Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Populárne aktuality
viac top aktualít

Novinka


Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12

pridal saver 17.3.2016 o 9:12
PC
Xbox One
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12


Microsoft priblížili univerzálne aplikácie, ich možnosti a priblížil aj DirectX 12 a jeho ďalšie funkcie.

Zhrnutie:

  • Windows 10 adopcia je masívna
    • Má ho cez 200 miliónov zariadení.
    • Hráči doteraz hrali na PC cez 4 miliardy hodín
    • 6.6 milióna hodín streamovali z Xbox One na Windows 10
    • Platené transakcie sa zdvojnásobili, tržby sú 4.5 krát vyššie na jedno zariadenie

  • Aktívnych Xbox Live používateľov je 48 miliónov.

  • DirectX 12 pomáha posúvať vizuálnu kvalitu a výkon. A to aj na Xbox One kde sú už prví zapojení vývojári. Star Wars: Battlefront bude prvý DX12 titul na Xbox One (ešte dostane patch)

  • Cieľom je Universal Windows Platform spraviť ľahkou pre vývojárov, aby ľahko vytvárali hry tam, kde ich hráči chcú hrať - PC, konzola, mobily....  Tu ak vývojári chcú vyvíjať len na konzolu, Microsoft to bude podporovať.

  • Rise of the Tomb Raider a Gears of War Ultimate Edition boli v prvej vlne univerzálnych windows aplikácii. Druhá vlna príde s Ori and the Blind Forest: Definitive Edition a Quantum Break a ďalšími titulmi, ktoré sú vo vývoji.

  • Tu Microsoft vylepšuje ako distribúciu, tak aj samotné možnosti univerzálnych aplikácii. Napríklad balenie a komprimovanie aplikácii bolo vylepšené, keďže je problém predať 50Mb mobilnú aplikáciu alebo 80 gigovú hru

  • Do aplikácii čoskoro pribudne ako možnosť vypnúť v-sync, tak aj podpora G-sycnu a Free sync, tieto funkcie sa už testujú v štúdiách Microsoftu.

  • UWP aplikácie prídu do Xbox One v lete a teda Windows 10 aplikácie z PC budú bežať na Xbox One. Väčšina kódu bude v aplikáciách podporovaná na všetkých zariadeniach, čo skráti čas vývoja a získa čas na optimalizáciu na jednotlivých zariadeniach. Veľa ohlásení okolo UWP príde na Build konferencii, ktorá začne 30 marca, všetko bude livestreamované.

  • DirectX 12 znižuje CPU overhead  a to až do 50% CPU a môže získať do 20% GPU výkonu na aktuálnom hardvéri.

  • Multi-GPU je v DX12 plne podporované ako SLI and Crossfire tak aj rôzne grafické karty a čipy. Ashes of Singularity už podporu ukázalo, Gears of War: Ultimate Edition ju dostane čoskoro

  • Vylepšený shader compiler a Shader Model 6 prichádzajú, prinesú nové možnosti a vizuálne vylepšenia.

  • PC dostane Xbox One utility na monitorovanie výkonu, aby mohli vývojári čo najlepšie optimalizovať hry.

  • Pribudne podpora pre High Dynamic Range a Wide Color Gamut monitory a TV. Čo bude veľká zmena pre vizuál hier. Totiž HDR sa doteraz robilo v hrách stále len pri štandardnom jase, ale nové obrazovky umožnia zvýšiť tento jas na ľubovoľných pixeloch nad bežnú úroveň. Ak hra používa fyzikálny rendering, HDR bude dostupné veľmi jednoducho.

  • Microsoft v roku 2017 spustí Universal development center, v ktorom budú môcť autori naraz vyvíjať hru na obe platformy

  • The Xbox and Windows stores sa spoja tento rok. Do Windows Store pribudne podpora DLC, bundlov, predplatných a predobjednávok.

  • Microsoft výrazne investuje do toho, aby Xbox Live bolo neustále dostupné, teda hlavne pri spamových útokoch.

  • Do Xbox Live pribudnú nové možnosti ako Cross-network podpora, ale aj Xbox Live Tournaments platforma pre turnaje a eSports.  Vývojári tam môžu umožní jednoducho vytvárať vlastné turnaje. Microsoft v tejto oblasti spolupracuje s Faceit a ESL. Prvé tituly s podporou vyjdú tento rok.

  • ID@Xbox má teraz na palube cez 1400 vývojárov, cez 200 titulov už bolo vydaných.

 


Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12



<<<Survival of the Fittest sa oddeľuje od Ark: Survival Evolved, vyjde ako samostatná hra
predchádzajúca novinka

Prvá časť Nova Covert Ops rozšírenia pre StarCraft 2 vyjde už koncom tohto mesiaca >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#84


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Battlefield 1 - Singleplayer trailer
vyzera to pekne ale z toho traileru mam pocit ze v...
Vesmír: Kolonizácia Marsu v podaní Elona Muska
ved na konci vo videu to je, ci?
FIFA 17
praveze faulov je dost a dokonca mozes aj simulova...
Aký bude singleplayer v Battlefield 1?
tak v multaku je to hlavne pre to, aby si uz nemoh...
Aký bude singleplayer v Battlefield 1?
no a teraz je otazka ci je to takto dobre. nemam m...
Star Citizen predstavuje next-gen modely tvár...
to nevadi ked samotný loading je problém.
Vesmír: US uvoľnilo takmer 20 miliárd dolárov...
už si s tými filmami trápny. ja som sa pozeral na ...
Firmy sa vyhrážajú zrušením podpory Oculus Ri...
a čo že robia? to im nikto nemôže zakázať, takisto...
Vyšší framerate v Titanfall 2 na PC nie je op...
mozno ma ten archa-engine ine obmedzenia, nevidime...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2016 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk