Game Marketing Awards 2016 rozdané

Ktoré firmy a ktoré hry mali najlepší marketing za uplynulý rok?

pridal saver 25.5.2016 o 10:33 pod hry
Game Marketing Awards 2016 rozdané

HRY > NOVINKY >

Game Marketing Awards sú každoročné ocenenia, ktoré vyhodnotcujú prácu marketingu a PR oddelenia na hrách. Veľa ocenení získala Bethesda s Falloutom, ale Microsoft to celé vyhral svojim tímom a kampaňou na Rise of the Tomb Raider a Halo 5. Najkrajší boxart mal Far Cry a najlepšie CG video mal CD Projekt.

Ocenenia:

Najlepší Boxart (štandardná hra): Ubisoft (Far Cry Primal)

Game Marketing Awards 2016 rozdané

Najlešie CG video : CD Projekt RED (The Witcher 3: Wild Hunt – A Night to Remember)

Best Cool Sh*t: Microsoft Xbox, Tripleclix (Rise of the Tomb Raider postery)

Game Marketing Awards 2016 rozdané

Najlepšie marketingové texty: Edelman Los Angeles (Beyond Kombat - pre Mortal Kombat X)

 

Najvplyvnejšia kampaň pre hru: Ubisoft (Far Cry Primal Influencer Campaign) / Microsoft Xbox, Tripleclix (Rise of the Tomb Raider Original Art Series) [nerozhodne]

Najlepšia digitálna reklamná kampaň: Microsoft Xbox, Twofifteenmccann (Halo 5: Guardians: “Bullet Interactive” & “Halo Visualizer“)

Najlepší strih pre video: Microsoft Xbox, Gnet & Crystal Dynamics (Rise of the Tomb Raider “Descend Into Legend” Trailer)/ Vibe Creative (Toy Soldiers: War Chest “Battle Desk”)[nerozhodne]

   

Najlepší hlavný art: Ubisoft (Rainbow Six: Siege Key Art)

Game Marketing Awards 2016 rozdané

Najlepšie gameplay video: Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios (Fallout 4 Official Trailer)

 

Najlepšia limitovaná edícia: Bethesda Softworks, AKQA, Thinkgeek (Fallout 4 Pip-Boy Edition)

Game Marketing Awards 2016 rozdané

Najlepšia live kampaň: Heat & Electronic Arts (Become More Powerful)

Najlepšie dlhé promo: Activision (Guitar Hero TV Star)

 

Najlepšia PR kampaň: 2K (WWE 2K16 PR Campaign)

Najlepšie logo: Bethesda Softworks, AKQA (Fallout 4 Logo)

Najlepší livestream: Microsoft Xbox, M:United //Mccain, EMT, Edelman (Rise of the Tomb Raider – Survival Billboard Livestream)

Najlepšie promo: Liquid Advertising & Warner Bros. Interactive Entertainment (Mad Max Uber Activation)

Najlepší marketing v obchodoch: Square Enix (Just Cause 3 Retail Marketing Campaign)

Najlepšie krátke promo: Elastic (Hitman)

Najlepšia prezentácia na výstave: Microsoft Xbox, Envy (Halo 5: Guardians – E3 HoloLens Warzone Experience)

Najlepší esports: Blizzard Entertainment (Heroes of the Dorm)

Najlepšia integrácia ovplyvnenia: Activision (Guitar Hero TV Star)

Najlepšia hudba a promo videu: Gnet, Bethesda Softworks & Bethesda Game Studios (Fallout 4 “The Wanderer” Launch Spot)

Najlepšia sociálna kampaň: Edelman (Call of Duty Hack in Black)

Najlepší zvukový dizajn: Electronic Arts & DICE (Star Wars: Battlefront)

Najzábavnejšie video: Heat & Electronic Arts (Madden: The Movie)

Najkreatívnejšia predobjednávka: Square Enix America a Midnight Oil (Just Cause 3 – Win an Island)

Najefektívnejšia taktika na vytvorenie šumu: Microsoft Xbox, Twofifteenmccann (Halo 5: Guardians “A Hero Falls”)

Najinovatívnejšie predstavenie hry: Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios (Fallout 4 Announcement)

Celkovo najlepšia reklamná kampaň: Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, AKQA, Fearless Media, Gnet (Fallout 4 Campaign)

Celkovo najlepšia marketingová kampaň Core hry (Sports, Action, Etc.): Microsoft Xbox, Cystal Dynamics, Gnet, Razorfish, Ayzenberg, EMT, M:United, Wunderman (Rise of the Tomb Raider)

Celkovo najlepšia marketingová kampaň – Mobilné hry: Bethesda Softworks, AKQA, Fearless Media  (Fallout Shelter Campaign)

Celkovo najlepšia marketingová kampaň – Hry pre každého: Battery (LEGO Dimensions Campaign)

Celkovo najlepšia marketingová kampaň  – Všetky: Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, AKQA, Fearless Media, Gnet (Fallout 4 campaign)

Najlepší promo trailer pre mobilné hry: Bethesda Softworks, AKQA (Fallout Shelter Announcement Trailer)

 

Najlepší promo trailer: Electronic Arts, BioWare (Star Wars: The Old Republic: Knights of the Fallen Empire “Sacrifice” Trailer)

     

Najlepšia TV a kino reklama: Psyop (Legend of the Last Lava Pup)

Použitie videa na sociálnych: Ubisoft (Assassin’s Creed: Syndicate Mega Blocks Video)

Vonkajšia reklama: Microsoft Xbox, M:United //Mccain, EMT, Edelman (Rise of the Tomb Raider – Survival Billboard)

Najlepší prezentačný panel: Electronic Arts a Midnight Oil (Star Wars: Battlefront Mobile)

Thinking Outside of the Box: Microsoft Xbox, M:United //Mccain, EMT, Edelman (Call of Duty Hack in Black)

Agentúra roka: AKQA

Marketingový tím roka: Microsoft Xbox





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19910)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk