svoje domovy.

K modernému MMORPG patrí zaujímavý ekonomický systém. Ten v Life is Feudal bude založený na ponuke, dopyte a uzatváraní obchodov na globálnom trhu, ale s nutnosťou fyzickej prepravy itemu, materiálu atď. To znamená, že niekto sa bude musieť vydať na cestu na koni alebo loďou a to zas láka obchodníkov, dobrodruhov, banditov i žoldnierov. Nemenej zaujímavo znie menový systém, v ktorom budú silné gildy raziť vlastné zlaté a strieborné mince. Vo svojich obchodoch potom môžu požadovať platbu týmito mincami. Ak bude o tovar záujem, zároveň vzrastie záujem dostať sa k týmto minciam a ich hodnota na voľnom trhu by teda mala stúpnuť nad ich základnú (nominálnu) hodnotu danú obsahom vzácneho kovu.

Beta test Life is Feudal naplánovaný na marec, crafting môžete vyskúšať už dnes

Súperenie gíld nebude iba ekonomické, ale stretnú sa aj na bojových poliach. 24 hodín po vyhlásení vojny budú členovia oboch gíld aj so spojencami teleportovaní na bojisko. Kto sa nechá zabiť, príde o svoju výzbroj (alebo časť z nej). Kto utečie, prehrá. Porazenej gilde bude odobraný level z jej monumentu (základného kameňa jej sídla) a tým pádom sa zmenší jej chránené, teda nezraniteľné územie. Budovy, ktoré sa ocitnú za ochranným prstencom potom budú pre víťazov ľahkým terčom. Aby bola gilda zničená, musí prehrať aj posledný boj, v ktorom bude mať výhodu svojich obranných hradieb.

Hrozba vyhubenia a možnosť vziať na bojisko aj spojencov otvára diplomatické možnosti, ktoré by mali v neskoršej fáze obsahovať aj možnosť podriadiť sa inej gilde, prísť o nezávislosť, ale udržať si majetok a získať ochranu. Prakticky by tak mohol vzniknúť jednoduchý základ feudálneho systému, ale s gildami namiesto šľachtických rodov.

Beta test Life is Feudal naplánovaný na marec, crafting môžete vyskúšať už dnes

Crafting formou mini-hier! Piskunov si nemohol nevšimnúť, že crafting v Your Own nebol menej trpezlivým hráčom vôbec po chuti. Chcelo by to niečo zábavnejšie... Napríklad spoj tri mini-hru? Skutočne sa odhodlal k tomuto kroku, ale zarytý odporcovia spoj-3 hier sa nemusia báť, na každú činnosť má byť iná mini-hra. Kováčstvo je napríklad založené na rýchlych reflexoch a presnom pohybe kurzorom. A aby to nebolo len také táranie do vetra, môžete si mini-hry vyskúšať v internetovom prehliadači.

Odvážny nápad nestačí, musí byť ešte odvážnejší. Z webovej sa stane mobilná aplikácia a hráč si bude môcť vyťažiť rudu alebo nasekať drevo počas prestávky v práci alebo v škole pod lavicou. Alebo si nájsť náruživého spoj-3 hráča, potenciálneho majstra baníka, poslať mu link a nejako sa s ním dohodnúť. Zakázané to nebude. Mini-hry sa budú dať a dať tak prednosť klasickému systému vyžadujúcemu menej pozornosti.

Beta test Life is Feudal naplánovaný na marec, crafting môžete vyskúšať už dnes

Ďalšou výzvou je naučiť hráčov, že život za hranicou zákona je nebezpečný. Postava získa každý deň 1 kladný bod karmy. Za každé napadnutie, krádež či vraždu sa budú dostávať mínusové body a záporná karma sa v prípade smrti postavy premení na stratu bodov skúseností. Aj z tohto dôvodu by každý mal mať jedného hrdinu, ďalší budú iba za reálne peniaze. Hra by inak mala byť buy-to-play s in-game obchodom naplneným kozmetickými itemami. Free-to-play bude iba úvodná zóna, ostrov reštartovaný každých 24 hodín, takže sa na ňom nebude dať nič natrvalo vybudovať. Poslúži teda vlastne ako obdoba dema. Nezostáva nič iné, iba držať palce, pretože to vyzerá na veľa, veľa práce pre nezávislé štúdio.





<<<Na čo bude virtuálna realita používaná najčastejšie
predchádzajúca novinka

Prvých 16 minút z Dying Light: The Following >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#95


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Kingsman sa vracajú do kín, sprevádza ich mob...
čo si ma ty bereš do huby?ti vykastrujem chrup!...
Analýza Project Cars 2 na konzolách.
konzoly na to nemaju vykon. nicim inym to nie je. ...
Analýza Project Cars 2 na konzolách.
preco? ved mam pristup k forze aj inym zavodnym h...
Need For Speed Payback ukazuje PC gameplay v ...
fullhd 60fps,,970 je trosilinkato slabsia ako 1060...
Steam pridáva grafy k hodnoteniam hier
co by nepovedali. je to najidealnejsi sposob ako ...
Need For Speed Payback ukazuje PC gameplay v ...
dúfam že hra nebude neustále online že tam nebude ...
EA cez Need for Speed Shift 3 takmer zničilo ...
saver co raz viac potvrdzujes aky si chudacik..:d...
EA cez Need for Speed Shift 3 takmer zničilo ...
akékoľvek spojenie s ea je trest a každý by sa im ...
Vampyr bol odložený na jar budúceho roku
skoda ::-[: milujem hry s takouto temnou atmosfe...
Steam pridáva grafy k hodnoteniam hier
ano :d bol tu o tom clanok, lebo podla nich pre ob...
Steam pridáva grafy k hodnoteniam hier
kde su casy, kedy som mal k dispozicii jednu recen...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk